VM 2012: We have a winner!

Started by Bartok, 19 August, 2012, 20:51:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bartok

Så er årets verdensmester fundet. Alex Avila hedder han. Han spillede med Morgan le Fay + full gauntlet, Wasp til 77 point og Scarlet Witch til 50 point, og så Secret Avengers ATA på de to sidstnævnte figurer. Finalen stod imellem Avila og så sidste års champ, George Massu, som stillede med Black Adam til 200 + full Gauntlet og så Harry Leland. Jeg er overrasket over, at Massu i det hele taget nåede til finalen med det hold. Der var fx et andet hold med Superman til 150 og 2 x Johnny Quick, og et med WL Flash og en anden hurtigløber. Alle seksten slutrundedeltagere spillede med Infinity Gauntlet...

http://www.hcrealms.com/forum/showthread.php?t=383032

Kloen

At alle spiller med gauntlet er fuldt forståeligt,en jeg tager hatten af for BA/Leland-holdet, dog har vi to, Per, jo set hvor giftig Leland kan være.. men stadig et modigt og meget range-fattigt hold
Jeg er noget mere forbløffet over metaen i år end sidste år.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/