Mini-mini-turnering i Herning (Projekt Nexus) 19-20 oktober

Started by Deadman, 01 October, 2012, 19:37:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Michael C

Ork heg plejer både at smide ekstra mawloxxx på banen, math, who cares :D

Næh stephan, du slulle hellere få numsen i gear og komme ud efter mig så vi kan komme afsted ;)
9k Gaming

Deadman

Quote from: Michael C on 20 October, 2012, 07:04:40
Ork heg plejer både at smide ekstra mawloxxx på banen, math, who cares :D

Næh stephan, du slulle hellere få numsen i gear og komme ud efter mig så vi kan komme afsted ;)

Nemlig, ja. Spark gang i ham :)
<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"

Deadman

Så er dagene med mini-mini-turneringen ovre. Det har været lærerigt og sindssygt hyggeligt. Vi har fået spillet en del spil, talt og malet, samlet og diskuteret og kaldt hinanden øgenavne ;)
Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg arrangere sådan en eller to dage med "pre-arranged games", hvor man kan komme og deltage og nørde med andre. Lidt mere end en "almindelig" klubaften, men alligevel ikke helt en turnering. Et hygge-event på en dags varighed.
Tak til dem der deltog, især tak til Kristian Kenneth Lyngvald der var utrolig effektiv til at sørge for lokalerne blev efterladt i god stand!

Der er ingen billeder, desværre, ud over de to jeg har taget. Det var simpelthen for hyggeligt til at jeg kunne få mig selv til at tage billeder. Lad os dog sige at terrænet var - efter min ydmyge vurdering - flot og fedt.

Igen, tak til alle der deltog!!!
<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"

Charif

Press Ganger
Medlem af Frob, forum her

Michael C

Det var dælme sjovt! Mange gange tak for en hyggelig dag :)
9k Gaming