French Raid on Prussian/Martian Unobtainium Smuggling

Started by Taoregorn, 05 May, 2012, 16:12:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Although it has been settled that no trading what is to be done with the devious Martians, it has not stopped the Prussians from establishing a small smuggling station in the midst of nowhere in the Northern African continent..

Danish Adventurer Otto Löwe has discovered the location of the settlement and together with Marshall De Moisoiree of the French Legion he has decided to raid the station and show the Prussians to stick to treaty.

The images from the skirmish speak for themselves.















Otto was badly wounded after taking out a Martian Jaffa but survived and was relocated to a French field hospital. He is already getting better.

The jaffa and the Prussians were not that lucky though. Neither were the Martian hoarding serfs accompanying the Jaffa.

Belial

De franskmænd er for vilde. :)

Fede billeder.

MVH

Belial

Taoregorn

Quote from: Belial on 05 May, 2012, 18:19:21
De franskmænd er for vilde. :)

Fede billeder.

MVH

Belial

Hehe ja de får set lidt action for tiden. Men jeg har heller aldrig rigtig haft nogen figurer der kunne bruges som "good guys", men jeg synes de her legionærer passer ret godt til rollen.

Næste weekend skal jeg til Lead Adventure Meet-up og der får jeg 22 Renegade WW1 franskmænd der burde passe sådan nogenlunde med de her. Derudover regner jeg med at købe mig en omgang Zouves fra Perry Miniatures og bruge som vilde tropper sammen med franskmændene. Så har jeg også franskmænd i lange baner... og som sædvanligt er det helt uden specielle enheder som artilleri og maskingeværer. Haha.





De her kunne nu dog godt falde i posen engang... meeeeeen det er så store pakker at jeg næsten hellere vil købe skirmish figurer da jeg bedst kan lide at spille skirmish.

Taoregorn

#3
Hov vi brugte i øvrigt Elthyge's "The Game" regler.  8)

Jaffa'en var en 2'er og Otto Löwe ditto.. resten var 0'ere.


Sadomator

Det ser godt ud. Du er ved at have dig en pænt stor samling VSF tingel tangel :D

elThyge

Som sædvanlig ser det jo godt ud. :) Og spændende, at I valgte at spille med "The Game", (skal dog til at have fundet et bedre navn).

Glæder mig til at høre lidt mere om jeres erfaringer. Jeg går ud fra at I spillede med de gamle aktiveringsregler.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Taoregorn

Nøh vi rullede 1d3 og lagde rating til. Så mange actions.  ;D

Man døde desuden af alt på 1 og 2. Så det var farligt.

elThyge

Det lyder som om, I spillede uden begrænsninger for actions? Hvis ja, hvordan forløb det - bragte det ubalance i spillet, at heltene havde op til fem actions?

Og angående dødeligheden, (alt på 1 og 2 ud til fuld afstand for alle våben), faldt figurerne som fluer og var det sjovere?
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont