News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Single mini: Øvet! VOTE!

Started by Dybdal, 13 July, 2012, 22:42:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Øvet

Zkotte
3 (2.4%)
Troels S
15 (11.8%)
Tegneged
1 (0.8%)
Talius
5 (3.9%)
Medusa
23 (18.1%)
Lysgaard
2 (1.6%)
Kvasi
0 (0%)
Kirkegaard
8 (6.3%)
King Cuttuk
1 (0.8%)
Kexplosion
13 (10.2%)
Juf75
13 (10.2%)
Dybdal
15 (11.8%)
Clam
2 (1.6%)
Anaxagora
17 (13.4%)
Quaade
9 (7.1%)

Total Members Voted: 127

Voting closed: 20 July, 2012, 22:42:34

Dybdal

Hej alle sammen.
Så er det bare om at stemme på hvem i synes skal vinde inden for Single miniature kategorien.
Da dette er en male konkurrence er male arbejdet det vigtigste. Dette er her du skal lægge det meste af vægten i i valget om din stemme.
Skriv gerne en kommentar om de forskellige entries. Om du vil opgive hvem du har stemt på er op til dig selv.
Og stem nu også i de andre tråde!

1: Zkotte:

2: Troels S:

3: Tegneged:

4: Talius:

Dybdal

5: Medusa:

6: Lysgaard:

7: Kvasi:

Dybdal

8: Kirkegaard:

9: King Cuttuk:

10: Kexplosion:

Dybdal

11: Juf75

12: Dybdal:

13: Clam

14: Anaxagora:

15: Quaade:

juf75

Har stemt på migselv,så jeg ik står med 0 stemmer til optællingen  ::)

Men mange gode at vælge imellem. 
Mvh Juf.
even educated zombies growl!
Sometimes we take chances,sometimes we take pills!
Malerhjerne! -masker?!? hvaffor masker??
http://www.cig.canon-europe.com/a?i=0KiBBymrKE

PF trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=25685.0

the damned artificer

Super godt arbejde allesammen! :D

Belial

Har stemt på Dybdal.

Ville måske have stemt på Troels S, men billedet er squ for ringe til at se, hvad der foregår. Synes i det hele taget, at der er mange uklare billeder i denne kategori. Det er synd med så fine figurer.

MVH

Belial

Dybdal

Jeg har lukket denne poll da jeg har glemt en enkelt entry til denne række. Alle votes er blevet slettet og man skal stemme forfra når jeg har fået smidt den glemte entry ind.

jeg beklager dybt!
Voteing bliver genoptaget i aften!
voting kører stadig i de andre tråde!

King_Cuttuk

Quote from: juf75 on 13 July, 2012, 23:04:21
Har stemt på migselv,så jeg ik står med 0 stemmer til optællingen  ::)

Men mange gode at vælge imellem. 
Mvh Juf.

Aaa jeg er sikker på du får flere stemmer med ham der.

Niveauet er ret højt må jeg sige. Der er flere der fortjener at vinde. Min stemme må gå til den dejlige elvertøs :P

Dybdal

Så der åbnet igen for alle! Quaade var blevet glemt i billede stormen. men er nu addet :D

ALLE SKAL STEMME IGEN I DENNE RÆKKE!!!!

Kennum

Flere rigtigt fede i blandt her - dog er det en skam med den svingende billedkvalitet som allerede ee pointeret. Men det vil altid være et problem med en konkurrence på nettet.

Min stemme er gået til arrangøren  :D - dybdal - da den især med detaljerne på sværdet og kappen Og frihåndstegning på det lille skjold virkelig vidner om at her er en figur som der er lagt mange timer i og så er han tilmed sluppet godt fra det.

Konkurrencen har været hård i den her kategori og især kexplosion og Troels S var tæt på at løbe af med min stemme.

Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

Kexplosion

Stem på mig for helvede! Jeg har kage!  ;D

... Ikke at jeg deler ud af den, jeg fisker bare efter stemmer.
"... brændende Broodlord til dit face!" - Stefan Dahl

The Internet - because asking idiots far away for advice is better than asking those close by.

Se mine seneste miniaturer i mit Photobucket album!

Lysgaard

HM.. Mit billede blev godt nok lidt mørkt..

juf75

Vil bare påpege at imorgen d.17 juli,vil det være fin gestus at stemme på fødselaren  ::)

Mvh Juf.
even educated zombies growl!
Sometimes we take chances,sometimes we take pills!
Malerhjerne! -masker?!? hvaffor masker??
http://www.cig.canon-europe.com/a?i=0KiBBymrKE

PF trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=25685.0

Morten C

Gud hvor er der mange coole entries! Der var helt sikkert nogle stykker som jeg havde meget svært ved at vælge imellem ud fra kvaliteten af malearbejdet, og endte derfor med at stemme på det malearbejde der faldt mest i min smag.

Stemte på Medusa.
/Morten C.
O&G Blog
PF-Trader
Quote from: rat of vengence,Nov 14 2011, 01:09 PMWhat one goblin cannot do, 50 can't either, but they last longer.

Dybdal

Her har jeg stemt på medusa. Sværdet ser sååååå fedt ud. Virkelig en fed måde du har malet det på. En forklaring af det vil være super :D resten af figuren har du også ramt så godt med den matte stemming den har.
Synes specielt i denne kategori der er mange gode. Det har været ret svært at finde ud af hvem der skulle have min stemme. For er er mange der er rigtig gode.

Medusa

Quote from: Dybdal on 20 July, 2012, 12:27:37
Her har jeg stemt på medusa. Sværdet ser sååååå fedt ud. Virkelig en fed måde du har malet det på. En forklaring af det vil være super :D resten af figuren har du også ramt så godt med den matte stemming den har.

Tak for stemen :)

Sværdet er malet helt sølv med pensel derefter er den ene halvdel dækket til med tape, også airbrushet en sort plet i midten også tape dem anden halvdel, og airbrushet to pletter en i hver ende også modsat på den anden side. Og tilsidst en fik det en gang devland mud.

Kappen er malet med airbrush og resten med pensel. Gik osse efter et mat look.
Det normale er for amatørerne

Marc's Maleblog

King_Cuttuk

Så er et tillykke vel på sin plads til Medusa. Rigtig flot entry som jeg personligt synes manglede lidt kontrast men det var der en del som var uenig med mig i :)

Jeg vil også gerne sige et tillykke til vedkommende som synes jeg skulle have en enkelt stemme :D

Kexplosion

Tjaeh, en fornuftig spredning af stemmerne i forhold til top 5, så det var et tæt kapløb.

Undrer mig dog over at min entry fik så mange stemmer. Jeg endte med at synes, at det var en lidt kedelig model efter at have farveladet den færdig.  :o

The Internet - because asking idiots far away for advice is better than asking those close by.

Dybdal

Din figur var sku da møg fed! Freehanden på kappen er rigtig godt lavet!

Kexplosion

Quote from: Dybdal on 25 July, 2012, 04:05:43
Din figur var sku da møg fed! Freehanden på kappen er rigtig godt lavet!

Freehand?

Det er sgudda' transfers mand!  ;D

Kirkegaard

Freehand eller ej, så synes jeg også, den var møgfed! Imo, en af de fedeste i den her kategori.
Følg med i Traxos og mine forskellige projekter her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=555.0

Dexo

Min stemme gik også til Kexplosion, ikke fordi figuren var den bedste tekniske malede (Selv om den var bland de bedste) men fordi at den var så gennemført som den var, den stemning og hamoni figuren har er simpelhen eneståede og ikke kun sammenlignet med resten af feltet her.

Det er figure som din jeg håber på at se til RFF malekonkurence i Randers om små 3 uger :)

PS. Selv om vi selvfølgelig helst vil se "nye" figure til RFF's malekonkurence så ser vi også gerne de figure i har "indleveret" til Painting Powerfist, da vi mener at "kigge med fingerne" er bedre ind at kigge på billeder ;)

duckdive

Tjek min blog Projekt 40K

Dybdal

Så det et godt sat transfer. Godt ser det i hvert fald ud!