News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Single mini: Let! VOTE!

Started by Dybdal, 13 July, 2012, 22:35:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Let:

Alustriel
1 (1%)
Belial
5 (5.2%)
Eido
4 (4.1%)
EvilSyde
1 (1%)
Fjorten
0 (0%)
Holm76
13 (13.4%)
Izarus
0 (0%)
KhanDK
7 (7.2%)
Landbooster
40 (41.2%)
Lasse
16 (16.5%)
Psykomamba
2 (2.1%)
seb
1 (1%)
Sima
5 (5.2%)
Oddgit
2 (2.1%)

Total Members Voted: 97

Voting closed: 20 July, 2012, 22:39:08

Seb

Vil ikke kalde det dårlig stil :) Men ved at jeg godt kan leve med at få 0 stemmer hvis det skulel blive tilfældet :) Så jeg stemmer bare på den jeg synes overall er den bedste :)
Sebastian Thoms Christensen
Operation: Malifaux gaming table - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=96419.0

Dybdal

Så lidt drenge :D

Altså man kan stemme på sig selv hvis man har lyst. Jeg gør af princip bare ikke. Men ingen kan se du gør det. Så det er helt op til dig :D

Holm76

Det er lidt uheldig med disse 'Stem igen' situationer. Der er mulighed for vi mister nogle stemmer. De som bare lige var inde og kigge ser jo ikke at deres stemme er blevet annulleret...

Oh well. Den må vi tage under Retrospection så vi kan gøre det bedre næste gang :)

Dybdal

Jeg ved det. Det er meget dårligt fra min side.
Overvejede også bare at folk kunne ændre deres votes i stedet for. Men synes ikke det var fair over for den der var blevet glemt.

Well hvis jeg skal stå for en anden male konkurrence kan jeg da tydeligt se at jeg skal lave et bedre system for hvordan jeg klarer alt det med billederne. Der har jeg lavet for mange fejl!

Belial

Mon ikke det går alligevel.

Du skal i hvertfald have ros for det store initiativ. :)

MVH

Belial

Lasse

Dammit! Jeg havde en stemme  :P
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Belial

Bare rolig. Jeg har skam stemt på dig igen. Super fedt flammearbejde på den ogre. :)

MVH

Belial

the damned artificer

Quote from: Dybdal on 16 July, 2012, 15:52:16
Jeg ved det. Det er meget dårligt fra min side.
Overvejede også bare at folk kunne ændre deres votes i stedet for. Men synes ikke det var fair over for den der var blevet glemt.

Well hvis jeg skal stå for en anden male konkurrence kan jeg da tydeligt se at jeg skal lave et bedre system for hvordan jeg klarer alt det med billederne. Der har jeg lavet for mange fejl!

I forhold til at det er første gang så gik det sgu meget godt, og vi må bare som du siger opfinde et system der fungerer bedre. Vi kan evt. lade være med at bruge PF's interne PM system men sætte en dummy email op istedet som kun er til aflevering af entries og intet andet, så bliver posts ikke væk blandt personlige beskeder og lignende :)

Kennum

Så har jeg stemt på Holm76 ... Igen :-)
Det er uheldigt at afstemningen er blevet nulstillet, men som du selv vurdere Dybdal, så er det nok mest fair på den måde.

Holm - der er tydeligvis kræset for den marine - med battle damage på armouren og umiddelbart en fin bolter.

Mange af de andre var bestemt også en stemme værd, men nu blev det altså Holm76.
Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

Dybdal

Jeg har stemt på lasse. De flammer ser simplethen for godt ud. Meget realistiske. Specielt når det er speed painted.
landboosters farseer er også rigtig god. Sværdet er godt lavet. En bedre airbrush til det havde dog nok givet det min stemme. Men der er for meget 'splatter'

men alle sammen tusind tak fordi i gad være med! Og det er nogle flotte figurer alle sammen.

King_Cuttuk

Stort tillykke til Landsbooster. Flot eldred, specielt sværdet!

Også rigtig stort skulderklap til alle der har deltaget. Jeg synes det er rigtig flot man stiller med en figur selv om man er ny i felten.