News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Den obligatoriske 'God-tur-gutter' tråd ... alligevel til tiden he he?

Started by Kennum, 09 August, 2012, 23:45:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Kennum

Ja som parolen siger: God tur til Fantasy såvel som 40 K.

Forventningerne er høje  8) så ud og gør det i er så gode til og vis at DK stadig er for warhammer, hvad Jamaica er på en 100/200 meter.

Hvor skal man kigge hen for at følge med derovre fra? Twitter? You tube? lytte til the daily show? Tror vist også Gareth bliver udstyret med en mikrofon og cupcakes?

Held og lykke i Polen herfra
Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

Jan D'Souza

Belerophon709

God tur - håber på at kunne gøre jer følgeskab næste år. :)

Marcus

El Rey

Ni

TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

Hammer

Jeg er på twitter på @RasmusHammer

Er der ingen dækning fra RHQ i år?

The rasmus

Rasmus Budde

Vedel

Takker..... Afgang til Polen i dag, hvor vi ligger ud med at gå benhårdt efter de åbne polske mesterskaber i weekenden ;)

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

corky

God tur!

Må pikkene være stive, terningerne Loadede og Asger Ædru - så tror jeg sku i har opskriften på succes.
Husk at det er kampen mod Polen der tæller!!!!
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

AndersN

Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Asger

Fedt!

Jeg er på twitter @asgergranerud
Og vil prøve at opdatere på både #ETCDK og #ETC2012.

Færgen sejler om ti!

Asger

AndersN

Vi er nu 30 km fra Gedser.. Der er ved at blive opbygget en god stemning i bilen af had mod alle andre nationer.
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Jeppe Sejer

Quote from: Player1 on 28 October, 2010, 15:47:36
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.

Deadman

<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"

Kaltenberg

Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.