Mini-mini-turnering i Herning (Projekt Nexus) 19-20 oktober

Started by Deadman, 01 October, 2012, 19:37:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deadman

Quote from: Uther on 17 October, 2012, 09:49:46
Glæder mig til at grudge Benny  :)

Ja, jeg ser også frem til at lave bodyslam på dine små soldater ;)
<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"

Stephan

Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Zagar

Lige en "heads up". Jeg kæmper pt. for at slå en feber ned, men regner stærkt med at være kampklar fredag. Er dette ikke tilfældet giver jeg Benny besked, enten her eller via mobil.

Charif

Doh, nå men så gider jeg da egentlig ikke samle flere Wraiths, så holder jeg mig til de gamle kedelig figurer der er malet...

Så udnytter jeg tiden til mere LOL
Press Ganger
Medlem af Frob, forum her

Deadman

Quote from: Stephan on 17 October, 2012, 12:26:18
Jeg forudsiger at du kommer til at lave en "Cartman" :P

http://www.youtube.com/watch?v=8jpNcAQKQO8

Bare fordi jeg hidtil har reageret på den måde, behøver det da ikke betyde at jeg gør det igen? ;)
<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"

Deadman

Quote from: Charif on 18 October, 2012, 09:50:19
Doh, nå men så gider jeg da egentlig ikke samle flere Wraiths, så holder jeg mig til de gamle kedelig figurer der er malet...

Så udnytter jeg tiden til mere LOL

Har også sendt dig en sms med info om ændrede malekrav den 04-10-12 kl 10.15 ;)

Charif

Ja, og jeg kunne da også huske noget om at det, så jeg var jo ikke helt galt. Men jeg laver jo ikke lister ol. 2-3 uger i forvejen
Press Ganger
Medlem af Frob, forum her

Michael C

Så fik jeg samlet mine sager, og er nu klar til lørdag, med lidt Alienids :D
9k Gaming

Deadman

Quote from: Michael C on 19 October, 2012, 00:38:22
Så fik jeg samlet mine sager, og er nu klar til lørdag, med lidt Alienids :D

Ser meget frem til at møde dig :)

Laver om i min hærliste og tilføjer nogle Hellhounds "to make things crispy and crunchy" ;)

Deadman

Så er det i dag vi begynder.

Er spændt og glæder mig til at se hvordan det hele løber af stablen.

Jeg ved endnu ikke om Laudt kommer lørdag, men hvis han gør, så har i mulighed for at få råd og vejledning/dialog omkring terræn og figurmaling. Vi krydser fingre!

Deadman

Quote from: Deadman on 02 October, 2012, 16:41:27
Deltagere:

Fredag
1. spillerunde:

• Uther vs Benny *Grudge Match*
  • Kristian vs Ole (Nexus)
Kristian og Ole har spillet en del mod hinanden, så jeg foreslår vi tager en hurtig 2vs2 kamp i stedet.

2. spillerunde:

• Uther vs Ole (Nexus)
  • Kristian vs Rune (Zagar)

Lørdag
3. spillerunde

• Charif vs Kristian
  • Kenni vs Stephan
  • Michael vs Benny

4. spillerunde

• Charif vs Michael
  • Rune Z vs Kenni
  • Kristian vs Stephan

5. spillerunde

• Charif vs Kenni
  • Kristian vs Michael
  • Stephan vs Benny   *Grudge Match*

Rune er syg. Jeg spiller i stedet for ham.

WiseguyDK

Er det for sent at "trash talk"?

Først vil jeg lige sige at Benny i går gjorde mig opmærksom på at jeg vist ikke havde lavet nogen aftale om en hær, så kunne ikke få fat på Stefan i går men prøver igen i dag. OOPS!

Tilbage til trash talk. Om jeg så skal stille brugte matilte cacao mælkekatoner, kapsle kannoner og lego mænd som proxy's! SÅ SMADRE JEG JER ALLE SAMMEN OG JEG RÅBER HØJT MENS JEG GØR DET!! (mest fordi jeg åbenbart generalt råber meget)

Tror måske at "I am so pretty" kommer til at smadre min proxy hær, men nogle gange er livet bare så uretfærdigt.

P.S. hvis det ikke går sådanne så er det totalt benny's skyld, nærmere begrundelse vil tilgå.

Stephan

Du har da ikke forsøgt at få fat i mig i går? :-P

Mit nummer er 53255444

WiseguyDK

Stefan din telefon går directe til svare, har enda lagt en besked, i går om den er stadigvæk directe til svaren

Michael C

Samme... Stephan, få nu styr på teknikken!! :P

Og jeg har 1 proxy i min hær... Det er en 7up dåse(komma drukket) som mycetic spore  8)
9k Gaming

Stephan

Den virker nu efter at have råbt ad en Bibob medarbejder :P

WiseguyDK

Stefan sagde han havde alt men kun få heave weapons teams. Så med alt det chaos of tyranid crap der er I universet nu, kan man jo heller ikke engang stole på de civile.

Så jeg tror fanme jeg brænder hele lortet!!!!!!

Company command   
meltabomb   
4 flamers
1 Chimira   (Heavy Flamer)   170   

Veteran squard
3x flamers
Demolisers (melta bombs)
1 Chimira (Heavy Flamer)200

Veteran squard
3x flamers
Demolisers (melta bombs)

Veteran squard
3x flamers
Demolisers (melta bombs)

Veteran squard
3x flamers
Demolisers (melta bombs)

Veteran squard
3x flamers
Demolisers (melta bombs)

Veteran squard
3x flamers
Demolisers (melta bombs)

3xhellhounds       390

3x sentinals
heavy flamers      120

3x sentinals
heavy flamers      120

2000

Ja tak så er der flamede helvede!

P.S. kan godt være den ikke kommer til at vinde noget, men det bliver fanme varmt!

Michael C

Oh yay, det ser ud til at blive sjovt at spille mod  ???
9k Gaming

WiseguyDK

Tror det bliver sjovt at spille med, tvivler dog på det er ret effektivt! monstere flår mig, og jeg kan ikke åbne dåser hvis du ikke køre hen til nogle af mine 61 melta bombs.

men sjovt skal det jo være! Weeeeeeeee

WiseguyDK

Nå som et lille utaknemlig svin vil jeg gerne lige sige at stefan har ikke de figure:( så jeg skal lave en ny hær. så ingen flamme helvede!

men han sagde han havde tons vis at plasma og meltaes, såher er ne ny hær

company command sq
melta bomb
3x plasma         
voxcaster
Master of infantry      120

4x infantry platoon
command sq
morter            35

inf sq
1 power weapon
1 melta bomb
1 vox caster
1 plasma gun
1 commissair+power weapon    125

inf sq
1 power weapon
1 melta bomb
1 plasma gun         75

inf sq
1 power weapon
1 melta bomb
1 plasma gun         75

inf sq
1 power weapon
1 melta bomb
1 plasma gun         75

inf sq
1 power weapon
1 melta bomb
1 plasma gun         75

4x460

1995

så det er en hær på 230 inf med plasma!
jeg har løbt en Regiment advisor til 30 points der ikke findes "Master of infantry" det eneste han gør er at stå i vejen for de andre 229 modeller! ja sådane er det med en hygge tunering, ikke alle spiller efter reglerne!

Deadman

Er ikke meget for proxys når jeg har skrevet WYSIWYG.
Kan det undgåes, vil jeg gerne det.

WiseguyDK

Nu skal i ikke få den ide at jeg syntes at det er stefans skyld, jeg ikke kan stille flamer helvede, det er selvfølgelig benny's skyld! Ville bare lige slå det fast:)

Michael C

Øøøørj, nu havde jeg jo lige coated alle mine nidder i brandhæmmer :D

9k Gaming

Deadman

Vi fik spillet 2vs2 i dag. Kristian og jeg fik sejren via sekundær og tærtier missioner. Stemningen var super, spillet var tæt! God start på weekenden.

Stephan

Tsk tsk Kenni, du har regnet 115 points ved siden af :P