News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Skub flere Dukker V2 - Inquisimunda Warband Challenge

Started by Sonny, 09 October, 2012, 20:43:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kristian Simonsen

@Dullmohawk Fed figur og fed historie. Det er netop sådanne historier og skabelsen af figurerne unikke karakterer, der gør det for mig. Jeg håber du kommer op på et helt warband og vi kan komme til at følge det undervejs, sådan noget snavs her kan jo være svært at holde nallerne fra.  ;)

@Janus Det er en rigtig sej inkvisitor du har gang i der, med en virkelig rå attitude og de små fotoætsdetaljer løfter resultatet meget. Som du selv er inde på så er hånden lidt vel tung, men det er Hell Boy's jo også  :D

Endnu en gang tak for ros alle sammen!!  ;D

-Kristian
Tidligere Gilthalas

Overhamsteren

Damn han er nasty, fik han lidt med hjem fra Druers Hope?
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Dullmohawk

Jeps, hans lunger rådnede op, så nu er han dybt afhængig af ilt på flaske. Afhængighed er et fantastisk middel når man skal have folk til at gøre forskellige ting, som måske ikke er helt i tråd med hvad de har lært af den ortodokse imperielle kirke - et faktum inkvisitoren er meget bevidst om.

Dullmohawk

*ZING* med lynets hast har jeg arbejdet på en inquisitor, som skal lede mit warband i krigen om kejserens sjæl:

Der arbejdes stadigvæk på ham, så det varer nok noget tid før jeg får ham malet. Kroppen er Harry the Hammer, med en custom-made gun, sværdet og hovedet fra en Vampire Counts karakter og nogle forskellige bits fra bl.a. 54mm inquisitor modeller og en SM breast-plate, som er filet helt ned til ukendelighed.

JRN

Fed character. Sværdet lukker lidt af for kroppen, men det er måske tiltænkt?
Det vampyr-understel er seriøst dynamisk!

Ang. de 3 retinues synes jeg at der skal falde credits af herfra til alle. Der er både klassisk Blanche, gennemført oldschool stil, og et meget gennemarbejdet (utraditionelt) grønt tema.  Det er iøvrigt temmelig cool i sig selv at dette subboard er bleve opdaget af inq28-folkene i UK.

Jeg ville ønske jeg kunne vise mine seneste inq28-projekter, men mine sammensvorne - Highlord Molotov og hans håndlangere - og jeg har indgået en aftale om fuld diskretion før næste begivenhed...

Dullmohawk

Tanken var at når han kommer på base skal læne sig op af en bunke skrot, derfor ser han lidt lukket ud. Harry-figuren var iørvigt heller ikke helt nem at danse med, selvom jeg vil foretrække ham over finecast-vampyren any day.

... hvornår er næste begivenhed, og vil der være mange billeder?!

siamtiger

Quote from: Thomas Kyrsting on 20 December, 2012, 13:34:10
Kamp-broder Arn

Please excuse my not speaking danish, but are there any more pictures of that True Scale Space Marine? Perhaps a 360° or other angles like the back or sides?

Bitte entschuldigt dass ich nicht auf dänisch schreibe, aber gibt es weitere Bilder dieses Space Marines? Vielleicht ein 360° Bild oder weitere Blickwinkel, vor allem von hinten / der seite?

Thanks / Danke

Dennis

King_Cuttuk

Det ser ud til at være et stykke tid siden folk har opdateret her. Jeg kunne godt tænke mig at se hvad der er blevet af folks fede conversions.

JanusHedemann

Hej :)

Jeg har idag lige lagt sidste hånd på mit retinue :)
Altså byggefasen - ikke malet endnu :)

Jeg vil i samme ombæring sige tak for den fede ide som blev skabt her, og de folk der smed virkeligt inspirerende sager op.
Efter at have bygget mit første retinue er der kun en ting at sige, jeg skal lave flere :)

Inquisitor Hans Theobalthus Mannheim and his inquisitorial retinue

Flere billeder på min og fruens blog.

Janus

otasolgryn

Ja man kan vel ikke gøre andet end at slutte sig til koret af folk der syntes at de warbands man ser her er super vilde.
Hold da op....

men der har været stille lidt...  Spiller folk det?
Og er det noget ved??

Jeg har nemlig kommet i besidelse af en stak squats, og det kunne da være oplagt at lave et warband af dem.....