News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Skub flere Dukker V2 - Inquisimunda Warband Challenge

Started by Sonny, 09 October, 2012, 20:43:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Frede

Jeg bliver totalt demotiveret af alle de fede billeder....

Hvor mange mand skal man sådan ca. bruge til Inquisimunda?

- F -

Sonny

Ooh.. et sted i mellem 5 og 15 mand. Inquisimunda slipper lidt bedre afsted med smaa warbands end Necromunda, hvor du er nod til at have X antal gangers for at sikre en indtjening i kampagnen. Jeg laver en flok taaber i kaaber, og ender nok med et ret stort warband, da mange af dem bliver uduelige noobs kun udstyret med kaeppe og skaeldsord.

Men smaa warbands med nogle superpumpede 40K heltetyper ville vaere et godt sted at starte. Saa kan man altid overveje at tilfoje en ekstra mand eller to.

Kristian Simonsen

Ja så er jeg tilbage fra ferie og klar til nye dukker.

Det her ser jo virkelig interessant ud, så jeg prøver at få banket et warband sammen  8)
Har altid været vild med =I= miljøet, så det her må være den undskyldning jeg har manglet ;)

-Kristian
Tidligere Gilthalas

Kristian Simonsen

Min inkvisitor arbejder i skyggen og i al hemmelighed, endnu ved ingen hvad han hedder eller hvordan han ser ud, kun at han er radikal Ordo Maleus...

Hans første henchman er bygget og får farver på i aften:

Han hedder Fritz Heinler, en rotteagtig lille lort fra Necromunda Hive, der indtil for nylig ernærede sig og financierede sit eget narkomisbrug, som pusher på gaden. Han er inkvisitorens nyeste rekrut og får ingen indblik i hans hemmelighedder. Inkvisitoren har vist manden nåde og givet ham en chance for et nyt og bedre liv (han ser sig selv som lidt af en frelser, denne inkvisitor).I virkeligheden er Fritz udelukkende med, som kanonføde; nogen må jo dø i det her farlige arbejde og det skal helst ikke være en af de stærke og vigtige krigere...

Den store fyr, man kan ane i baggrunden er Bolg, akolyt med et meget stort og brutalt nærkampsvåben. Heller ikke en mand, der er med til at opklare noget særligt eller tages med på råd, men et uvurderligt muskelbundt og så stiller han ikke for mange spørgsmål...

Fortsættelse følger
-Kristian
Tidligere Gilthalas

Frede

Jeg ved sgu ikke helt om jeg får produceret noget i denne her omgang, min male/klippe-klistre mojo er helt forsvundet for tiden.

Men måske Horisont får safterne til at flyde igen...

- F -

TF Riley

Tak for inspiration til brug af skaven-kroppe, Kristian! Det ser godt ud - kan man se med fingrene på torsdag? :)

Kristian Simonsen

Jeg får ikke mulighed for at være på værkstedet lige så sent på torsdag, som jeg plejer, konen er på kursus så jeg må tage mig af børnene -self. Ellers er der torsdagen i næste uge, så kan du se mange flere dukker til warbandet forhåbentlig.
Jeg er i værkstedet ved middagstid som jeg plejer tirs, ons, tors og måske fredag, så hvis du kan slippe tidligt afsted...  :)

-Kristian
Tidligere Gilthalas

King_Cuttuk

Det ser rigtig flot ud, jeg har bare lige et spg til arrangementet.

Skal der være conversion indblandet? Jeg kunne godt tænke mig at male en bande men jeg spiller ikke 40k og har derfor absolut ingen bitz at bygge ud fra.

Kristian Simonsen

Det er ikke nødvendigt at konvertere, bare sjovt.
Udfordringen og spillet i sig selv går ud på at man kan lave et hvilket som helst warband fra 40k, så det er bare at give den gas og konvertere nøjagtig lige så meget eller lidt, som det passer en.
Warbandsne behøver ikke at være særlig store; 5-10 mand er nok, chek linket med reglerne til Inquisimunda i Sonnys oprindelige post.

Hvis du er til inkvisitorer og deres folk, er der rigeligt at vælge imellem hos Grey Knights og Sisters of Battle og man kan altid bruge guardsmen eller necromundafigurer som henchmen, hvis det er.

-Kristian
Tidligere Gilthalas

Sonny

næ der er absolut ingen krav til hverken konvertion eller figurbrand. og Kristian, fedt at se billeder i tråden endeligt! jeg ved der er en del personer i gang med dette projekter, men det har været sparsomt med dokumentation indtil videre :) så bliv endelig ved med billeder!

Kristian Simonsen

Så fik jeg lige taget et billede af min inquisitors næste kriger. Han blev færdig i går aftes, jeg håber at få ham malet i weekenden. Fritz Heinler er iøvrigt næsten færdigmalet, jeg håber at poste billede af ham malet om et par dage.

Bolg, Livsfarlig med sin klo (skal spilles som powerfist),men dum som en dør.

-Kristian
Tidligere Gilthalas

Lolkish

Kan lige forestille mig hans mor sige: "Hold så op med at pille i det sår, ellers gror det aldrig sammen!"

;D

Superfed figur. må være fantastisk at have så gode greenstuff evner.

Ulrik
They preach the supremacy of the company, declare its omnipotence over individual man and predict its eventual domination of all players on the Earth. They are the focus of evil in the modern world.

Kristian Simonsen

Wauw tak   ;D

Ham her hørte aldrig efter, hvad hans mor sagde og se ham bare nu... :)

-K
Tidligere Gilthalas

Kristian Simonsen

Så kom der farver på de første 2:

Fritz Heinler

Bolg

Lille gruppebillede so far, mens vi venter på chefen. Der er flere på vej: Daemonhost, 2 akolytter mere og chefen selv...

Håber det kan fange nogens interesse, selvom alle tilsyneladende er på vej til Horisont ;) ,noget jeg desværre ikke har mulighed for i år...

Fortsættelse følger
-Kristian
Tidligere Gilthalas

Sonny

Hvor er de episke! Dog synes jeg der er for få kranier på Bolgs base.

Kristian Simonsen

Tak Sonny

Du har ret, flere skulls på basen ville klæde ham.  :)

-K
Tidligere Gilthalas

Landon

Meget interessant! Skal man begynde en ny projekt, eller er det ok hvis man har arbejdede lidt? For eksempel, har jeg begyndt at lave nogle Beastmen (spille som orks), men ingen er færdig og heller ikke malede.

~Landon

Thomas Kyrsting

Det ser mega fedt ud Kristian! Jeg kan lære af dig mht bare at kaste sig ud at modellere random stuff, som mangler på dukken. Malejobbet er også blevet godt.

...men nu skal du ikke være alene om at opdatere længere! Jeg har endelig fået taget mig sammen til at tage billeder.

Hermed de første 5 henchmen i mit Ordo Malleus Puritan warband:

To trofaste akolytter. Jöhannes som altid sørger for, at hans herre kan snapt kan kommunikere, og Jakobus, en tidligere imperiel håndhæver, som nu bringer flammende lys til mørket.

Inquisitorens to damer. EB-05, en dødsensfarlig dødskults-snigmorder, og Irmgard, en ung betagende kvinde, som kæmper for sin herres opmærksomhed og anerkendelse.

Iskaros, en mystisk tech-adept

Spiky Norman

Det er lige præcis sådan noget her, jeg ville ønske der var et større community omkring i Aarhus.

Hvis i får spillet nogle spil med InquisiMunda reglerne, må i endeligt skrive lidt om jeres oplevelse med det.

...Og indtil videre ser jeres arbejde sgu rigtig godt ud - Klø endeligt på med mere af det!

Kristian Simonsen

Fedt at se Thomas, fede kitbashes!!

Jeg glæder mig til at se dem med farve på. :)

@Landon Det er et meget frit spil, der i bund og grund går ud på ar du kan lave lige hvad der passer dig, bare det kan bruges i 40k-universet, jeg har ikke noget problem med at du arbejder videre på nogle figurer, der er startet -bare klø på. Vi andre er jo også godt i gang nu, om man så må sige.  :)

Btw. Thomas, så har jeg købt 20 af de der 30mm baser JB bruger, så hvis du har brug for nogle stykker så siger du bare til.

-Kristian
Tidligere Gilthalas

Sonny

Er endelig begyndt at knipse billeder af dukkerne, og har besluttet mig for at lave en puritansk Hereticus Inquisitor gruppe. Så får jeg nemlig også mulighed for at pumpe op med combat servitors og assasins og alt det andet sjove  ;D

Første to brikker der vel næsten er klar til maling.

@S. Norman, ambitionen for de her udfordringer er jo bl.a. at få skabt nogle netværk rundt om i lokalmiljøerne, så det er bare med at komme i gang og få lagt de første sten til fundamentet  ;)

@Landon, helt fint at arbejde med nogle allerede startede dukker. 40K Beastmen lyder cool!

Kristian Simonsen

Vi skal da have en daemonhost:

Narcysissa the thrice cursed

Jeg vil se om jeg kan lave et lynmalejob på hende og få hende færdig i aften :P

Fine dukker Sonny, hvor har du næbet fra på ham til højre?

-Kristian
Tidligere Gilthalas

Belial

Pu-ha. I sætter godt nok baren højt.

De er vildt flotte.

Grobut

Er gået lidt kold i mit byg-selv gang - kommer du snart forbi Sonny?

Til gengæld har jeg samlet dette Rogue Trader gang - glæder mig enormt til at male det :)

Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Landon

Er der ingen måde at lave en puritan inquisitor hvem er en psyker?