News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Mellers Lizard

Started by meller, 25 May, 2012, 13:12:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

meller

Så har jeg fået plads hvor jeg kan lave en tråd kun om mine øgler :D
Det første udvikling af øglerne har jeg stædig i den gamle tråd med dværgene, ellers sletter jeg det helt, har ikke helt fundet ud af endnu.
Nå men her er en status over hvordan hære er lige nu, det er jo ikke det vilde, men jeg skal til at igang så den kan blive tunerings klar :D











Stegadonen skal havde renoveret sit crew på et tidspunkt, men er malet rigtig godt i forhold til hvordan jeg maler, så lige nu kan jeg godt finde på at bruge den som den er selvom crewet ikke har samme farve som resten af hæren :D

meller

Har aldrig lavet en torturial før, sp har valgt at prøve ^^
Jeg undskylder de lidt dårlige billeder, men håber i kan se hvad der sker ^^ Jeg kan selv, men jeg ved jo også hvad det skal forestille :p

Starten er ret simple, spray figuren hvid :D


Alt skælv maler jeg Regal Blue, også nede mellem skælvene og på hovedet.


Nu maler jeg kun skælvene og hovedet, ikke nede mellem skælvene, for at skabe dybte, farven der bruges er Hawk Turquoise.


Midt på hver skælv og i kanten af hovedet maler jeg Ice Blue.


Så maler jeg våben og smykker Chaos Black.


Så bliver der malet guld alle de steder der skal være det :p


Og til sidst skal der washes med Gryphonne Sepia alle de steder der er hvidt, på nær de pikke på våbnet :D
Et styk Saurus Warrior uden skjold :p skjoldet skal jeg nok lave torturial på snart :D



King_Cuttuk

God guide. Ville bare ønske dine billeder var bedre.

meller

Ville jeg også selv :(
Kan se om vi har bedre kamera i huset også se om jeg kan lave en ny her de kommende dage hvis det er, men kan ikke love noget...

meller

Så er jeg kommet lidt længere  :p har endelig fået min unit sauruser færdig, også har jeg fået malet en til priest :p
Billederne kommer senere... Den side jeg bruger til at uploade dem med er nede :(



meller

Så er der lige 5 skinks mere, dem her er så af den gamle model, jeg har ikke flere af de nye og jeg er tidspresset da jeg skal havde 1000 point malet på tirsdag, og har alt for mange ting jeg skal idag og den næste uge... eksamener, kørekort, guldbryllup, teoriprøve osv.. men jeg prøver at følge med og holde jer opdateret :D Billederne her er igen lidt dårlige, men lover at tage nye billeder af alle skinksene når jeg for tid  :D





meller

Jeg vil ikke kalde mig selv nærig, men 150 kroner for 3 Chameleons er lige lovligt meget syntes jeg :p Så jeg har prøvet at lave mine egne, halerne syntes jeg ikke er så gode, men kan godt lidt lide den frø de har på hovedet :p hvad syntes i? :p




meller

Så har jeg fået malet lidt :p Jeg mangler en grøn wash, så de for altså først den sidste farve tirsdag aften, så der kommer billeder af dem på onsdag :p
Der hvor de er hvide og "hudfarvet" skal der washes, de er hudfarvet for at den skal blive en lille smugle mørkere, men ikke meget :D
Frøerne er selvfølgelig samme farvekombination som ryggen på mine sauruser og skinks så man kan se de høre hjemme i hæren :D




meller

Har glemt at tage billeder af mine Chameleons, men de kommer nu :p Der har været lidt ventetid :(




meller

så er jeg kommet igang med Terradons :p
Jeg har lige nu 5, hvor kun den ene er malet :D men jeg mangler stædig 4 styks, så hvis nogle ligger inde med disse modeller samt riders så skriv til mig :p

Men hvad syntes i om designet? :D




Kirkegaard

Jeg følger stadig med, men jeg finder det utroligt svært at give ros og konstruktiv kritik, når billederne er så utydelige. Farverne ser meget fine ud på din terradon, mere kan jeg ikke rigtig sige ud fra billederne :)

Men dejligt at se, du får noget fra hånden! :)

/Kirkegaard
Følg med i Traxos og mine forskellige projekter her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=555.0

meller

Jo tak, ved godt kameraet ikke er det bedste, prøver stædig at finde en løsning, men det rigtige kamera vi har tror jeg desværre ikke er bedre... :(

Kirkegaard

Jeg taget mine med min iPhone. Det vigtigste er lyset. Tag dem ved et vindue i dagslys, hvis du ikke har en lampe - og sørg for ikke at kaste skygger på figuren, når du tager billedet. Det burde hæve kvaliteten betydeligt :)

Håber, det hjalp lidt.

/Kirkegaard
Følg med i Traxos og mine forskellige projekter her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=555.0

Jope

Hej Meller

Jeg tror jeg har nogle ... lad os kigge på det efter sommerferien.

Mvh

Jope

meller

Hej Jope, det kunne være fint hvis vi kunne finde ud af det før :p da jeg skal bruge dem til en 1600 points tunering om ca. 6 uger :D

meller

Har fået malet en smugle her på det sidste så her kommer lige 2 billeder :p

10 Sauruser


4
Terradons uden riders



meller

Lige en lille update på den samlede flok :p starter med at beklage de nye terradons ikke er kommet med og stegadon, men dem glemte jeg altså :$

1 Slaan
1 Saurus lord
2 Skink Priest
20 Saurus FC
10 Saurus FC
10 Skink Skirmisher
1 Stegadon
2 Terradons
5 Chameleons
5 Cold Ones FC
2 Salamander









meller

Så er der sket lidt mere, er lidt sent ude med billeder da de har været færdig i to uger, men har være på ferie :)
Men her en lille update :) nu mangler jeg kun 3 sauruser også er der 1600 point færdigt :) så er næste mål 2400 point :)






meller

jeg er så småt begyndt på nogle baser og movementrays :)
som i kan se så holder jeg dem forholdsvis simple :) ved det er lidt utraditonelt for lizards, men syntes det ser voldsomt ud med for meget, og vil gerne man ligger mærke til figurende :)
men jeg har noget mos, som de nok for en ret god omgang med på et tidspunkt :)