Author Topic: 40k i Odense?  (Read 574 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pantic

• Træl
  • *
  • Offline Offline
40k i Odense?
« on: 13 May, 2012, 20:20:57 »
Jeg flytter til odense snart, og da jeg er færdig med skole + ikke kender så mange derinde er min plan at starte på 40k igen efter en måske 5 års pause.
Da det er så længe siden aner jeg ikke om der overhovede bliver spillet nogen steder i byen? Gik forbi dragons lair men synes den var pakket af vægge osv, og det lignede ikke de havde nogen spilleborde længere.

Sarke

• Høvding
  • Offline Offline
  • Mess with the best! DIE like the rest!
Re: 40k i Odense?
« Reply #1 on: 13 May, 2012, 20:55:41 »
Der bliver spillet i Dragons Lair onsdag aften fra 17.30-21.00 eller der omkring.
Jeg ved, der er startet en del nye spillere her på det sidste, så det er et oplagt tidspunkt at komme i træning og lære spillet igen.

Velkommen til byen!
Once upon a midnight dreary, while I pondered, weak and weary
The Raven
by Edgar Allan Poe

salun

• Høvding
  • Offline Offline
  • Riddle Seeker
« Reply #2 on: 13 May, 2012, 21:37:00 »
Der er også begyndt at blive skubbet med dukker i Rollespilsforeningen Rottehullet, vist også om onsdagen. Ved ikke om der bliver spillet 40K, eller om det kun er Fantasy og Blood Bowl, men du kan jo prøve at kontakte dem og høre nærmere...

Og ellers kan FBO måske også være en mulighed...

wombattus

• Dreng
  • **
  • Offline Offline
« Reply #3 on: 15 May, 2012, 13:42:48 »
Vi har også 40K på opstarten i foreningen Solhverv (www.solhverv.org) vi holder til inde i ungdomshuset, hvor vi har vores lokaler åbne hver mandag fra kl 1830. Der er mulighed for hygge, og så kan man også planlægge spil med andre mm. Det man også kan er at møde andre typer nørder... (ja det er ikke alle nørder der elsker dukker!?)

Kristoffer
WHFB TK, O&G
40K BA, IG
Rules of Engagement Fallschirmjäger
og Blood Bowl!