News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Fransk panser

Started by Taoregorn, 25 August, 2012, 11:51:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

Langt om længe fik jeg endeligt malet denne tank.

Der er tale om en Mk 1 Fransk 'Belial' Amfibisk Dampvogn. Udstationeret i det nordlige Afrique med en fransk garnison på et fort, hvor de beskytter den franske mine transport og generel koloni handel.



   



Belial

Jeg er dybt rystet. Tænk at du har fået mit random pap-bakseri til at se sådan ud.

Hold kæft hvor er den blevet flot!

MVH

Belial

Taoregorn

Hehe ja jeg synse s'gu da det er ret tydeligt at talentet ligger ved producenten. Hvis det er ordentligt lavet kan man få det til at ligne en drøm på 5 min. ;-)

Det store spørgsmål er hvordan hunden de stakkels franskmænd skal få flere køretøjer.  ;D ;D

Sadomator

#3
Det ser godt ud.

Hvad er planerne? Skal vi spille noget VSF igen? Måske prøve T&T reglerne?

Edit: eller Steamship Troopers.

Taoregorn

Quote from: Sadomator on 25 August, 2012, 13:03:29
Det ser godt ud.

Hvad er planerne? Skal vi spille noget VSF igen? Måske prøve T&T reglerne?

Edit: eller Steamship Troopers.

Det kunne være skægt at prøve T&T. Jeg vil gerne ha' dem til mit kolonial show alligevel, så før eller siden skal de købes.

Det kunne også være fedt at være on par med Briterne, der jo er gået over til at bruge dem.

EDIT: Du må bestille to sæt engang.. så kalder vi det benzin!  ;D

Sadomator

Yeah, det er en deal. Hvor kan de købes? Miniaturicum eller hvordan? Måske jeg kan nå at få dem hjem inden næste weekend.

Taoregorn

Ja Michael er vist hovedforhandler. Det er lidt tosset men man kan i hvert fald ikke købe dem igennem Bjørn...

Sadomator

Vi skal vel også have colonial udvidelsen?

Taoregorn

Quote from: Sadomator on 25 August, 2012, 14:33:32
Vi skal vel også have colonial udvidelsen?

Ja, det er sandheden!


Cigarfjæs er klar på leg om tre uger når han har afleveret en bunke papir han har produceret meget møjsommeligt også.

Sadomator

Cool, er der noget jeg skal have klar?

JoeSmokem

Rimeligt lækkert paintjob på den kampvogn, pap eller ej!  8)