News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Tilmeldingstråden

Started by Dybdal, 02 May, 2012, 07:18:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

King_Cuttuk

Quote from: Frederik on 13 May, 2012, 00:24:02
Er der ikke flere der melder sig i superman-kategorien...?

:P

...jeg mener, hvor er de "store"...?
Jacob Rune Nielsen, Rune Kaple osv...?

Ja jeg synes godt lide de store kanoner lige kan komme ind i kampen :)

Dybdal

Så vi opdateret hertil.

Ja jeg havde også håbet på nogle af dem ville tilmelde sig. Specielt nu når der er så få i Mester rækken. JOIN NU I MESTER MALERE!

Landbooster

Jeg er tilmeldt i begynder kategorien allerede. Men jeg vil også gerne komme med en entry til open/diorama/monster kategorien.

mads nibe

Jeg vil også gerne prøve at være med. :)

Kategori: Single          Niveau: Mester

Mads

King_Cuttuk

Quote from: mads nibe on 15 May, 2012, 08:11:29
Jeg vil også gerne prøve at være med. :)

Kategori: Single          Niveau: Mester

Mads

like på mester tilmelding!

Dybdal

Så vi opdateret hertil.
Super fedt med endnu en til mester rækken.
JHDUSK: Du er smidt i begynder rækken baseret på din post count da du hverken har svaret her eller på den PM jeg sendte dig.

jakobek

Stiller også lige op i single miniature: øvet.  :)

Izarus

Jeg vil gerne stille op i Single Miniature: Begynder xD
Leder i øjeblikket efter Sisters of Battle. Har du/i nogle til salg, så kontakt mig gerne ^^

Fjorten

Jeg melder mig også til i single miniature, og vil absolut mene jeg er begynder  :P
"There's only one true path in life – the path that leads to war."

Sima

Jeg vil også gerne være med (:
Single Miniature - begynder

clam

Spændende - og 12. juli er jo om laaaaaaaaaang tid, så masser af tid - så jeg er på.

Skulle jo egentlig tilmeldes i Single miniature - seniorer .... :) - men må prøve mig i "single miniature - øvet" så - og satser da også på at lave et eller andet til den åbne kategori.

salun

Right - jeg får ikke malet en fis det næste lange stykke tid, og selv hvis jeg gør, så bliver det ikke, grundet depression, med en deadline hængende over hovedet, så jeg vælger desværre at trække mig.
Held og lykke til resten af jer :)
Og skulle jeg - imod alle odds - alligevel få malet noget brugbart, så hopper jeg på vognen igen...

eido

Jeg må da også melde mig til det her projekt. Jeg melder mig i Single Miniature - Øvet og så tror jeg da også lige jeg hopper på Diorama/svedigt monster/squad of doom etc..

Krammer
René Toft
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

Dybdal

Så er vi opdateret hertil!
og fedt der stadig er flere og flere der kommer til :D

Salun: Jeg lader bare din entry stå åbent og får du malet og sendt mig nogle billeder så det fint. Hvis ikke? så det også helt fint. Men brug bare kræfterne på at slå den depression væk. Det kan være rigtigt svært ved jeg! Held og lykke med det! Stay strong!

Gokstar

Jeg vil også med. Jeg stiller op i Single Miniatur - Mester og Monstrous Creatures.

Nemlig
Jesper Schou

JRN

Hep! Jeg er med. Enkeltfigur. Ekspert.

Taoregorn

Jeg vil godt prøve! Signle minatyr.

Aner ikke om jeg er let eller øvet.. bruger ikke nogen simple eller avancerede teknikker - kun pensler og maling!  ;D

Dybdal

Så vi opdateret hertil.
Og hvilken ære at selveste Jakob Nielsen er med :D
Taoregorn: Baseret på din avatar har jeg smidt dig i øvet. Det ser ud til du har godt styr på både pensler og maling :D

the damned artificer

Quote from: JakobNielsen on 03 June, 2012, 21:38:09

Stærkt! :D props for at støtte op om initiativet ;D

Frederik

Quote from: JakobNielsen on 03 June, 2012, 21:38:09

Jakob, din "skalp" må være den, der uden sammenligning, er mest prestige i, at forsøge at tage.

Fedt du deltager :)

Edit: Og tro mig, der bliver i dén grad forsøgt :-*

JRN

Quote from: Frederik on 04 June, 2012, 22:39:16
Jakob, din "skalp" må være den, der uden sammenligning, er mest prestige i, at forsøge at tage.
Dette kunne være argument for mig for at undlade at deltage, men istedet tænkte jeg netop at det at give mulighed for at "tage min skalp" kunne være en stærk motivationsfaktor. Jeg skal nok give kamp til stregen.

King_Cuttuk

"Like" på Jakobs tilmelding!

juf75

Quote from: JakobNielsen on 05 June, 2012, 07:17:54
Quote from: Frederik on 04 June, 2012, 22:39:16
Dette kunne være argument for mig for at undlade at deltage, men istedet tænkte jeg netop at det at give mulighed for at "tage min skalp" kunne være en stærk motivationsfaktor. Jeg skal nok give kamp til stregen.
Super indstilling,og hvis nogen af jer kamphaner...ender med hår i overskud,så er jeg lidt tynd i toppen og ikke bleg for at modtage donationer :P.

Mvh Juf.
even educated zombies growl!
Sometimes we take chances,sometimes we take pills!
Malerhjerne! -masker?!? hvaffor masker??
http://www.cig.canon-europe.com/a?i=0KiBBymrKE

PF trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=25685.0

Thomas Kyrsting

Er også på. Single - eskpert :)

Sonny

Hvis Jakobs skalp er i spil vil jeg også have en bid af kagen. Enkeltfigur - Ekspert.