News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Episk Malemarathon 2012-->

Started by DarkAngel, 28 October, 2012, 14:14:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jonz

Klart godkendt. Også de gyldne, selvom blodrød passer bedst til den efter-tilstand de hurtigt ender i når Imperiets sande arvetagere er færdige med dem  8)
/Jonz

- Rigtige mænd leger med 6mm soldater

soerenov

Quote from: Jonz on 07 December, 2012, 14:56:15
Klart godkendt. Også de gyldne, selvom blodrød passer bedst til den efter-tilstand de hurtigt ender i når Imperiets sande arvetagere er færdige med dem  8)
Ja, ja. Selvtilliden fejler da ikke noget  :)

Jeg kom iøvrigt lige i tanke om de tre objektiver jeg lavede aftenen før GF15. Vi har tidligere givet point for netop objektiver, da de også er krævede "spillebrikker", så under antagelse af at det stadig gælder:

28+3 = 31 point

Jonz

Det er både super enkle og ret fede. God arbejde. Mangler selv objectives, det skal meget snart øverst i prioritetsrækkefølgen. Måske i næste uge...
/Jonz

DarkAngel

Den Marsrøde er virkelig fed.

soerenov

Så blev de andetsteds omtalte Stormblades færdige. Mit tungt pansrede regiment begynder at tage form.

postimage.org

3x3 DC = 9 point

31+9 = 40 point

Jonz

Stormblades... Muttahfuckers  8)

Iron Warriors opruster også, og I de sidste dage er 5 småprojekter blevet færdige. Alt ses her.

Angron, Daemon Prince of Khorne, og hans gæve svende:

Billedet gør ikke den røde farve retfærdighed  >:(

Lidt blandet forstærkninger: 1 Raptor, 2 Rhinos til Thousand Sons, 2 Land Raiders og 4 Droppods/Dreadclaws:

62 + 4 + 9 = 75 points  ;)

Oh My Gods of Chaos! De mørke magter tager førstepladsen!  ;D

/Jonz

Commander

Chaos must not prevail....

Imperial Fist forsyninger

Imperial Fist Commander

Imperial Fist Dreadnoughts

Imperial Fist Assault Marines

Imperial Fist Assault Terminators

Point

1 x Commander
5 x Dreadnoughts
4 x Assault Marine
3 x Assault Terminators
Ialt: 13 Point

Ny status Point: 54 Point

Jonz

De 'fists er blevet rigtigt gode, og nu ved jeg jo hvor enkel og effektiv en teknik du har udviklet. Chef-enhederne er rigtigt gode.

Jeg har haft tømmermænd idag, så der blev hygget med et projekt: Chaos Cruiser

75 + sølle 1 = 76
/Jonz

soerenov

Der bliver fremvist rigtig mange gode sager herinde. Den Imperial Fist gule virker rigtig godt.
Iøvrigt dejlig Cruiser du har der Jonz. Hmm... BFG...

Jeg har testet farvevalg til mine Mech. Inf. enheder og lavet et par Death Strikes.

Og så her jeg hygget mig med at male den her lille sag

40+8+1 = 49

Jonz

Meget fint med grønt panser, vi ser lidt mange grå varianter.

Jeg har sat mig et mål for juleferien: Start på en Traitor Knight World hær, og se hvor langt jeg kan komme. Har et lille bjerg af de plastic Paladins, som er nemme at converte. Ville gerne have haft nogle flere varianter, men de forskellige metalknights sælges ikke mere, og jeg har kun 3 Errants liggende.

Købes af jer andre hvis I har i gemmerne....

Har også lige indkøbt lidt Tyranid fra eBay, så næste projekt er også linet op ;)
/Jonz

TF Riley

Prøv at skrive til Ivan. Han har en knight hær liggende. De er mib så han skal nok have lidt gryn.

Commander

Juleferien blev brug til andet end julemad og gaveindkøb.

Der blev malet Imperial Fist i stor stil. Nu har jeg efterhånden en anstændig hær, som skal bringe imperiets fjender i knæ (mest Elders og Chaos  ;D)

Nu malngler jeg bare at få malet lidt tanks og andre støtte enheder.....

4 x Imperial Fist Thunderfire Cannons

4 x Imperial Fist Tarantulas

18 x Imperial Fist tactical
4 x Imperial Fist tactical, Commander

4 x Imperial Fist Assault
1 x Assault, Commander

8 x Imperial Fist Devastators

Fik også lyst til at male lidt 40K Imperial Fist (ved godt jeg ikke får point for det :-))

Syntes skudhullerne jeg fik lavet blev meget gode :-)

Gamle point: 54 point
Thunderfire Cannons: 4 point
Tarantulas: 4 point
Tactical: 18+4 point
Assault: 4+1 point
Devastators: 8 point
I alt: 43 point

Ny status point: 97 Point

Imperial Fist take first place :-)

Imperial Fist... Ready for War

Jonz

Produktivt arbejde med de Imperial Fists! Lidt flere Rhinos, en flyer eller to, en håndfuld kampvogne og så er der en ret hæderlig hær. Klar til en afklapsning ;)

Jeg har arbejdet videre på Traitor Knight projektet, og har den første testfigur helt færdig. Jeg har hold det i samme farver som mine tre titaner, og jeg synes der virker ret godt:

Converted med skeletkranium, ændret fodstilling, og så tog jeg det med Knight Shield ret bogstaveligt, det synes jeg tilføjer lidt kulør til hæren. Flere er undervejs  8)

76 + 1 = 77 points
/Jonz

elThyge

I forhold til, at det er en kedelig plastik figur, så har du lavet et fantastisk stykke arbejde. Holder mere af dit arbejde end originaldesigneren. Den oser jo af ondskab. Skal alle holdes i egyptisk skelet stil, eller har du allerede udtænkt varianter til forskellige enheder?
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Jonz

Jeg har konverteret 6 stk, og der er både med broncehjelm og med bart kranie, jeg tænkte at det kan adskille de forskellige formations. Jeg skifter også våben på nogle af dem, en kæde med en kugle i er et lækkert alternativ til et chainsword. Til lancers overvejer jeg at give dem spyd fra skelletsættet, og tilføje ledninger og smådimser.
/Jonz

elThyge

Udskift eventuelt spydskaftet helt. Træriller ser godt ud på skjoldet, men det virker forkert på et power-våben.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

DarkAngel

God lilla du har fået frem Jonz

TF Riley

Godt at se jeres produktivitet gutter! Jeg skal vist snart i gang, hvis ikke løbet skal være kørt før tid :)

Mon ikke jeg skal grave nogle DC-venlig modeller frem fra graven?

TF Riley

Ikke så DC-venligt, men jeg fik hul på bylden i går!

Det er en pre-Heresy Thousand Sons-hær efter farveskemaet i Collected Visions. De her er "standard" mariner, tror jeg vil bruge hvide trims til elite.

Bare notér mig for ét enkelt skaldet point :)

Jonz

Meget fine Thousand Sons. Rigtigt lækre figurer! Overvej evt. et lyst (hvidt?) lændeklæde, det tager ingen tid og figuren træder måske endnu bedre frem?

Nå, jeg har også været igang. Knight-projektet er ikke kommet så langt, grundet min Alien Invasion, men det er da blevet til en mere (ham til venstre):

Traitor Objective:

Plague Marines:

Tyranid Swarm, 19 baser med 6 varianter:

Det er svært at se farverne på dem, fordømte telefonkamera....

77+25  = 102
/Jonz

Sg. Apone

Kunne være jeg snart skulle poste min ork horde (og for en stund indtage en mulig 1. plads). Men mit kamera, er...ja virkelig, virkelig dårligt.. Jon kom her og tag et billede af skaren!! :)

/Lars
"Every meal's a banquet. Every paycheck a fortune! Every formation a parade. I LOVE the Corps! "

soerenov

Jeg glæder mig til at se billederne under alle omstændigheder, men husk lige:
Quote from: DarkAngel on 28 October, 2012, 14:14:40
...
Kun ting malet efter startdato kan tælle med.
...

Riley: Det er noget interessant terræn, der er med på dit billede. Er det noget vi kommer til at se mere til?

TF Riley

Det er taget af en bygning, jeg er ved at lave til mit kommende bord. Det skal der nok komme billeder af...

Sg. Apone

-"Kun ting malet efter startdato kan tælle med."

Det er sandt, hmm må lige på grov og uretfærdig vis afgøre hvad der var færdig inden startdato, og hvad der er kommet til efter. Men 1 pladsen røg dermed (mm farten sættes gevaldigt op:) )
Omend, som jeg læser det, blev sidste års 3. plads indtaget af én der 4 minutter efter starttidspunkt havde malet 126 modeller...?!?! Eller læser jeg det forkert??

Kamera ønskes!! :)

/Lars
"Every meal's a banquet. Every paycheck a fortune! Every formation a parade. I LOVE the Corps! "

DarkAngel

Hmm sådan som jeg læser det blev det postet efter starten på det års malemarathon, der var tråden bare ikke oprettet endnu.

Sg. Apone - bare gør som du har samvittighed til - husk at malemarathon handler om at vi får malet en hel masse og samtidig inspirere andre til at få malet :)

Synes du skal poste det hele her i tråden så vi kan se det, og så kan du bare sige hvor mange sager bør tælle med.