Hej allesammen!
Jeg har i dag forespurgt til Heroclixindkøb hos Arnold Busch-boghandelen i Espergærde Center.
Konkret har jeg bestilt 2 cases "Chaos War" (den nye Marvelserie) og forventer bestemt at få en pris,
som er langt mere konkurrenceminded end den, som Fantask desværre har valgt at bruge ifm. Heroclixpriser.
Min klare forventning er, at Arnold Busch som forhandler på landsplan med et kæmpe netværk og fornuftige
indkøbspriser bestemt er til at samarbejde med ifm. turneringer, events etc. i spilkontekst ifm. Heroclixmiljøet og
at de nemt kan være konkurrencedygtige med Fantask og Enigma.
Så hvis nogle af jer lige trænger til den ekstra brick Heroclix eller gerne flere, så giv lige lyd fra jer mht. sæt, antal boosters (eller bricks eller cases).
Vi kan helt sikkert komme ned på et helt fornuftigt prisniveau i forhold til andre danske forhandlere. Og de er helt minded for klubliv og vil deltager faktisk
allerede i sponsorering af events på Espergærde Bibliotek den 1. søndag i hver månede.
Som udgangspunkt er det nok bedst med forhåndsbestilllinger til dem, da Heroclix nok p.t. er en rimeligt begrænset spillergruppe i København.
Det bliver helt bestemt spændende at høre, hvad Arnold Busch kan gøre for spilmiljøet og priserne for Heroclix i Københavner og Nordsjælland.
Fortsættelse følger (når de har ringet mig op med mere info fra boghandelen).
Hulk smash!
P.s. Og jo, Sentry og Void ..... SAVLE!!!!! De to figurer skal nok blive spillet herfra. Perfekt tema-duo figur og historisk helt perfekt iht. Marveltegneserier.