News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Udfordringer og planer om spil (part 2)

Started by Mouse, 01 March, 2005, 17:15:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nik

er der nogen som er med på et slag fantasy i DL på Onsdag.

3000 pts

Lysgaard

@krakov

Sorry... hvad med på torsdag? eller onsdag kl 20 i DL?

Nik

torsdag kan jeg ikke og Onsdag kl. 20, så bliver det for sent. kan du til normal tid i DL?

Gragsel

hej! søger en modstander til Warcon træning der er parat til at battle mod de grumme speed freaks på torsdag d. 5! 2000 pts. må det jo være.

Lasse.
"All that is gold does not glitter, not all who wander are lost, The old that are strong does not wither, deep roots are no reached by the frost. From the ashes a fire shall be woken, a light from the shadows shall spring, renewed shall blade that was broken, the crownless again shall be king."

Charif

Quote from: Gragsel on 30 April, 2005, 14:45:57
hej! søger en modstander til Warcon træning der er parat til at battle mod de grumme speed freaks på torsdag d. 5! 2000 pts. må det jo være.

Lasse.

Jeg er klar. Jeg kommer som altid vved 18:30 tiden.
Press Ganger
Medlem af Frob, forum her

Gragsel

super! jeg kan nok først være der lidt over syv...
"All that is gold does not glitter, not all who wander are lost, The old that are strong does not wither, deep roots are no reached by the frost. From the ashes a fire shall be woken, a light from the shadows shall spring, renewed shall blade that was broken, the crownless again shall be king."

Charif

Press Ganger

Lysgaard

@nik

nej jeg er på arbejde til 1930..

CLOVERMILK

Er der nogen der kan tænke sig at spille et Lord of the Rings slag på 200 pts i Dragonslair om eftermiddagen onsdag?

Nik

desværre, jeg skal spille om aftenen, og har ret travlt den dag

Charif

Quote from: Thorbjørn Nielsen on 02 May, 2005, 13:01:41
Er der nogen der kan tænke sig at spille et Lord of the Rings slag på 200 pts i Dragonslair om eftermiddagen onsdag?

Jeg ville gerne men kan ikke. Er der mulighed for at gøre det i morgen tirsdag?
Press Ganger

CLOVERMILK

Desværre ikke! Men der kommer nok flere dage senere.. jeg har ikke så travlt. Mit primære mål er at få malet så meget som muligt så jeg kan spille med i den kampagne der kommer til juni.,

Charif

ok. Du siger bare til. Jeg kan ikke så godt om onsdagen ellers skulle der ikke rigtig være nole problemer de andre dage.
Press Ganger

Piraten Peter

QuoteEr der nogen der kan tænke sig at spille et Lord of the Rings slag på 200 pts i Dragonslair om eftermiddagen onsdag?

Jeg er frisk ;D
Hvornår sådan cirka?
Apparently I'm a post punker! 

Peter Dan-Weibel

CLOVERMILK

Hmm.. kl 15?!?!?!

Hehe.. men hvordan gør man?! Vi skal vel have 150 pts af hver med?!

Ja forresten - kan kun stille 150 pts malet af Good og Evil.. men det er vel også nok til et introduktions spil?

Piraten Peter

Klokken 15.00 er i orden ;D

Man behøver ikke en hær fra begge sider, det gør man kun til tuneringer, men har du noget imod umalede figurer? jeg har nemlig brugt al min tid på WHFB (og projektopgave :P) men tror godt jeg kan stille med 150 pt. malede uruk-hai's og elvere.. tjekker lige mine gemmere..  ;D

(standarten er så NOGET helt andet :-X)

Introduktion?? er ikke den bedste lærer, men jeg kan da lære dig grundreglerne :)

Peter Dan-Weibel

CLOVERMILK

Jeg - for at sige det mildt - HADER spil med umalede figurer  ;) ;D

Men hvis du kan stille 150 pts malet nogetsomhelst så er jeg frisk! :D

Med introduktion mener jeg egentlig bare at jeg ikke har prøvet spillet før, men blot har læst reglerne. SKal nok lige tage regelbog med.

Du må lige have lidt tålmodighed hvis jeg ikke er der PRÆCIS kl 15, da jeg har meget skiftende arbejdstider.  8)

Piraten Peter

Ok

Jeg har 150pts wood og high elfs  med (malede af h' til) og 150pts hvid hånds uruk haier (også malet af h' til).

Beklager malestandarten, men jeg har som sagt ikke kunne overskue at male for tiden :'( så det var hvad jeg kunne finde.

Hvad kommer du med?

Peter Dan-Weibel

CLOVERMILK

Jeg er lige glad med hvor godt du maler... bare det ikke er en sølv hær!

Lad det være en overraskelse hva jeg dukker op med! *gnæk gnæk*

Piraten Peter

Peter Dan-Weibel

Nik

er der nogen som er frisk på lidt Fantasy Warcon trænning imorgen aften i DL.

17:30

Piraten Peter

Jeg kan desværre kun spille til 15.45, da jeg skal have mit gyldne garn trimmet :(
Men mon ikke det er nok til et enkelt spil? Ellers kan vi bare fortsætte  den følgende aften?

Peter Dan-Weibel

Nik

Jan D'Souza

Hejsa. Jeg søger modstand i et spil fantasy i morgen (torsdag) med enten comequest eller dragon wars regler... Jeg kan fra kl. 12 og frem.

Mvh. Jan

BF

Er klar i morgen kl. 12, er ligeglad med hvilke restriktioner vi spiller med, men vil gerne teste mine beastmen hvis det er iorden med lette stadn ins.

mvh
Lukas