Sommerclix - I det Nørdsjælllandske Espergærde!

Started by Caliban1968, 05 July, 2012, 11:01:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Caliban1968

Hej allesammen!

Det er sommer, der er ferie over land og ingen spiller så meget heroclix i øjeblikket. Så hvordan kan alt dette
gøres til en god begivenhed?

JO - ganske simpelt! Det er nemlig tid til Sommerclix i Nørdsjællandske Espergærde!

Hvorfor ikke afholde sommerclix i Espergærde den 14. og 15. juli med grillaften, heroclix, turneringer, hyggespil,
superheltefilm i massevis? Starttidspunkt kunne være ca. kl. 12.00 den 14. juli 2012 og slut sent søndag aften,
når vi alle har fået slidt en håndfuld clixfigurer op.

Der er gode grillarealer ved bebyggelsen, gode indkøbsmuligheder hele lørdag og søndag, godt vejr og 2 store borde til en omgang 12-mandsheroclix i lejligheden. Så lad os komme op af de dvaske sommerferiestarthuller og få nogle tilmeldinger på banen.

Mad kan let arrangeres og der er - heldigvis - også en god kaffemaskine og elkedel til rådighed, så vi ikke kommer til at løbe
tør for stimulanser kl. alt for sent lørdag nat, når man ikke længere kan se sine clixbrikker på brættet.

Men der er kort varsel og en - tror jeg - rigtig god ide. Så giv lyd fra jer!

Så meld jer til og spred ordet. Det er tid til endnu en munter gang sommerclix!

Caliban1968

Og glem ikke:

CHAOS WAR udkommer den weekend!  ;D ;D ;D

Jesped

Jeg kan helt sikkert ikke lørdag, men måske søndag.

I'll be back

Kloen

jeg kan ikke - og skal alligevel ikke ofre penge på Chaos War-sættet, men håber da I får en fest
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Boyer

Jeg kan desværre heller ikke hverken lørdag eller søndag :(

Sporh

Jeg kan heller ikke hele den weekend desværre. Men god fornøjelse!

BatMiteJr

Hej Jan M,

Ligesom Jesper kan jeg heller ikke lørdag men kan nok søndag. Men hvis det ind til videre kun er dig, mig og Jesper skal vi måske bare droppe grill og sådan  :-\

Vi ses,
Jan A

Bartok

Jeg er nybagt fast igen, så der går nogle uger, inden jeg er på igen. Det er ellers et godt initiativ 

the_emil

Hej Jan,

Min ven Frederik og jeg er også klar til en omgang clix søndag. Det bliver ikke til en hel weekend denne gang, men det er ellers et dejligt initiativ, men vi vil som sagt meget gerne komme op til Espergærde på søndag.

Caliban1968

Jaaah! :-)

Og jeg har netop fået melding fra Fantask om 2 cases "Chaos War", som afhentes torsdag.

"Donuts.... Mmmmmm" (Homer Simpson)

Eller i min udgave:

"Heroclix..... Mmmmmm" :-)

Men søndag kl. 10.00 på min hjemadresse til dem, som har tid og lyst til nogle hyggespil heroclix. Trods regn og slud -
Kig forbi og spil med!

P.s. Nøj, hvor skal jeg have Sentry og Void på banen søndag.... Muhahahaaaaa!