News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Frederikshavn Tabletop Wargamers - Hvem er vi?

Started by Alustriel, 29 June, 2012, 03:05:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alustriel

Frederikshavn Tabletop Wargamers er en forening som sigter mod at tilbyde børn, unge og alle andre med interesse for figurspil, et samlingspunkt i Frederikshavn og omegn. Vi arbejder for at sprede kendskabet til figurspil og derved forhåbentlig dets udbredelse.

Hvor holder i til?:
Frederikshavn Bibliotek.
Parallevej 16
9900 Frederikshavn

Hvornår er i der?:
Fast hver Lørdag fra klokken 12.00 og frem til vi ikke lyster mere (Senest klokken 21.00 dog)

Hvad spiller i?:
I øjeblikket Fantasy og Warhammer 40.000, og så småt blomstre Flames of War op.

Kan jeg være med?:
Du er mere end velkommen til at deltage, vi mødes både for at spille, male, og snakke figurspil i alle dets aspekter.

Koster det noget?:
På nuværende tidspunkt ikke, men der vil højest sandsynligt komme et symbolsk beløb på tale for fast deltagelse i nærmeste fremtid.

Skal jeg have noget med?:
Ikke andet end godt humør, vi stiller gerne figurer, bøger, terninger, målebånd osv. til rådighed. Desuden er vi behjælpelige med regler og give introspil.

Skal jeg melde jeg kommer her på boardet?:
Ikke nødvendigt, du kan sagtens bare droppe forbi, men det er nok en fordel at skrive her, for at høre hvem der kommer fra hvilken spil, da vi ikke alle spiller alle spil og det kan være svært for en dedikeret 40k spiller at instruere i Fantasy

Du kan også følge os på facebook hvor vi har vores egen gruppe som vil blive løbende opdateret med information, billeder, events osv. Siden er:
https://www.facebook.com/FrederikshavnTabletopWargamers

Alustriel

Rettet i fast spilledag, i det nye år her mødes vi om lørdagen fra klokken 12.00 og frem til vi ikke har lyst til at se på hinanden mere

Lucozade

Ligestilling JA TAK!
Flere kvindelige blottere