News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Gak og gøjl tråden(DEADLINE)

Started by Dybdal, 06 May, 2012, 23:10:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kennum

Så er den i din indbakke Dybdal! over en halv time før deadline .... ;-)
Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

Dybdal


the damned artificer

under 10 minutter tilbage, nu bliver det spændene XD

Dybdal

Btw gutter!
TDAs svaghed er nysgerrighed! Udnyt det!

Men ja gutter kom så!

the damned artificer

Why you little...  >:(

Expect severe repercussions Dybdal  ;D

Dybdal

#55
SÅ er det slut! Deadlinen er nået.
38 entries er blevet modtaget ud af 93. Næsten halvdelen. Vidste at mange ikke ville nå det så synes det faktisk er okay!

the damned artificer

Og til alle dem der ikke nåede det så er der altid muligheden for at svinge forbi RFF 2012 og stille op der ;) Såp har i lige en måneds tid mere at gøre jeres modeller færdige i :D

Og så skal Painting Powerfist da vidst helt sikkert gentages næste år! Ku jo være der kom en fysisk præmie af en art næste gang hvis vi kan finde nogle sponsore ;D

King_Cuttuk

Quote from: the damned artificer on 12 July, 2012, 00:32:18
Og til alle dem der ikke nåede det så er der altid muligheden for at svinge forbi RFF 2012 og stille op der ;) Såp har i lige en måneds tid mere at gøre jeres modeller færdige i :D

Og så skal Painting Powerfist da vidst helt sikkert gentages næste år! Ku jo være der kom en fysisk præmie af en art næste gang hvis vi kan finde nogle sponsore ;D

Helt klart. Jeg vil heller ikke have noget imod at betale et mindre beløb for at deltage. Bare 5-10 kr x93 tilmelding : Det er 465 - 930 kr. Der skulle vi nok kunne finde en sej præmie eller 3 ;D

Det vil også give en incitament for at deltage, dog er det ikke for mange penge at "få i klemme"

the damned artificer

Quote from: King_Cuttuk on 12 July, 2012, 08:20:56
Quote from: the damned artificer on 12 July, 2012, 00:32:18
Og til alle dem der ikke nåede det så er der altid muligheden for at svinge forbi RFF 2012 og stille op der ;) Såp har i lige en måneds tid mere at gøre jeres modeller færdige i :D

Og så skal Painting Powerfist da vidst helt sikkert gentages næste år! Ku jo være der kom en fysisk præmie af en art næste gang hvis vi kan finde nogle sponsore ;D

Helt klart. Jeg vil heller ikke have noget imod at betale et mindre beløb for at deltage. Bare 5-10 kr x93 tilmelding : Det er 465 - 930 kr. Der skulle vi nok kunne finde en sej præmie eller 3 ;D

Det vil også give en incitament for at deltage, dog er det ikke for mange penge at "få i klemme"

Præcis, det kunne sgu være meget fedt, og ku være man skulle tage at få designet et lille trofæ, evt noget som kunne støbes i resin som ku sendes til første, anden og tredje pladserne til næste år :) Har muligvis en idé til noget (men det er hemmeligt so far ;) )

Kirkegaard

Det lyder som en fantastisk ide! Alle har jo råd til at smide en 5-10 kroner.
Følg med i Traxos og mine forskellige projekter her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=555.0

Oddgit

Quote from: the damned artificer on 12 July, 2012, 00:32:18
Og til alle dem der ikke nåede det så er der altid muligheden for at svinge forbi RFF 2012 og stille op der ;) Såp har i lige en måneds tid mere at gøre jeres modeller færdige i :D

Og så skal Painting Powerfist da vidst helt sikkert gentages næste år! Ku jo være der kom en fysisk præmie af en art næste gang hvis vi kan finde nogle sponsore ;D

god ide. jeg er sikker på at mit firma gerne vil være sponser næste gang. og ideen med at tage 5kr i tilmeldings gebyr er også god, men der er en del administrativt arbejde med det så spørgsmålet er om det der besværet værd at holde styr på.
kim

the damned artificer

Det lyder ikke helt dårligt :P Hvad er det for et firma?? :D

Jaa det administrative er selvfølgelig et problem, men det må vi se på til næste gang :)

Oddgit

Quote from: the damned artificer on 12 July, 2012, 20:36:52
Det lyder ikke helt dårligt :P Hvad er det for et firma?? :D

Jaa det administrative er selvfølgelig et problem, men det må vi se på til næste gang :)

investeringsfirma, men lad os nu se hvilken placering jeg får  ;)
kim

Dybdal

Quoteinvesteringsfirma, men lad os nu se hvilken placering jeg får 

Det kan vi 2 godt snakke om kim :P haha

Dybdal

Stay tuned boys and girls!
Mig og juryen har kigget billederne igennem om kommet frem til at ingen skal rykkes op eller ned. Folk har haft en god fornemmelse hvor de lå. Så det er jo rigtig godt.

jeg HÅBER på at få smidt voterings trådene op i aften når jeg engang kommer hjem.
Så stay tuned boys and girls!

King_Cuttuk

Quote from: Dybdal on 13 July, 2012, 13:48:59
Stay tuned boys and girls!
Mig og juryen har kigget billederne igennem om kommet frem til at ingen skal rykkes op eller ned. Folk har haft en god fornemmelse hvor de lå. Så det er jo rigtig godt.

jeg HÅBER på at få smidt voterings trådene op i aften når jeg engang kommer hjem.
Så stay tuned boys and girls!



uuuhhhhh exciting!  ;D

Belial

Ja det bliver spændende at se, hvad folk har brygget sammen. :)

MVH

Belial

salun

Hemmelig afstemning, ikke også? ;D
Det gør det så meget mere spændende, og jeg ved at systemet kan sættes op til det... og så kan deltagerne også blive holdt på pinebænken lidt længere ;)

Kirkegaard

Jeg mener bestemt, at det bliver en hemmelig afstemning! Ellers går spændingen jo ret meget af. :)
Følg med i Traxos og mine forskellige projekter her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=555.0

Dybdal

Det bliver hemmelig afstemning :p hvis jeg vel at mærke kan finde ud af det :D

the damned artificer

Der er nogle ting der skal holdes i skyggen ;)

Dybdal

Så er voteing trådene oppe! Stem stem stem!!! Afstemningen skulle gerne være hemmelig!
Og hvis der er nogen problemer så skriv her!

Ps: Jeg kan se stillingen gutter.... hehe :D

Landbooster

Fedt. Der er godt nok mange flotte entries. Sådan Dybdal. Håber det bliver fast tradition ;)
Hvornår slutter afstemningen? ;)

Dybdal

Håber jeg også :D
Den slutter om 7 dage :D

PS: alle der gerne vil poste deres figurer i deres egne tråde kan bare gøre det :D

clam

Hatten af for et super flot stykke arbejde, Dybdal

Og sikke mange super fede entry - godt gået :)

Nu kommer så den svære del ... at vælge kun en :D