News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Skub flere Dukker V2 - Inquisimunda Warband Challenge

Started by Sonny, 09 October, 2012, 20:43:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TF Riley

Kristian,

Har du flere greatswords-fyre liggende? Jeg kan godt bruge ben og arme til mit andet I-munda projekt, men synes måske 250,- er lidt meget for bits :)

Kristian Simonsen

Jeg har pakken, så vi kan kigge på det på torsdag.
Tidligere Gilthalas

TF Riley

Jeg har fødselsdag torsdag, så der kommer jeg desværre ikke i kælderen...

FatherNurgle

Så er de første tre klar til en omgang grunder. Det sker lige om lidt, og så kommer jeg forhåbentlig igang i eftermiddag.

FatherNurgle

Nå, så gik eftermiddagen uden at få malet  ::)
Der kom lige en søn i vejen, og så kom jeg også lige til at starte lidt på en base til ham her frækkerten (så lidt er der da sket).

... og nu vil jeg ud og grunde figurer.

Sadomator

Jeg glæder mig til, at se hvilke farver, du vil give dem.  ;D

kmnbrush

Super lækkert arbejde der er i denne tråd! Der er virkelig meget stemning i nogle dukkerne, det er lækkert at se.
Male Blog (R.I.P) - CMON

Molotov

Guys - this log is starting to generate a lot of buzz! My favourite figure so far has been Thomas Kyrsting's Grey Knight - an awesome figure that shows the true potential of true-scaling!

I would love to feature some of these models on my blog - inq28.blospot.com

Hope you are all well - and keep up the good work!

-Mol

Kristian Simonsen

Så blev ham her færdig:

Ivan Korsch er ligesom Rogan Falk investigator, men hvor Falk er ekspert i forhør og deduktion er ham her en sporhund; han arbejder i marken og det siges at når han først er på sporet af nogen, slipper han aldrig. I øvrigt hader han Falk, fordi han er næstkommanderende...

Kappen:

@Daniel, godt at se dine figurer skrider frem, selvom der kommer barn i vejen, mand hvor jeg kender det.  :)

Hope you like :)
-Kristian

Tidligere Gilthalas

Sonny

Han ser dejlig 40Ksk ud, lige som det skal være :) Smider du ikke nogle billeder op af dine civilister en af dagene?

Martin, glad to hear we can cause a buzz. I can´t speak on behalf of everyone, but I am sure noone would mind having their work shown around on other sites. Maybe PM people and ask. Where exactly is this "buzz" going on, BTW?

Daniel, jeg føler med dig. Jeg har selv svært ved at komme i gear med denne udfordring med baby og alt hvad dermed følger. Hold ud og kæmp for det, dit warband bliver pivfrækt og retromoderne!

Jeg har besluttet mig for at skifte gear, og har fundet mit halvgamle Cawdor projekt frem i stedet for at sidde og fedte med nogle alt for ambitiøse konversioner der aldrig bliver færdige. De bliver malet op som Ecchelesiary. Jeg håber at komme igang med at male dem fra i morgen.

Billeder:

Jeg lover at gøre en indsats for bedre billeder af de færdige modeller  ::)

Og afslutteligt vil jeg lige nævne at udfordringen løber frem til d. 09/02, så der er stadig tid til at deltage hvis nye øjne kigger med på denne blog  ;) Planen er fortsat at afslutte med en spilweekend efterfølgende for de deltagende i udfordringen.

King_Cuttuk

Ser super fedt og super episk ud. Der skal bare nogle dunkle farver på i en fart :P

Gerner

Ikke så tit jeg kommer herind, men falde lige over denne her tråd og ville vise mine egne små kreationer.

Stadig WIP, og forhåbentlig kun begyndelsen.

Det startede med at jeg blev inspireret af mine Dark Heresy spillers karakterer (og det er dem jeg er i gang med at lave her), senere håber jeg så på at kunne udvide med alle NPC'erne og andre gode ideer jeg får.

Hvor i Danmark sidder i henne? :)
Kunne være hyggeligt, hvis man kunne komme til at spille lidt også.

Må forresten også huske at rose alle de flotte modeller der er blevet vist i tråden!
We are the most civilized race in the world. We know of more ways to kill than any others do.

Krigsmaskinen
Krigsmaskinens Maling

Sonny

Hej Mathias, de fleste af de aktive bidragsydere her i tråden kommer fra Københavns området, men ideen med de her udfordringer er jo netop at plante frø til at etablere nye spil og bekendtskaber i lokalområderne. Hvis i synes oplægget er spændende og godt, så spred det til miljøet omkring jer :) Som quotet:

QuoteFor at deltage skal du bygge og male et Inquisimunda warband, og spille et eller flere spil med dine dukker. Her vil det jo være oplagt at koordinere med andre deltagere i dit lokalområde 
Ved udfordringens deadline stemmer vi om det fedeste/ mest kreative/ mest vildeste warband.

Og igen, som jeg skrev for et par indlæg tilbage, målet er at afslutte med et invitations arrangement hvor spillet bliver kørt igennem.

neil101

Just Wanted to say some great miniatures coming out of this challenge congrats all very inspiring stuff.

Kristian Simonsen

@Neil101, Molotov and Migsula, thanks for the attention, I hope we can keep inspiring you until the end of the challenge.  ;D

@Sonny, jeg skal nok poste billeder af civilisterne lige så snart jeg får taget nogen :) Jeg skal også lige have gjort et par stykker mere færdige. jeg tror deres visuelle styrke ligger i antal; jo fler' des bedre!

-Kristian
Tidligere Gilthalas

Thomas Kyrsting

@ Molotov: I have no problem what so ever, that you share my pictures :)

I too am very happe and excited about all the fuzz we're making. Thanks for the attention!

Og det er fan'me fedt at se jer andres kreativitet.
- Fedt med de gamle genstealer-cult figurer Daniel.
- Cool henchman Kristian.
- Gode Cawdor dukker Sonny.
- Det ser godt ud Gerner, bliv ved med det.
- og Philip: vi må lige finde en dag og smide hoveder sammen.

Jeg har desværre også haft travlt henover jul og nytår og har derfor ikke nået at lege så meget med dukker. Derudover har jeg også et lille sideprojekt, som jeg lige skal have lavet færdigt først (noget med nogle JRN-figurer, en glaskugle og vand).

Jeg håber dog på at have malet et par stykker af mit warband op inden udgangen af januar (hvor udfordringen udløber?).

Gerner

Quote from: Sonny on 08 January, 2013, 12:45:58
Hej Mathias, de fleste af de aktive bidragsydere her i tråden kommer fra Københavns området, men ideen med de her udfordringer er jo netop at plante frø til at etablere nye spil og bekendtskaber i lokalområderne. Hvis i synes oplægget er spændende og godt, så spred det til miljøet omkring jer :) Som quotet:

QuoteFor at deltage skal du bygge og male et Inquisimunda warband, og spille et eller flere spil med dine dukker. Her vil det jo være oplagt at koordinere med andre deltagere i dit lokalområde 
Ved udfordringens deadline stemmer vi om det fedeste/ mest kreative/ mest vildeste warband.
Mange tak Sonny!

Når, men jeg når ikke at få et helt færdig malet Inquisimunda warband op og stå.
Men jeg er mere end frisk på at møde med nogle ligesindede i KBH området - da dem jeg normalt maler med går mere op i at spille end at male og modulere.

@Thomas: Mange tak! Og i lige måde. :)
We are the most civilized race in the world. We know of more ways to kill than any others do.

Krigsmaskinen
Krigsmaskinens Maling

FatherNurgle

Nå, vi må vel hellere sørge for at holde ild i jernet ... eller hvordan det nu er med dét.

Der sker lidt med kultisterne imellem madninger og barnevognsture, og jeg bilder mig ind at hud og bukser er så godt som færdige på den ene.
Jeg er overhovedet ikke sikker på farvevalget i forhold til det røde og sorte, men kom gerne med input.

Jeg tænker noget mørk grøn til weaponcasings, men det er heller ikke endeligt vedtaget endnu.

TF Riley

Rød med sorte old School flammer og hvide polkaprikker i, det synes jeg at have set gjort pænt i GD 89 bogen men det er jo lang tid siden :)

TF Riley

Eller jeg kan faktisk ikke se hvad du maler sort her på mobilen... Tegner med det er trims.

Grobut

Cool Daniel!

Glæder mig til at sende Rouge Trader Goodwin her efter dem!

(så mangler der bare at få psykeren malet og klaret baserne)
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Kristian Simonsen

@Daniel, de ser skam fine ud, dine genestealers og mørkegrønne weapon casings tror jeg er en fin ide og så med nogle små gule flammer på et par af dem... Ved ekstra gennemsyn, kunne de godt bruge lidt mere lys og skygge, men det er lige så vel et spørgsmål om personlig smag og de skulle da også gerne kunne blive færdige inden for en overskuelig fremtid.  :)

@Christian, din rogue trader -bande ser rigtig flot ud efterhånden, skarpt og lækkert malearbejde.

@Sonny, fede Cawdordukker, får du malet dem inden 9/2? Jeg håber det, for de ser ud til at kunne blive rigtig fine.

@Gerner, fine dunkle dukker, dem vil vi gerne se flere af og godt valg af baggrund/bund til billederne ;)

-Kristian
Tidligere Gilthalas

JRN

Sonny

Så´ der malede dukker:

Der er 8 mere at male, men hvis de går lige så stærkt som dem her skal jeg nok nå det til deadlinen :) Super speed paint med tørbøstning og "nogenlunde indenfor linierne er godt nok" attitude.

JRN