Author Topic: HeroClix Online  (Read 201 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Holm76

• Dreng
  • **
  • Offline Offline
HeroClix Online
« on: 26 June, 2012, 19:56:58 »
Er det noget værd?

Tænker lidt på at købe det, men det ender jo bare med jeg sikkert bruger en masse penge på digitale figure og det er der jo ingen sjov ved :)

Boyer

• Dreng
  • **
  • Offline Offline
Re: HeroClix Online
« Reply #1 on: 26 June, 2012, 19:58:50 »
Der skal du vist spørger Kloen, for han er vist den eneste der spiller det.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #2 on: 26 June, 2012, 20:44:34 »
Jeg tror, folk herinde mere er til boardgame udgaven. Personligt sidder jeg så meget ved en PC hver dag, at jeg klart foretrækker at mødes IRL over nogle spil

Jesped

• Træl
  • *
  • Offline Offline
« Reply #3 on: 26 June, 2012, 22:35:08 »
Jeg spillede en del da det var beta og gratis.

Der var selvfølgelig nogle fejl på det tidspunkt, men det var nu meget sjovt.

Jeg kommer dog næppe til at spille det mere, da jeg nægter at give penge for digitale figurer, der næsten koster det samme som i virkligheden (sidst jeg kiggede).

Holm76

• Dreng
  • **
  • Offline Offline
« Reply #4 on: 27 June, 2012, 00:32:00 »
I den Avengers starter kit jeg har købt ligger den en redeption code så jeg kan spille de figur der er med pakken, men jeg skal jo stadig lige betale for klienten :)

Kloen

• Huskarl
  • Offline Offline
  • Troublemaker & Problemsolver
« Reply #5 on: 27 June, 2012, 00:47:04 »
alle nye startere, enkeltfigurboostere og FF-pakker kommer med såkaldte redemption codes der tilføjer de købte figurer til din virtuelle samling også. Jeg har spillet det lidt i betaen, og selv om spillet var fint har jeg investeret for meget tid og for mange penge i min fysiske samling til at gide kaste mig over det virtuelle også.
"‘We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!

Sporh

• Dreng
  • **
  • Offline Offline
« Reply #6 on: 27 June, 2012, 05:36:56 »
Jeg har det, men har ikke spilelt det endnu (det fungerer ikke til mac)

Så vidt jeg kan se koster det kun 2$ https://hco.heroclix.com/product/141/purchase
Og der får du endda en starter. Hvis du så kan nøjes med de figurer, som du alligevel køber (der har medfølgende kode) er det vel værd at give lidt tid?

Jeg foretrækker helt klart offline versionen, men det er vel til at leve med 2$ :)

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #7 on: 27 June, 2012, 11:54:32 »
nå, nu jeg har også lige købt det  - $2 er jo ikke mange penge. Og jeg ved ikke lige, hvor meget jeg kan få spillet off-line i de kommende uger/måneder med en lille baby hjemme

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #8 on: 27 June, 2012, 20:54:08 »
Prøvede Heroclix Online for første gang tidligere i dag og har lige taget et par afbrudte matches mere - de blev vist trætte af mit langsomme tempo. Det er noget bøvlet at navigere i.

Jesped

• Træl
  • *
  • Offline Offline
« Reply #9 on: 28 June, 2012, 07:11:04 »
Man skal lige vende sig til det.

Det er jo desværre bagdelen ved et online spil. Det er nemt og uden konsekvenser at trække sig fra spillet.

Jeg syntes i hvert fald det var irreterende at spille et halvt spil og så forlader modstanderen det.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #10 on: 28 June, 2012, 09:32:09 »
Ja, irriterende når modspilleren skrider før tid. Men jeg kan nu godt forstå, at mange mister tålmodigheden, når det tager så lang tid at gøre sine actions.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #11 on: 28 June, 2012, 11:17:18 »
Har I også haft mange problemer med HCO? Mit går ned hele tiden. Jeg ved ikke, om det er min internetforbindelse eller om det er softwaren. Chatten derinde virker ikke for mig.

Holm76

• Dreng
  • **
  • Offline Offline
« Reply #12 on: 28 June, 2012, 11:21:49 »
Jeg fik det installeret igår og nåede aldrig rigtig at prøve det. Loggede ind og redeemede mine kode, men ellers ikke.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #13 on: 29 June, 2012, 14:16:31 »
Har spillet online i dag og i går. Spillet har været ustabilt pga. noget vedligeholdelse. Nogle af mine spil er blevet afbrudt af forskellige årsager under spillet, det var selvfølgelig temmelig irriterende. Men ellers er det faktisk ret sjovt at spille online

Jesped

• Træl
  • *
  • Offline Offline
« Reply #14 on: 29 June, 2012, 14:47:55 »
Jeg overvejer faktisk også at investere de 2 $ og prøve igen.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #15 on: 29 June, 2012, 22:25:32 »
Jeg har en virtuel GX Phoenix i overskud, hvis der er nogen interesserede i at bytte.

Jesped

• Træl
  • *
  • Offline Offline
« Reply #16 on: 02 July, 2012, 08:55:58 »
Så har jeg fået spillet nogle spil.

Per og jeg startede et spil, men desværre mistede han forbindelsen inden vi kom rigtigt i gang.

I det andet spil stillede jeg med heimdall (135), Agent Couldron (50), Tony Stark (50), Atom (65).

Jeg mødte et hold bestående af Deadpool, 2 x Black Panther fra IC og Hawkeye (65).

Det kunne have været en lige kamp, men endnu engang så var terningerne imod mig. Jeg havde 3 angreb, hvor jeg skulle slå 6 og 2 gange 7, men missede dem alle.

Min modstander lavede et running skud på Heimdall med deadpoll og fik -3 (trait) og skulle slå 9. Han slår så 11 og de fleste andre slag er 8 eller over.

Bartok

• Hirdmand
  • Offline Offline
  • Per, Heroclix-spiller
« Reply #17 on: 02 July, 2012, 10:46:03 »
Hej Jesper

Ja, jeg havde problemer med min forbindelse i aftes, kom dog på senere og sad oppe til kl. 1.30, hvor jeg mødte et 600-point hold med 3 styks GX Rogues mod mit GX Phoenix-hold. 

Der er stadig lidt for mange fejl på HCOnline, men jeg morer mig nu stadig med at game der. Håber også at kunne få tid til et spil i ny og næ, når Katrine har født.

Vi ses