Author Topic: kælderspil  (Read 55 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

• Huskarl
  • Offline Offline
  • Troublemaker & Problemsolver
kælderspil
« on: 15 June, 2012, 00:57:54 »
vi mødtes her torsdag aften til lidt spil i kælderen hos Henrik, som fik besøg af mig, Emil, Frederik, og Trolle(?)
første runde spillede vi 300, hvor jeg vandt med et Gotham City Batman Enemy-hold, derefter blev det til et 600 og et 800-spil mod Henrik, hvor jeg tabte begge og mine X-men fikendda et æg af Henriks Asgardians i 800-spillet, men jeg fik så lidt oprejsning i et 3-mands 600-spil hvor Henrik, Frederik(?) og jeg blev joinet af den nytilkomne Per, Per fik vist teknisk set dræbt flest, men min Thing fik taget 300points Superman ud, og jeg vandt på samlede point. Undskyld navneroderiet, ret mig endelig. Her er lidt blandede billeder:

"‘We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
Re: kælderspil
« Reply #1 on: 15 June, 2012, 11:52:04 »
Tak for i aftes, det var mighty hyggeligt. Jeg fik luftet mine Lord of the Rings-figurer. De er ret sjove at spille med, der er mange muligheder trods det begrænsede antal LOTR-figurer, der findes - i hvert fald i forhold til DC og Marvel. LOTR fungerer både i kampe med få point og med mange point. Jeg fik spillet to gange 600-kampe i går, brugte samme hold i begge kampe:

Gandalf 155
Legolas 130
Gimli 107
Strider 70
Faramir 65
Guard of the Citadel 29
Eagle 15 (x3)
= 592

Gandalf er pænt brutal. På sit andet click får han en SP, der giver Outwit, Perplex og derudover kan han lave en power action og få en Outwit mere! På samme click har han TK og er i øvrigt Indomitable og har AV 11 og Super Senses! Bliver han skadet, får han Pulse Wave og Exploit Weakness - LOL

Både Gandalf, Gimli, Legolas og Strider har såkaldte Epic abilities. De kan godt være barske. Legolas' var ikke til den store nytte, men Gimlis giver +2 i defense på 4 characters - og det kan ikke blive cancelled på nogen måde.

Legolas er selvfølgelig en mester med sin bue: AV 12, sharpshooter ability, range 10 og tre targets.