News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Vampire Tomb

Started by meller, 02 June, 2012, 20:36:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

meller

Så er der blevet lavet lidt færdigt! :D
Så nu er jeg på en unit af 18 :D Det går lige så stille frem ad :D Men det var jo også planen den skulle skride lidt frem mens jeg arbejder på mine andre projekter :D






meller

#26
Hej derude :D
Denne gang skriver jeg ikke om hvad jeg har lavet, for der er ikke sket så meget her siden sidst...
Men vil lige skrive lidt om hvad unit jeg har tingt mig kunne bruges sammen, skal lige siges jeg ikke har læst nogle af ABérn så ved slet ikke hvad figure jeg skal bruge... overhovedet ikke xD
Men jeg har set på hvilket figure der kan bruges i begge hære og som hvad :D
den første jeg skriver er den figur jeg vil bruge hvis det er og nummer to er det som jeg ser de også kan bruges til :D
TK Carrion - VC Fell bats
TK Ushabti - VC Crypt horros
TK Horsemen - Alle VC heste (converter dem meget har nogle til at ligge, laver dem nok så snart jeg har lavet 40 mumier :D)
TK Chariots - Corps cart
VC Grave guard - Tk Tomb guard
VC skeletons - TK skeletons (og omvendt)
TK Khemrian - VC Coven throne
VC Black coach - TK Khemrian

Champions bliver nok blandet en del :D så der ved jeg ikke helt endnu :D

kan ikke rigtig finde noget at bruge mumierne til i TK :/ de kunne vel godt bruges some skeletons, men de for jo hverken skjolde, spyd eller buer...
Men hvad vil folks mening entligt være til at spille mod sådan en multi hær her?? er det svinsk af mig at spille sådan her? :S

fandt lige nogle gamle billeder af det VC som jeg har:



Det er som sagt noget jeg har fået, og er malet ret dårligt, så alt skal laves om alligevel :D og håber da på at få det hele brugt i hæren :)

meller

så fik jeg lidt heste hjem idag, så nu har jeg endnu flere :D så mon ikke man snart skulle igang med dem? :D




meller

haløjsa :D fandt den her figur frem jeg malede for lang tid siden :D har ændret necromanserens hud :D Overvejer at male hesten blå også, også ændre hestens slagl til brun, ligesom bandagerne på mumierne, for at få figuren til at passe lidt bedre end i hæren? :D Nogle der har nogle forslag? figuren er jo lidt mørk :/






meller

Så er der sket lidt igen :D som nogle måske har læst på tråden i mal en handske, så er målet i denne månede 3 unitfillers og 3 figure :D
og her er de 3 unitfillers, også en ekstra lille dims som jeg ikke ved hvad kategori går indover, men han bliver bare lavet som en ekstra figur :D så umilbart vil mumie uniten blive 12 større denne månede og komme op på 30 :p

pælen som ligger ned er 2 unit fillers af henholdsvis 2 og 3 :D
og statuen skal løftes af de 2 tosser med hver deres knogle  :D (dem på sidste billede)










meller

Så har jeg fået malet lidt, så nu går jeg igang med at modelere nogle frlere modeller :)




meller

Så er der modeleret lidt mere :p så alle figure der skal være færdig denne månede er modeleret, nu mangler nogle af dem bare maling :p så mon ikke jeg kan nå det i løbet af næste uge :)


meller

Her er månedens mål så :p noget før færdig end forventet... havde ikke regnet med jeg havde så god tid, men jeg kan nå ret langt når jeg har tømmermænd :p






også af alle mumierne:




meller

Jeg spillede igår aften med Kesse, vi kørte 2400 point, og damn hvor er vampire counts fede!! Lige nu skibber jeg lidt det med de skal hænge sammen med tombkings, nu skal jeg bare havde en vampire counts hær der kan spille :p Så hvis nogle har en fed idé til en egyptisk ørn/drage et eller andet som er mere egyptisk end en terrogheist ville det være vildt fedt :p og skal også finde noget istedet for en corps cart, overvejer en chariot jeg har fundet, men den ligner jo ikke helt så meget... det må jo gerne være noget der minder om, men har det der egyptiske look :p

En af mine næste projekter bliver nok at lave en abyssal terror om til en mumier drage :p Men først lidt lizard og de sidste zombier :p

meller

ved ikke om jeg nogensinde blir tilfreds med ham her xD har ændret på ham igen :p




Lasse

Det ser godt ud. Den blå farve spiller virkelig godt med de ellers lidt triste farver.
Du skal dog lave et par mumier mere til din unit. Specielt unit filleren bagerst med kisten ser lidt "billig" ud.
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

meller

Tak lasse :D
Ja ved godt den ser lidt billig ud... syntes den passer meget godt ind som en unit filler, men ja der bliver lidt åbent og det ser lidt nemt ud :D I første omgang var det ikke meningen jeg skulle købe nogle figure til at lave hæren, da jeg havde fået en masse gammelt gratis, men jeg har spillet med dem nu, og fy for den hvor er de seje :p Så putter nok en del penge i dem :p Også håber jeg da der kommer til at ske meget mere med den hær her :p hvis nogle skulle være intrasseret så er det denne her liste og de modeller jeg lige nu går efter at skal havde lavet:

Vampire   
2395   
Lord   583
1   Vampire lord
   Lore of the vampire
   general
2   ekstre lvl
   shield
   lance
   Abysal Terro
   armour of fortune
   Dawnstone
   Aura of dark majesty
   Skabscrath
   
Hero:   557
1   Vampire
   Lore of Death
   shield
   armour of fortune
   Aura of dark majesty
   
1   Necromanser
   Lore of death
   nightmare
   lvl 2
   sceptre of stability
   Master of dead
   
1   Necromanser
   Lore of Death
   lvl 2
   dispell
   Master of dead
   
   Tomb Banshee
   
   Tomb Banshee
   
Core:   605
35   Zombies
   Banner
   
35   Zombies
   Banner
   
10   Crypt Ghouls
   
40   skeletons
   smus og stand
   screaming banner
   
5   Dire wolves
   
Special:   135
1   Corpse cart
   
1   Spirit host
   
Rare:   420
1   black coach
   
1   Terrorgheist




Protonic

Dét der er noget af det fedeste og mest inspirerende Hammer jeg har set. Hold da op hvor er det fedt :D For at citere Cremekongen fra Hollywood:
"I love it, I love it, I love it"

Awesome
40K Aarhus
Plus gange plus giver MEGET MERE PLUS!

meller

Tak skal du havde :D Er glad for andre også syntes det jeg laver er fedt, det hjælper med motivationen :D
Jeg tror måske jeg næste måned laver 5 dire wolves, mener selv jeg har en fed idé så må vi se om andre også kan lide den :p Også skal jeg nok også havde lavet lidt flere mumier, skal jo nå 40 inden året slutter :p

kpl.blutch

#39
" Så hvis nogle har en fed idé til en egyptisk ørn/drage et eller andet som er mere egyptisk end en terrogheist ville det være vildt fedt :p "

Kanon sjovt projekt du har gang i :)

Er lidt vild med de mumie zombier :D

Mht til fuglen, tænkte jeg først på fuglen Rok fra 1001 nats eventyr ( sådan noget som en mumie ramt ørn, måske )

Ellers var fuglen Ibis jo hellig i det gamle Egypten, er bare ikke sikker på hvor godt det virker med det lange næb den har ...

Det er vidst hvad der lige springer op Egypt-style

Mvh  Christoffer

P.S 3 skrigere i en hær  :o skal hilse fra mine chaos warriors og sige,

at du burde blive spanket med en sammenrullet søndags-berlinger :D

meller

Tak tak :D
Ja fuglen Ibis er ret sej, men har lidt svært ved at forestille mig den i den krævende størrelse :) også tror jeg heller ikke jeg selv kan lave sådan en fin fugl :p
Der er faktisk også 3 tomb banshees på vej til min adresse :p men har også ændret lidt i listen, har ikke spillet med versionen før, men umilbart tror jeg den er bedre, selvom generalen er lidt mere skrøblig og nu ikke selv kan fjerne modstanderens slemme ting, og hele enheder.
Tager gerne mod idee´r til listen da den som kan ses ikke er færdig, jeg kan heller ikke helt finde ud af om jeg vil havde 2 terrorgheist, eller jeg vil havde en black coach med, da jeg allerede har den figur, så den skal nok være med i første omgang :D
Har også fået noget hjem idag, men det er en overraskelse, det er noget til de "dire wolves" jeg skal havde :p

2392   
Lord   
1   Master necromancer
   lvl 4
   Lore of Death
   armour of fortune
   Master of dead
   barded nightmare
   
1   Vampire lord
   Lore of the vampire
   general
   Aura of dark majesty
   armour of fortune
   
Hero:   
1   Necromanser
   Lore of the vampire
   lvl 2
   sceptre of stability
   
1   Necromanser
   Lore of the vampire
   lvl 2
   dispell
   
3   Tomb Banshee
   
Core:   
35   Zombies
   Banner
   
35   Zombies
   Banner
   
10   Crypt Ghouls
   
40   skeletons
   mus og stand
   screaming banner
   
5   Dire wolves
   
Special:   
1   Corpse cart
   
1   Spirit host
   
1   Spirit host
   
1   Spirit host
   
2   fell bats
   
Rare:   
1   Terrorgheist
   
1   Terrorgheist

Koller

Dejlig blog love it!

Er nød til at spørge til din liste, en master necromancer med lore of death OG master of the dead? Der er noget forkert der xD
The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

kpl.blutch


Kom lige til at tænke på

Mht til den der terrorgeist

Både guden Ra og guden Horus havde falke hoved og havde en falk som symbol

Den ørn fra IoB sættet har sq mere et falke- end ørne hoved :)

Christoffer

meller

Koller hmm ja kan godt se, tror jeg har set forkert :p

kpl.blutch har du et link? lyder intrasandt :P

Hmm kan ikke vente med at vise jer mine nye ting, kan ikke holde det hemmeligt :p

I for nok lidt af en idé hvad jeg så også vil med mine direwolves :p
Men først et gruppe foto:



Så 3 banshees :p



En tomb king champion / Vampire lord? :p



Og her er så en Corps cart :p hvad syntes folk om den idé? :p Også er der 3 små skorpioner som skal bruges i Direwolves :p



Gamle ulve, men skorpion haler, ja tak! :p (søger maleråd, hvordan syntes i de skal males`?? skal de også havde nogle bandager??)



kpl.blutch


Øøøhhh..... kan jeg sq ikke lige klare

Er sikker på koller er haj til sådan noget :D

Christoffer

meller

Okay :p
De billeder der... Trælst jeg ikke har bedre kamera...  Men håber i overlever :) Det er nok også bedre hvis jeg tager billeder mens der er lyst :p det er bare lidt svært når jeg kommer hjem lidt over 16 næsten hver dag, der er jo ved at være mørkt :(

Koller

Meget spændende!

måske lidt bandager på dine direwolves, for at give dem mummy theme thingy og der skal da stå en character eller et eller andet på din corpsecart! Du kunne også lave den til en sig mortis enigne xD
The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

meller

Hmm tror ikke jeg vil putte en charakter på, tror lidt jeg ville ødelægge figuren så, selvom det jo efter rullings ville være det bedste....
Men hvad farvetema til direwolves?? skal selve ulven være lysseblå? Hvad med pels og hale så? :S Kan det hele være samme farve, eller bliver det ikke for ens? :S
Desuden tænker jeg meget over hvordan jeg vil male sphinxen (corps cart) dens hudfarve vil jeg ikke ændre på, men overvejer at få blå og rød med ind i den, altså på den der hatte/hår noget som de har :D men samtidig bør den jo være sort og guld? :S
Alle ideer er velkommende :D

kpl.blutch


I gammel egyptisk tid

var hoved beklædningen stribet

henholdsvis blå og guld ;)

Christoffer

meller

Okay, jeg tænkte måske skulle det øverste være guld og sort, også det som er på dens skuldre/mave være blå og rød, for at få de farver med som er på banneret som mumierne har, da jeg gerne vil havde de farver går igen :-) men ved ikke om det vil se tosset ud :-p syntes også den er meget fed som den er nu :-) men den skal jo vel ha lidt maling for a passe ind?? :-)
Glæder mig sådan til at komme igang med de nye ting :-p der er bare så meget der skal laves :-) på alle de 3 hære :-) så der kommer nok til at ske noget for dem alle næste månede :-) eller de næste to :-p