News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

WM/H Spil i Kbh?

Started by Cazino, 25 October, 2012, 19:27:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gil

Jeg kommer også og tager nok mit Skorne med.
Battle Brother
Press Ganger

He who dies with the most toys win

Gil

I morgen den 27/3 kommer jeg ikke grundet arbejde, så med mindre Daniel holder åbent, hvilket jeg ikke tror så er der ingen spille aften.
Battle Brother
Press Ganger

Gil

Håber at se mange til spil her på Onsdag, der er kommet lidt flere nye til, så der er mulighed for at møde nye modstandere.
Battle Brother
Press Ganger

Thomas D

Var i Fanatic i går og spille, men vi var desværre kun tre der var dukket op, så Gil måtte nøjes med at se på og naturligvis kommentere alle vores fejl, som spillet skred frem  :D.

Jeg synes dog det er ærgerligt, med det begrænsede fremmøde, så derfor er her en opfordring til at møde op på Østerbro onsdag aften og få sig et spil Warmachine/Hordes i hyggelige omgivelser  :)

Thomas (Menoth)

Gil

Ja lidt større fremmøde ville være lækkert.

Thomas huskede i at rapportere jeres kamp til Imperator ligaen.
Battle Brother
Press Ganger

Thomas D

Jeps, det er indberettet.

Bom

Jeg kommer i aften og spiller, kommer der andre? :)

- Peter

Bom

Jeg kommer desværre ikke i aften alligevel, er blevet forhindret..

- Peter

Gil

1 Maj betød sgu ikke noget for WM/H spillere, 9 mand og en ny spiller mødte op, fedt at se og alle fik et spil, undtagen Anders der mødte sent op uden figurer.

Så velkommen til Erik, som fik et spil mod Mikkel, der som en ægte pro, sørgede for sejr til "the new guy" husk always let the rookie win.
Battle Brother
Press Ganger

Gil

Hej drenge

Jeg skal på arbejde kl. 22 i aften så kom tidligt ellers når i ikke at spille færdigt, jeg kører kl. 21:30 så vi pakker sammen lidt før det nok senest 21:15

Ses i aften
Battle Brother
Press Ganger

Bom

kommer folk i morgen og spiller?

Dan True

Spiller I stadig i Faraos og/eller Fanatic? Er der nogen steder at spille der ikke er om Onsdagen?

- Dan

Bom

Ja, der spilles stadig om onsdagen (så vidt jeg ved i hvert fald, har ikke kunnet komme sidste onsdag og kan heller ikke denne).

Ellers spilles der hver tirsdag i Fanatic Roskilde, der er altid masser af folk (10+) eller i EP om torsdagen.

Gil

Jo vi spiller stadig om onsdagen, med mindre jeg har skrevet her og aflyst en specifik onsdag, vi er der i dag omkring 17:45
Battle Brother
Press Ganger

Dan True

Jeg er til træning hver Onsdag og de fleste Mandage, så søger primært efter steder der ikke er de dage :)

Jeg syntes jeg læste et sted at fanatic var om Torsdagen, men det må jeg have misforstået.

- Dan

Gil

Fanatic Roskilde er om tirsdagen og København om onsdagen.

Ved ikke hvor meget der spilles i EP om torsdagen, har ikke selv tid grundet Football practise.
Battle Brother
Press Ganger

Gil

Hej alle sammen

Grundet DM forberedelser kommer vi ikke og holder åbent i dag.

Beklager og ses i næste uge.

Gil
Battle Brother
Press Ganger

Bom

Lige til information så bliver der ikke holdt åbent i dag, vi ses næste uge.. :)

Overhamsteren

Hej hvis der er nogen der tager i Fanatic Kbh i aften vil i så ikke tjekke om de har et Circle MkII deck og melde tilbage her? :)

Kan ikke komme igennem på telefonen.
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Gil

Jeg skal nok se efter i Roskilde, men mener ikke der er nogen, ved der ikke er i Kbh, hvis der ikke er, skal jeg så bestille et sæt, jeg mailer Fanatics WM/H ordre afsted senere i aften.
Battle Brother
Press Ganger

Overhamsteren

Über necro threadomancy!!!

Der har været mandetælling i regimentet og kan se jeg mangler min Sylys Wyshnalyrr, så dæmrede det for mig at jeg vist engang lånte ham ud til en om aftenen i Fanatic fordi han skulle bruge ham til en turnering og ikke havde tid til at vente på posten.

Ville bare lige høre om en af jer husker det samme. :)

Mvh Rasmus
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Gil

Jeg skal høre folk ad.
Battle Brother
Press Ganger