Heroclix en sidste gang (for nu)

Started by the_emil, 18 June, 2012, 23:09:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

the_emil

Jeg bliver student om 8 dage, og ligeledes gør Frederik, Frederik og Alexander. Realistisk set betyder det nok, at der ikke bliver noget tid til overs til Heroclix i et stykke tid fremover fra vores side. Derfor vil vi høre om der er nogen der er klar på en omgang clix inden da?

Kloen

helt sikkert! Jeg kan alle hverdage
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Sporh

Hvad med fredag? Vi kan være hos mig?

Bartok

jeg må hellere springe over, da min kæreste kan føde når som helst disse dage. Men ha' nogle gode spil :O)

Boyer

Jeg gætter på at der er festivaler der skal besøges, øller der skal bundes, piger der nusses, og hvad man nu laver i "sommervarmen"

Ferie er selvfølgelig også en mulighed, men i er nok for gamle til at tage på ferie med jeres forældre ;-)
Jeg kan desværre ikke spille foreløbig, så godt spil til jer.

Hilsen Boyer

Kloen

Quote from: Sporh on 19 June, 2012, 10:40:31
Hvad med fredag? Vi kan være hos mig?
Ja, undskyld, jeg skulle have været mere klar i mælet, talte fredag som en weekenddag, selvom det teknisk set jo er en hverdag - men har knægten.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"

the_emil

Jeg kan også alle dage, minus mandag i næste uge.

Sporh

Fredag er den eneste dag, jeg lige kan denne uge, desværre. Tilbudet står dog alligevel

Caliban1968

Hej Folks!

Hvad med onsdag eller torsdag aften her i Espergærde?

Kloen

Desværre, Jan - Espergærde er lidt ude for min rækkevidde. Men torsdag er åben, hvis andre er friske kan vi jo evt. checke Faraos..

Sporh

Skulle vi spille i morgen, eller no?

the_emil

Jeg kan godt. Så det er umiddelbart op til dig. Tror ikke nogen andre har meldt sig på.

Sporh

Det er fint med mig. Svinger du bare forbi?

Du vælger formater. Skal vi sige 18ish?

the_emil

Cool! Er det okay jeg tager mine venner med? 18-ish lyder fint.

Sporh

Ja, god idé. Så kan vi evt. tage nogle større spil

Sporh

Som altid fik jeg en omgang klø, men fik også delt nogle ud selv. Min nye Chase Loki slog så mange shape change, at han ikke blev rørt i et 500 point spil. Jeg har faktisk aldrig oplevet noget lignende!

Og her kommer lige et par billeder af vores storslåede sejr over Galaktus.
Når man har 5-9 prob og en masse billige b(c/f skal man aldrig nøjes med under 5 i dmg :)