FF vs. Mole Man and the moloids mm.

Started by Boyer, 28 May, 2012, 01:40:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Boyer

Jan M og jeg havde en aftale i fredag om at vi skulle have Giganto på banen mod FF. 

Da skurke ikke kæmper en fair kamp, så besluttede vi at skurkesiden skulle have flere point end heltene. Så det blev Mole Man med en frisk Giganto og 15 moloids mod Jan's FF som var klasssisk FF med de 4 figurer fra de senest sæt.  Jan havde fundet et kort frem og det var indendørs, så jeg kunne ikke bare storme frem med Giganto.

Jan rykkede langsomt frem mod mine små moloids, som bar hinanden frem. Det endte med at vi mødte hinanden i en korridor. Han havde først stillet Human Touch op så han kunne pulse wave mine moloids, men først skulle The Thing først lige danske til en moloid, som valgte at tage en ekstra skade så han ikke kunne slå igen. Giganto missede sit første slag og da jeg ikke ville pushe Mole Man så var vi ved at være klar til en omgang novaflamme.  Jan tøivede lidt med dette, da jeg havde låst hans figurer fast med mine, så de ville også tage skade . Det gør så at jeg kunne blande Gigantos meget store næve i synet på den kære ben og da Mole Man mente at Giganto skulle slå igen så var The Thing historie. Nu var det så pulse wave tid og flammen ramte mange af mine små moloids. 45 i samlet damage blev det til, da vi havde gjort det op og det er vist rekord. Mange af dem var nu på deres sidst klik og hans poison tog derefter livet lige så stille af dem gennem resten af spillet. Flammen var den næste der måtte lade livet til Giganto og så var det invicible womans  tur og så gav jan op.

Vi havde også et gske godt spil med moviestartersæt avengers med fcbd Thor og doctor strange mod  Dormammu  og 4 mindless ones. Med ringe tegning slag og mod probs, kæmpede avengers forgæves. Så jan tog fuld fortjent sejren.