News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Tilmeldingstråden

Started by Dybdal, 02 May, 2012, 07:18:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

King_Cuttuk

Quote from: Sonny on 06 June, 2012, 10:04:28
Hvis Jakobs skalp er i spil vil jeg også have en bid af kagen. Enkeltfigur - Ekspert.

uhhh se lige nu ruller domino effekten. Vi skulle bare have leet painted Mr Nielsen på banen så er klubben lige pludseligt fin nok til alle de seje :D

Lauge

Quote from: JakobNielsen on 05 June, 2012, 07:17:54
Quote from: Frederik on 04 June, 2012, 22:39:16
Jakob, din "skalp" må være den, der uden sammenligning, er mest prestige i, at forsøge at tage.
Dette kunne være argument for mig for at undlade at deltage, men istedet tænkte jeg netop at det at give mulighed for at "tage min skalp" kunne være en stærk motivationsfaktor. Jeg skal nok give kamp til stregen.

... Nå sådan lokker man the big guys ud!  ;)

Fedt at i gider alle jer guder blandt insekter  ;D ;)

Lauge
Der skal mørke til for at se lyset.

JustSimonsen

Jeg vil gerne melde mig i kategorien Diorama/andet med et monstrous creature!

Vra

Jeg prøver også her  8)

Single miniature, begynder/let

Hvo intet vover intet vinder!
Jorden er altid frossen for dovne svin

Spiller den der Mordheim

Dybdal

Så vi opdateret hertil.
Og listen er efterhånden ret lang! Super fedt at se flere og flere tilmelde sig. Specielt oppe i mester rækken. Der er efter hånden mange med der også :D

the damned artificer

Jeg tæller 81 tilmeldinger og selv om flere af dem går igen i den åbne kategori er det stadig 81 figurer så man kan vist roligt sige det er en succes :D

Oddgit

hejsa

jeg vil gerne tilmelde mig male konkurrencen, min første. jeg har 2 pensler og 8 grundfarver så det må blive begynder niveau og kun med en enkelt figur.

mvh
Oddgit

King_Cuttuk

Quote from: Oddgit on 11 June, 2012, 11:58:29
hejsa

jeg vil gerne tilmelde mig male konkurrencen, min første. jeg har 2 pensler og 8 grundfarver så det må blive begynder niveau og kun med en enkelt figur.

mvh
Oddgit

Mega optur på dristige tilmelding! Synes du skal sætte dig hen i din lokale klub. Der er helt sikkert nogen som kan give dig et par guidlines!

AlexBware

Jeg melder mig sgu også til.

Ikke mere tabletop ork eller black templar - Commisar Yarrick skal males (min eneste IG-figur).

Jeg har lyst til at tilmelde mig "mester", både for at presse mig selv, men også fordi jeg godt kan lide at sparke over målet i disse fodboldtider. Indtil videre må det dog blive øvet, single miniature.

Ellers kan man jo spørge dommerne om, man må stige en kategorilevel, før den 11. juli, hvis resultatet er deroppe af :)

/Alexander

Dybdal

Så vi opdateret her til.
Alex: Hvis din figur er så oversprød at den tilhører mester rækken så skal mig og juryen nok sørge for den kommer der op. Vi kigger nemlig alle entries igennem for at se om alle nu er hvor de hører til :D

Banshee

Super spændende tiltag med en forum malekonkurrence!

Jeg er på i single kategorien på øvet niveau.

Lasse
"Can You hear the sound of an enormous door slamming in the depths of Hell?"

"We deliver faster then a bullit!"

De nordfynske katalysatorer - proud member

Anaxagorax

Når nu man er gået i gang med at male en figur skal man også lige huske at melde sig til.

Single miniature - øvet.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Papa Groth

Kunne være at man kunne få taget sig sammen til at komme tilbage til malerbordet hvis man fik tilmeldt sig :D

Single - øvet

Janus
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious.

Kennum

Argh jeg vil sgu også være med her.

Jeg tilmelder mig single cat. i super ligaen.

Virkelig et godt initiativ Dybdal :)
Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

Dybdal

Så vi nået hertil :D Og tak tak tak drenge :D

Netsmølf

Bøvl og bavl, jeg når desværre ikke at blive færdig med min figur :'(
www.fatshark.se støtter bloodbowl med kunst og derfor støtter jeg dem

King_Cuttuk

Quote from: Netsmølf on 05 July, 2012, 19:20:41
Bøvl og bavl, jeg når desværre ikke at blive færdig med min figur :'(

ahh comon, jeg er heller ikke færdig med min entry endnu men bar elige tage ½ ttime his og her så kan du nå det :)

zKoTTe

Smid mig over i Øvet og så stiller jeg op med en Human sized dukke på 30mm base
Morten Juel Søndergaard

Kexplosion

Jeg vil gerne tilmelde mig Single Minature Øvet kategorien, hvis der stadig er åben for tilmeldinger - Jeg tvivler på, at mine kundskaber er gode nok til Mesterniveau, selvom det da kunne være sjovt at dyste direkte mod Danmarks bedste malere. ^_^
"... brændende Broodlord til dit face!" - Stefan Dahl

The Internet - because asking idiots far away for advice is better than asking those close by.

Se mine seneste miniaturer i mit Photobucket album!

Dybdal

Den er stadig åben du ! Du er nu skrevet ind :D
Er du for god til øvet så smider mig og juryen dig helt nådesløst op i Mester rækken MUHAHAHA..

Zkotte du er smidt i Øvet i stedet for :D

Til alle der ikke når det. Det er fint i skriver det her. Jeg sletter jer dog ikke fra listen men hvis i nu bliver færdige alligevel så send dem endeligt alligevel :D

kvasi

single miniaure, øvet

dennis

Lawec

Jeg kan desværre ikke nå at blive færdig til imorgen :(
Der kom mange ting i vejen (Inkl. en studenterhue og en lille festival i Roskilde), så jeg ikke kunne male min lille dukke.
Oh well, jeg melder mig til næste år igen ;)
In the grim future of Warhammer 40k, there is only pie.

Alustriel

Jeg vil forresten gerne lige skrives på til diorama/alt muligt andet kategorien da jeg mod forventning har noget klar til den.

-Martin

AlexBware

Commisar Yarrick når heller ikke at blive færdig til i morgen - med 95% sikkerhed :( - Men hvis han skal blive så lækker som han fortjener, så kan man ikke rushe det...

/Alexander