News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Spørgsmålstråden

Started by Dybdal, 02 May, 2012, 07:19:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dybdal

Hvis den er lille nok til single miniature så det okay der. Men ellers knu anything goes..

kvasi

jeg tænkte mere på, hvis den var en leman russ/rhino, er den så lille ´nok til single miniature? eftersom den ikke har en base som sådan og jeg ikke lige kan huske hvor jeg har lagt min linial

Belial

Begge er en del større en 50mm baser.

MVH

Belial

Dybdal

Sådan tanks er klart for store som belial siger.
så det er i anything goes

Belial

Må man lave en WIP tråd om ens figur/figurer/diorama etc. i ens blog (eller et sub-board oprettet her) eller ville det gå imod reglen om max. 3 billeder?

Lidt i stil med Nifcon-maletrådene.

MVH

Belial

Dybdal

De 3 billeder jeg har snakket om er blot de billeder du må sende til mig.
du må godt lave en wip tråd og poste så mange wip billeder du vil. Men når den er ved at være færdig så lad være med at poste billeder af den. I den forstand at man skal stadig overraskes af den færdige entry hvis du forstår?

Belial

Lyder fornuftigt.

MVH

Belial

KhanDK

I might be blind....

men hvilken mail sender vi til ?

Dybdal

Du sender det bare i en PM :D

King_Cuttuk

Spørgsmål:

Jeg er netop gået i gang med en figur som jeg har sat mig for at nå denne måned på "mal en handske" udfordringen. Må jeg bruge den i min diorama entry? Figuren i sig selv vil blive vist færdig da jeg skal poste billeder af det jeg nåede i udfordringen, men dioramaet vil ikke blive vist.

Dybdal

Ja det må du godt. For den er en del af et diorama. Så entryen er sådan set ikke færdig.

King_Cuttuk

Quote from: Dybdal on 09 May, 2012, 13:51:18
Ja det må du godt. For den er en del af et diorama. Så entryen er sådan set ikke færdig.

Kom frem til det samme, ville gerne være sikker dog ^^

takker

Dybdal

Forståeligt. Better safe than sorry.

King_Cuttuk

Igen et  "better safe than sorry" spørgsmål:

Hvad er definitionen på et "diorama" ?

the damned artificer

Dybdal

det er en alt muligt andet kategori så du har alligevel lov til alt der :D

Overhamsteren

Jeg sprayer fx mine kugler guldfarvede og tager et billede af dem som mit bidrag.
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Dybdal

Fy for satan ! Tænk lige på der kan være børn der læser det her! :D

Traxo

Spørgsmål:

Der står i reglerne at figuren ikke må være vist på PF før.. Betyder det så at hvis man har smidt et WIP billede op (i dette tilfælde, kun samlet/converteret færdig), så kan den ikke bruges? Eller skal det forstås som at den færdige model ikke må være vidst før?

-Jon
Følg med i min og kærestens forskellige projekter:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=555.0

the damned artificer

Det må være den færdige model, for ellers giver det ingen mening at må poste wip billeder :P

Traxo

Det ville også give mest mening ja, men igen er vi nok ude i den der: "better safe than sorry" kategori :
Følg med i min og kærestens forskellige projekter:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=555.0

Dybdal

Det har jeg svaret på tidligere i tråden her:
Quotedu må godt lave en wip tråd og poste så mange wip billeder du vil. Men når den er ved at være færdig så lad være med at poste billeder af den. I den forstand at man skal stadig overraskes af den færdige entry hvis du forstår?

King_Cuttuk

Quote from: Traxo on 10 May, 2012, 18:13:19
Spørgsmål:

Der står i reglerne at figuren ikke må være vist på PF før.. Betyder det så at hvis man har smidt et WIP billede op (i dette tilfælde, kun samlet/converteret færdig), så kan den ikke bruges? Eller skal det forstås som at den færdige model ikke må være vidst før?

-Jon

Dette spørgsmål har allerede været oppe. Tjek evt tidligere i tråden, men essencen er at du må viser lige så mange billeder af din figur du har lyst til, så længe det ikke er i den færdige tilstand.

Quote from: Overhamsteren on 10 May, 2012, 17:17:17
Jeg sprayer fx mine kugler guldfarvede og tager et billede af dem som mit bidrag.

"like" på overhamsteren!

jakobek

gælder reglen for max tre billeder også i alt andet kategorien? synes personligt at tre billeder er lidt for lidt til at vise en hel squad eller hvad man nu ellers stiller op med.

Dybdal

Som umildbart ja.. Husk på du kan klippe flere billeder sammen så man kan se mere på billederne.
men er der andre der mener det bliver for svært?