News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Work-in-progress - Dreadfleet...!

Started by Johan, 06 August, 2012, 21:41:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johan

Jeg har haft fokus på mine beastmen efter 9th-age kom, men nu fik jeg lyst til at kigge nærmere på dværgene og jeg synes umiddelbart deres army bog ser interessant ud med en del flere muligheder end under GW. Selvfølgelig kunne jeg godt have tænkt mig en tunnelmaskine eller en større golem/krigsmaskine som centerpiece til min hær, men i føste omgang må jeg tage til takke med Hold Guardians. Derfor har jeg selvfølgelig kastet mig ud i et nyt projekt og planen er at der skal laves silikone forme, så jeg kan støbe flere af dem, men indtil videre er det blevet til et par konceptuelle skitser og en blue foam mock-up, så jeg kan få en bedre rumlig fornemmelse af figuren og hvilke dele den skal laves i :-)

CigarFace

Sejt, mand! (Men glem nu ikke din rædselsflåde ;) )

Er hold guardians en slags stone golems?
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

Johan

Quote from: CigarFace on 17 September, 2016, 13:09:44
Sejt, mand! (Men glem nu ikke din rædselsflåde ;) )

Er hold guardians en slags stone golems?

Ja, det tror jeg...
Jeg tænker lidt nogle statuer bragt til live af ild og runemagi...;-)

Tordenkuglen

Fårk hvor er det fedt lavet, er helt VILD med de dværge, keep going.
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

Johan

Fandt lige lidt frem fra gemmerne efter GW´s seneste nostalgi udgivelse. De nye 4th generation hybrid hoveder er lidt små ift de gamle Olley sculpts, men resten spiller meget godt...
40K er pludselig blevet meget fristende igen.... ;)

kmnbrush

Jeg tror desværre der er et lille problem med din billede host.
Male Blog (R.I.P) - CMON