News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

ETC Polen

Started by Troels C, 10 August, 2012, 07:46:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troels C

Så dreager vi afsted lige om lidt.

Vi vil forsøg at holde jer opdateret løbende her på forum.

Alternativt vil der sikkert være en masse info og updates her:

http://warhammer.org.uk/index.html

http://etc-gorzow.prv.pl/

Asger

Det bliver alt for fedt! Glæder mig sygt meget!

Asger

Ps Troels måske skal du flytte denne her ud på den helt åbne?

Vedel

Jeg skal nok forsøge at lave så mange updates herinde i løbet af den næste uges tid, som tiden tillader det :)

Så I også kan følge med herhjemme :)
One rat to rule them all:-)

DaBossakaHånden

God tur derned, gutter ;D

Ses torsdag aften ;)
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

Unforgiven

Jeg krydser fingre arme og ben for jer allesammen, både de runde og de firkantede baser.

God tur der ned og kom nu hjem med nogen guldmedaljer.

Mvh.
Chaplain
"Stand up for what you believe in, even if it means standing alone." - Unknown
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=51782.0 Læs og hjælp til så bliver det sjovere at lave turneringer.
EP på PF: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=271.0

Asger

Det går sgu ikke forrygende for de danske hold. Intet katastrofalt, men vi burde rundsmadre de her medium polske hold. Top hyggeligt dog, skønt vejr, barbecue og meget mere.

Glæder mig til i morgen, hvor der skal slappes lidt af!

Har I spørgsmål så skyd fra hoften. Der er wi fi, så jeg skal prøve at svare når der lige er tid. Ellers kan i følge mig på twitter:
@asgergranerud
#etc2012

Asger

RasmusM

Hej Asger.

Hvad er dine tanker omkring din HE hær, nu den har været i vælten i ikke træningskampe.

Lever dens potentiale op til dine forventninger, og har du kunnet udnytte det i praksis?

Asger

Potentiale og forventninger? Ja, jeg mener den lever op til det der er skrevet i match up arket, som kan ses på den lukkede. Det er dog ikke noget helt sindssygt, så forventningerne har været gode, men ikke mere.

Har jeg kunne udnytte det i praksis? Ja. Flere af mine modstandere forstår simpelthen ikke tricksne, og spiller videre i deres faste rytme. Det kan man ikke rigtig mod min hær. Problemet opstår sandsynligvis mod de bedre nationer, da hæren er langsom og bevæger sig på jorden, så den er nem at "stække".

Jeg spillede:
0-20
10-10
20-0
20-0
10-10

Mit første nederlag mistede jeg lvl4 tur 1 da Ole snipede mig og jeg fejlede tre 2+ ward. En promille på 2+ vil de andre sikkert sige spillede ind, men det tror jeg faktisk ikke :)
Spil 2 var mod Brian der ikke ville slås.
Spil 3 og 4 (BoC og Ogres) forstod ikke Null Stone buildet og tabte.
Spil 5 mod Dwf, endte 10-10 da jeg igen mistede min lvl4 tur 1, denne gang til en kanon. Hans anvil røg så i tur 5, men det var stadig en klar fordel til ham (tur 1 vs tur 5...) og havde ingen af dem sket havde han tabt.

De to danske hold udfordrede hinanden til et spil om aftensmaden, efter turneringen. Spillet mod Daniel ender 10-10 da han får en fuld deling løver i bunden af tur 6, til fejlet stubborn med reroll (Ld8). Mit hold tabte dog uanset de points.

En solid hær der i alle disse matchups burde vinde en smule (12-8) og mod enkelte af dem, eller hvis modstanderen ikke helt forstår dem, "nemt" laver 20pts.

Asger

Telmor

Sidder og stener på hotellet, og ville lige sende en hilsen hjem til warhammer nationen. I dag tager et træningsspil mod ze germans, men vil prøve ikke at afsløre for meget. Bagefter tager vi en omgang magic booster draft. Ingen af os har spillet magic de sidste 10 år så det skal nok blive sjovt...

Jeg er så glad for at vi har indført preemptive drinking reglen, drengene har godt nok været stive langt udenfor pædagogisk rækkevidde.

Vær hilset.

Mikkel
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

Gunslinger

Hej dernede,

Jeg håber alt går som det skal og i er tændte ! BS - hvordan gik det mod tyskerne ?

Glæder mig til at høre mere og hepper herfra :)

/Kaare
Children of the night - what music they make !

Telmor

Det blev udskudt da de fleste på holdet spiller single turnering for træningens skyld. Vi smadrer dem i magic boooster draft i stedet :)
The Calculator kom

The Calculator så

Strit

Tramp på deres blindtarm!

Telmor

I går var sidste aften med kampdruk, og det blev udnyttet. I går brugte vedel og troels en time med hver på at gennemgå matchup en sidste gang. I dag er vi checket ud af hotellet, og Daniel anders og jeg er på shopping. Irene kommer vist senere i dag og vi skal nok have et spil mod dem. Fra nu af er det slut med druk, og det vil blive håndhævet... I morgen starter det vi er kommet for.

Hilsner til warhammer landet danmark.

Mvh

Mikkel aka dr. Doom
The Calculator kom

The Calculator så

Pete the Slayer

God vind. Gør os stolte.
Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

andse

Hvem er hende der Irene?

Azrael

Spil stramt drenge!! Vi vil have pokalen tilbage til DK, tak  :)

Husk mange lange updates, så vi kan sidde og bide negle i takt med i vinder!

Jan D'Souza

Og nak nu for hævled de Polakker! Første gang skal jo komme  :)

Anges

Ja det bliver sgu spændende. Vi er også mange læsere/støtter, der ikke nødvendigvis kommenterer; så fyr op for nogle fede updates med al den information tiden tillader jer. Opbakning har I masser af :)
Anders Palstrøm

Boss Kell

Snotling Award Winner EC XII -
Hvem har brug for musikanter?!

Jeppe Sejer

Held og lykke drenge. Krydser fingre for jer.
Quote from: Player1 on 28 October, 2010, 15:47:36
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.