Et par regel-spørgsmål.

Started by KingKongCopenhagen, 12 September, 2012, 08:49:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Belial

Quote from: Aqwe on 15 September, 2012, 10:45:05
Quote from: Belial on 15 September, 2012, 10:39:41
Jeg vil godt lige understrege, at det er MOD-teamet, som helt suverænt bestemmer, hvem der må poste hvor og hvorfor på PF.

Belial / MOD

Skal vi til at spøger om lov, hver gang vi vil lave et indlæg?

Dum-smart er ikke det nye sort Niels. Det virker til, at nogle brugere i denne tråd har ejerskabsfornemmelser over PF eller dele deraf og/eller andre føler at det forholder sig sådan.

Sådan forholder det sig ikke. Slet ikke.

Jeg ser helst, at folk selv løser deres indbyrdes problemer, men MOD-teamet kan ikke acceptere, hvis folk bliver udelukket.

Er det tydeligt nok?

Vi har lignende "problemer" med praktisk taget alle spilsystemer. Nogle vil spille konkurrencebetonet og andre mere tematisk. Der skal være plads til begge på PF.

Belial / MOD

Bartok

Det er der selvfølgelig også plads til.

Boyer

Dette har udviklet sig til en diskussion vi har haft mange gange før på vores gamle forum, og vi kan helt bare konstantere at der er forskellige tilgange til vores spil.
Jan'erne og jeg står vist generelt for den mere tegneseriepræget tilgang, hvor det skal bunde i historier.
Søren, Per er vist mere til den rene spillemæssige tilgang.
Der er ikke nogle rigtig måde at spille heroclix på. Der bør være plads til det hele for at alle for dækket deres tilgang. Om man så har gjort plads, er vel et spørgsmål hvor man selv står og ens synspunkt.

Jeg synes det er fint med en moderator der er uden for vores lille kreds og derfor ikke er personligt involveret i enten det ene eller det andet. Skal vi ikke prøve at lade diskutionen ende her og så ellers få svaret på diverse spørgsmål om regler og hvad der nu ellers er af spørgsmål.

Hilsen Boyer

Kloen

Jeg har ikke på noget tidspunkt bedt nogen holde sig væk, blot støttet en brugers egen udmelding om dette. Hvis man prikker til mig hakker jeg tilbage. Sådan er jeg IRL og sådan er jeg on-line.
Jeg er enig i at forummet, ligesom vores spil, er for alle; kan man ikke lide skrive- eller spillestillen, så står det én frit for at holde sig væk.
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/