Kulturnat i Espergærde Bibliotek, den 28. september 2012 (EVENTEN)

Started by Caliban1968, 02 September, 2012, 21:12:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kloen

jeg har konstrueret 9 300SA-hold, så der er lidt til hvert styrkeniveau.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Kloen

jeg er som sådan også klar til Demospil, men er klart mere interesseret i at spille mod folk der allerede kender reglerne.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"

Caliban1968

Så er alt på plads til i morgen.

Jeg er at finde på selve demostedet fra kl. 14.30 og fremover (dvs. til slut kl. 22.30 samme aften).

Ring på tlf. 21128805, hvis der er problemer med at finde hen til Espergærde Bibliotek (forhallen - dvs. selve indgangen til Biblioteket).

Vi ses til en absolut sjov og clixholdig kulturnat her i bette Espergærde!

P.s. Der vil blive vist den nye AVENGERS film som aftenforestilling i Superbiffen, så tag popcorn og cola med!  8)

Kloen

jeg nåede to spil med Henrik, hvilket nettede mig to sejre - da han var nødt til at holde øje med butikken samt kæmpe mod en spirende halsbetændelse.
Bagefter nåede jeg et 300 4-mands-spil mod Jesper, en af Jans venner, samt en af de nye unge (12) nordsjællandspillere og dennes far.
Jesper stillede et Shield/Avengers-hold, knægten spillede 3/4 af F4-starteren, Jans ven GSX Phoenix, og jeg spillede et Justice League med Fury, r Steel og r Enchantress. Det var et underholdende og variende spil, som jeg stod til at vinde på point - men vi havde glemt at sætte tiden til, og måtte lave det om til et last man standing, hvilket gav en meget stor fordel til Phoenix der med sin brede vifte af Move&attack-powers kunne hive sejren hjem. Da knægten med sin Mr. Fantastic gemt i hjørnet langt fra Furys og Phoenix' (nu styret af Jan M.) sammenstød teknisk set var den næstsidste til at dø, hvilket dermed gav ham andenpladsenpladsen blev vi enige om at give præmien til ham. Emil og co. smuttede med videre hjem til Jan for flere spil. Men mit hoved var så udkogt at jeg måtte tage hjem.

Tak for et godt initiativ, Jan. Om end et forslag nok ville være at få et separat lokale en anden gang (for helbredets skyld) så bare ikke vindfanget  ;)

Caliban1968

Hej allesammen!

Tak for en god opbakning bag Clixeventen og tusinde tak til alle for en flot indsats! Uden jer havde det aldrig fungeret som det skulle!  ;D

Til næste år får jeg booket den store sal eller det blå område indenfor dørene, så Sørens ønske om mere varme (og centralvarme skulle man tro) kan efterkommes. Men godt forslag og
godt input til næste års event!

Jeg morede mig rigtigt meget og forventer da også, at mange af dem, som købte figurer, kiggede forbi spillene og beundrede Galactus i montren vil komme ned og spille med hver 1. søndag
i hver månede. Og selv magicdelen lod til at lokke nye spillere til, hvilket jeg dårligt nok havde turde håbe på!

Søndag bliver spændende og hvis I har tid og lyst, så kig forbi til fast spilledag fra kl. 10-16 på Espergærde Bibliotek denne weekend! (Dvs. om 2 dage - 1 dag hvis du læser dette efter fredag aften).

Der er helt bestemt håb for et godt nørdespilleklubmiljø her i Københavns- og Helsingørområdet!!

Jesped

Selvtak.

Syntes det var godt, selvom jeg kun kan tilslutte mig at vi placeres et andet sted en anden gang.

Vi tog et enkelt 4 mands 600 point spil hjemme hos Jan bagefter.

Emil stillede med et 12? mands Police hold, som jeg startede med at undervurdere fælt. (Venom blev nakket af 2 Gotham Undercover på to slag. Det slag  som koede Venom blev først afgjort efter 8 probs. Så den ene Gotham Undercover agent incap. faktisk 6 figurer og KO Venom i den action. Ret godt klaret.)

Det endte dog også med at Emil vandt til sidst.

Min sædvanlige kamp med terningeslagene blev også tydeliggjort:

Jeg angriber Jans 276 points Dr. Manhattan med min Genis-Well. Jeg rammer og Jan beder mig slå om og jeg slår dobbelt 1.

Lige efter angriber Jan så Genis-Well med Dr. Manhattan og misser og slår om og slår dobbelt 6.

Sporh

Tag for sidst.

Jeg var rigtig dårlig, så derfor var det ikke ligefrem en god aften for mig. Der lod dog til at være en del interesserede forbi og jeg solgte da også nogle varer, inden jeg blev nødt til at opgive og vende hjemad.

Jeg havde kun overskud til to spil, som blev mod Søren. Det er sødt af dig, Søren, at medregne min sygdom i mine nederlag. Sandheden var dog, at jeg havde lavet nogle lortehold, som jeg også spillede rigtig dårligt  8)

Tak til Jan M for at stable det hele på benene. Vi snakker rigtig meget om at gøre noget for Heroclixmiljøet, men du gør rent faktisk noget, hvilket er fedt! Jeg ville ikke orke at køre demospil for børn hver måned, så godt du gør det  ;D

Caliban1968

Hej allesammen!

Her i dag blev afholdt ekstraordinær spilledag på Espergærde Bibliotek og der kom 10 nye Clixspillere med forældre!! Alle nogle, som havde været igennem demoeventen her
i fredags og 90% af dem ville høre, hvor man lige kunne købe Heroclix her i Nordsjælland/København.

Dertil var der fra spillerne (alder 13+ år), et ønske om 2 spilledage om måneden og de var helt vilde med magickort, som også gik rent ind hos dem. Lur mig, om der ikke kommer
til at være 2 månedlige gameevents med Clix og magickort fremover her i Espergærde (dvs. på biblioteket).

Husk at der nu på søndag (den 7. oktober 2012 kl. 10.00 til 16.00) endnu en gang afholdes clixspil på Espergærde Bibliotek. Så tag dog de figurer i lommen og kom ned og spil med.
Det ville være godt for nye spillere at spille mod andre "gamle" spillere (Indsæt selv din egen alder! Hehe) og måske kan der måske komme 15-20+ faste spillere til NBF-events fremover.
Ligesom i Arenadagene!  8)

Så støt op om Heroclixmiljøet og kig ned og spil med på søndag, dem som har lyst, mulighed og fjollet fantasi nok til at spille med vores alle sjove plasticsuperhelte og plasticskurke!

Jesped

Det lyder godt. Godt arbejde jan. Jeg kan desværre ikke på søndag.

Kloen

jeg er klart frisk, Jan - men det bliver kun hvis jeg kan køre med nogen - for 108kr. for at kunne spille Heroclix er ikke lige mig.  :o
Plus, hvad spilles der? Jeg vil gerne vide point og format så jeg kan forberede..

KingKongCopenhagen

Det lyder godt med så mange nye spillere! :)
Jeg kunne godt være frisk på at dukke op på søndag. Jeg har egentlig andre planer, men kan godt være jeg dropper dem.
Søren, i tilfælde af at jeg tager derop, så kan du køre med mig :)

Kloen

Lyder perfekt, Kion - vi kan lige aftale nærmere når vi spiller på tirsdag.  :)

Kloen

Caliban1968

Øh.... lad mig se...

Lav nogle 300, 400 og 600 points hold, så rammer du nok temmeligt godt plet til på søndag.

Det er som udgangspunkt hyggespil, men mon ikke det skulle være muligt at stable noget turnering på benene?

Nyt job, 1. uge.... mand det er en travl uge...  ;D ;D

Bartok

Kloen

Kloen

nåh, jeg er stødt ind i ballade med min baby mama, og må, indtil videre, desværre aflyse min tilstedeværelse..

Boyer

Hej Jan

Du bør nok lave en ny tråd angående spil på biblioteket om søndagen.

Hilsen boyer