Clix 8. juni hos Henrik

Started by Sporh, 03 June, 2012, 21:48:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sporh

For ligesom at holde lidt samling på det hele, kommer her et forslag at tage udgangspunkt i:

Vi spiller 300, 500 og 800 SA. I 800 point spillet kan vi have en tidsramme, der hedder 1 time eller 1.5?

Highlander er fint med mig, men jeg tror godt, vi ved en gentlemansaftale kan sige ingen ost. Det kunne evt. være, at vi hver især starter med at præsentere vores hold. Derefter kan et flertal af de andre spillere nedlægge veto mod holdet, hvis det er ostet. På denne måde skal vi ikke ud i 100 forskellige begrænsninger. Det burde dog ikke være et problem, nu vi aftaler det på forhånd (hvis I er enige)

Når alle hold er godkendt trækker vi lod om modstandere. Alt efter hvor mange spillere vi bliver, kan vi på dagen aftale om alle skal møde alle, eller vi kun trækker lod om et eller to spil i hver pointklasse. Det kommer jo helt an på tiden.

Vinder man sin kamp får man 3 point, taber man får man 0 (uafgjort giver 1?). Hvis der er pointlighed ved enden, vinder den med flest indbyrdes sejre. Hvis det også er lige, tager vi den i en nævekamp til døden (I skal bare dræbe stille, hvis Linda sover)

Alle medbringer en Rare figur eller derover. Helst en firgur, som vi ikke alle har 1000 af.

Vinderen vælger præmie først. Dernæst nr 2 osv. Så får alle noget retur :)

Lyder det acceptabelt?

Kloen

fint med mig. Ostevetorunden lyder sjov. Min fredag er helt fri - så tid er ikke et issue for mig - jeg medbringer en Red Bull mod evt. udtrætning, mit 800-hold er ikke specielt konkurrencemindet. Og jeg har endda gjort det let for mig at overskue rent figurmæssigt. Endvidere medbringer jeg INGEN colossals
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Bartok

Ang. colossals og powerniveau, så er der mega stor forskel på fx Galactus og Uatu, eller Ziran the Tester og Frost Warrior. Mange colossals er powermæssigt stille og rolige.

Sporh

Skal vi sige colossals, der er stille og rolige, også kan spilles? Dvs. ingen galactus, dr manhattan og andre af de tunge drenge?

Ellers kan Emil jo lige så godt give op, med sine 1 damage, men 500 outwits :D

Kloen

I kommer bare med hvad end I kan se jer selv i spejlet med - jeg medbringer ingen colossals
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"

the_emil

Altså jeg skal gerne indrømme, at det 800 pointshold jeg først havde forberedt inkluderede 18 figurer. Og ja Henrik, der er mange der giver 1 i skade, og mange med Outwit ;) Men det kan da snildt rive en colossal eller to ;)
Ikke desto mindre kan det godt være jeg ændrer det, jeg skulle jo nødig være FOR ostet :P.

Spillereglerne ser ellers fine ud for mig, så jeg vil gå igang med at lave et par hold.

Sporh

Skal vi sige 18:30? Kom evt. lidt før, så vi kan gå i gang der, i stedet for at den første time skal gå med at sammensætte hold?

Bartok

Du skrev kl. 18. i trådens første indlæg. Og kan man mon ikke gå ud fra, at folk har lavet hold, inden de dukker op?

Bartok

Hvor mange figurer må man højst have på sine hold i 800 point i turneringen? Har alle nok high-cost figurer?

Kloen

jeg har lavet 2 800-hold med henholdsvis 3 og 5 figurer på, men jeg kan sagtens whip'e et Gotham City-hold sammen, det bliver nok bare for ostet..
Jeg tror ikke vi lavede et figurmax, men blot det med at man skal stille holdene frem til en osterunde..

Sporh

Hov, havde lige glemt min første udmelding. Vi ses kl 18.

Det kan godt være der er lavet hold, men så skal kort og figurer også findes frem + vi skal gennemgå dem. Det tager altid tid, før vi kan komme i gang :)

Kloen

Kloen