News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Mellers Lizard

Started by meller, 25 May, 2012, 13:12:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


meller

Der sker ikke så meget på min Lizardmen front for tiden, og syntes det er lidt trist, er for nyeligt gået igang med at spille den lidt igen, så der bliver lavet lidt få modeller således den er 100% malet når den spilles, men så kom jeg på at nu er jeg igang med at undersøge noget historie osv. og ville enligt lave nogle figure til det, jeg er ikke stor fan af Sauruser, og da mine lizardmen er fra southlands er der heller ikke rigtig så mange af dem, men en masse rygter af forskellige skinks der har forskellige mounts, monstre osv, så tænkte det kunne være sjovt at lave nogle af dem, så jeg er gået igang med at google osv, og der faldt jeg bla over denne



og her kan man se lidt flere billeder:
http://innsmouthgamingclub.wordpress.com/2013/09/09/the-dread-saurian-is-drawn-the-coming-storm-of-magic/

Noget fedt kunne også være nogle warbeasts som var skuldpader, noget i stil med den her som slannen sidder på


og så skal jeg jo nok også havde fat i nogle horned ones? :-)


Men har i nogle fede ideer så skriv eller smid gerne billeder :-)
og hvis i ved hvor man kan købe dinosauruser i forskellige størrelse, max det der svare til en chariot base, så må i også meget gerne smide link. Jeg tøt ikke helt kaste mig ud i at lave modellerne helt selv :-/

meller

Tjae det er ikke det vilde der sker på lizardmen fronten, men lidt sker der da :-)


meller

#53
Læs om hvorfor jeg har været fraværende det sidste lange stykke tid her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=57571.msg1373035#msg1373035

Visuel opdatering, håber i er mere tilfreds med billederne, flere vil komme løbende :-)
(klik på billederne for at få dem større)














meller

#54
Anden etappe af min lizard men hær! Der er faktisk ved at være en rimelig hær færdigmalet og på baser :-)
Meeen der er nu stadig rigtig mange usamlet og umalet. Deriblandt en stegadon, et par teradons, et par krox og en slaan eller to. Og nåe ja massere af skinks, sauruser og swarms :-D og sikkert noget mere rundt omkring i gemmeren :-D






































meller

Beklager jeg står så meget stille, jeg har meget at se til for tiden, men jeg har købt et par "nye" figure, de skal nok lige renses og males om på et tidspunkt :-) Jeg mangler lidt motivationen, nogen der presser mig, eller at jeg kommer igang med at spille lidt tror jeg...

Derudover har jeg fundet noget gammelt legetøj, og min ikke jeg kunne komme på en conversion eller to til dem :-D