News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Introduktion

Started by meller, 21 May, 2012, 13:16:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

meller

Jeg vil lige overordnet skrive om mig :)

Jeg er fra 1994, og har haft Warhammer siden jeg var en 7-8 år. Malingen bestod af en 3 farver der blev klattet på med en alt for stor pensel, og figurene var sådanset alle lige gode når der blev spillet :D Jeg har så holdt fast i Warhammer lige siden, så småt malet gennem årene, godt nok var malegrejet kun fundet frem en måneden om året, hvor der så også blev lavet lidt terrain, men lidt er der da blevet malet :D Men vores store kom back i Warhammer var nok fordi jeg plagede de andre lidt ^^ Men lader nu til at de andre to tosser er glade nok for det :D Men jeg leger både med modelere figure, lave terrain og male hele skidtet, så det kan i godt forvente at se fra mig af :D Og fra de andre to er jeg nok kendt for også at komme til at købe lidt mange figure engang imellem, så jeg for nogle hære igang, så det skal nok komme noget forskelligt at se på fra min side :D
- Mathias

lidt blær fra min side er vel jeg vandt Projekt Mal en handske 2012 her på forumet  ;)
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=53806.0

meller

#1
Der er gået lang tid siden jeg startede denne blog, så tænkte jeg lige ville komme med en update, bare for lige at få snakket lidt om mig ;-)
Ej, det er mere for at fortælle hvorfor jeg gør som jeg gør og hvad mine ambitioner er inde for warhammer, og ja, bare give en forståelse hvorfor jeg måske kaster mig ud i nogle vanvittig tidskrævende projekter osv :-)

Først kan vi starte med et billede af mig, her er jeg til rollespil, jeg har gået til rollespil siden januar 2003 og er sidenhen blevet ansat af ungdomskolen til at være med til at arrangere dette og hjælpe de børn vi har der kommer og spiller, det er primært et junior spil og vi har mange socialt belastet børn, så det er et rigtigt fedt fritids arbejde og der sker ofte noget :-)


Nå ja så har i set mig, men man kan ikke leve af rollespil... Så i min hverdag læser jeg til Civil Arkitektur Ingeniør på universitetet i Aalborg, hvor det også handler meget om at være meget kreativ for at skille sig lidt ud, her er et par billeder af det seneste individuelle projekt jeg har lavet :-)






Så kan jeg godt lide at tegne, med nogle forskellige stilarter, den seneste stilart jeg leger lidt med er denne:


Så har jeg også et saltvandsakvarium, her må i nøjes med et billede af det gamle, mit nye er ikke helt funktionelt endnu, de kræver tålmodighed at starte op....


Men alt i alt handler warhammer for mig om, at blive ved med at udfordre mig selv kreativt, og blive ved med at se om jeg kan komme på noget specielt, noget bemærkelsesværdigt man ikke har set før, da det i min fremtid kommer til at havde stor betydning for om jeg bliver en succesfuld arkitekt, ikke fordi jeg vil være mega berømt, men man vil jo gerne havde et godt omdømme så man kan få lov til at arbejde på nogle store projekter, derfor har jeg ofte en lidt anderledes tilgang til alle de projekter jeg giver mig i kast med, og dette gælder ikke kun warhammer :-) men derfor vil jeg også meget gerne havde feedback, så jeg ved om den udvikling jeg laver rent faktisk er en positiv udvikling, så hold jer ikke tilbage i mine blogs, fyr løs, intet er ile hørt :-) Ellers så handler det jo bare om at gøre det man har lyst til og havde en god tid med det, og jeg sidder i min helt egen verden, når jeg laver warhammer også flyver tiden bare afsted :-)

meller

#2
Jeg har været noget inaktiv det sidste lange stykke tid. Det skyldes lidt forskelligt, men en af grundende var simpelthen mangel på interesse. Jeg har det med at få og miste interessen for ting af og til, så derfor har jeg engang imellem perioder hvor jeg skal væk fra noget jeg har holdt meget af et stykke tid, for derefter måske at vende tilbage til det et par år efter. En grund til jeg så ikke har tid til at komme tilbage til hobbyen er jeg har erhvervet mig en kolonihave. Der er rigeligt at se til, og med ambitioner om en dag at blive selvforsynende skal der ligges nogle timer i dette. Og ja, så stod der et gammelt faldefærdigt hus jeg valgte at rive ned, med henblik på at bygge et nyt. og som i ved fra mine blogs her, så har jeg ikke valgt den nemme vej til et nyt hus. Jeg har været i gang med mit projekt i lidt over to måneder nu, så de har været intense med nedrivning og opbyggning samtidig med at være i praktik på fuld tid som arkitekt.
Det der kommer til at ske nu er jeg vil komme med en visuel opdatering af mine hære. så jeg vil altså prøve at forbedre nogle billeder som så længe har været efterspurgt  ;D
Dertil kommer der nok lidt lappe arbejde med lidt lim og maling, hvorefter mine figure nok vil blive pakket ned igen.
Men jeg har så mange figure og virkeligt fede projekter på hylden som med garanti vil få jer til tasterne igen. så forhåbentligt kan jeg lige så stille lave lidt fra tid til anden her i ferien. Hvis altså kæresten ikke bliver for sure over mit rod når først jeg går i det kreative hjørne ;-)

Og som altid skal i ikke snydes for billeder, så her kommer lige lidt af det hus der så gør jeg ikke har så meget tid pt :-)

(klik på billede for at få det større)








































meller

Til dem der interessere sig for hvad jeg så for tiden til at gå med når jeg ikke har tid til warhammer, så har jeg lavet en hjemmeside, om mit byggeprojekt og mig som arkitekt, den er stadig under opbygning, men der er da en del billeder efterhånden om mit byggeprojekt :-D

mellerarchitects.wordpress.com