News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Workshops til horisont?

Started by Taoregorn, 01 June, 2012, 10:37:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Hej folks,

Udover at præsentere et væld af forskellige spil på H4 så har jeg overvejet om det kunne være interessant med nogen "workshops" indenfor forskellige felter (alt efter hva' man kan lokke folk til)?

Eksempler kunne være

1) Oliebaseret maling og anvendelse til weathering
2) Airbrushing

Det kræver selvfølgelig at jeg kan finde nogen der vil stå for det og en måde at få det til at fungere med mulighed for at prøve.

elThyge

God ide med workshops. Personligt er jeg meget interesseret i at finde ud af mere om Airbrushing. Men som du selv skriver, så skal der findes frivillige til at stå for det.

Et andet forslag i samme boldgade: der er efterhånden mange dygtige malere her på PF; mange med deres egen maleblog. Måske man kunne overtale et par stykker til at være ved malebordet en times tid i løbet af Horisont. Ville være interessant at se, hvordan andre konkret maler figurer. Selve maleren vil også kunne lære noget, da spørgsmål fra andre kan gøre en opmærksom på nogle ting, som man ikke selv har tænkt over.

Uden at skulle stille mig op som en dygtig maler, så er det noget jeg godt vil stille mig til rådighed for. Hvis det bliver stillet op i god tid er det også mulighed for at interesserede kan stille spørgsmål, som kan bruges til at finde ud af, hvad man har tænkt sig at arbejde med.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

valten

Once you go Airbrush you never go back :).
Male hånd tilbydes inden for FOW, LOTR, Star-Wars, ACW, AWI, SAGA. Tabeltop.

Hjemsiden