Hvor køber man Heroclix?

Started by saulmortis, 29 October, 2012, 09:14:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

saulmortis

Jeg skal til at spille noget Heroclix i den institution jeg arbejder i og vil i den forbindelse spørge hvor i køber jeres figurer? gerne danske men også udenlandske inden for europa. Link gerne til deres sider. (Primært Marvel og DC der har interesse)

Mvh Bjarke

Kloen

jeg tror de eneste reelle forhandlere herhjemme er www.Heroclix.dk og www.fantask.dk
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Sporh

Hej Bjarke

Hvis det er et større køb, du vil foretage (1500kr +) kan jeg hjælpe dig med at spare nogle penge. Jeg ejer heroclix.dk og kan købe billigere hjem, så du kan spare nogle procenter.

Hvis det er mindre køb, er Fantask i København nok det bedste sted (fantask.dk)

Hvis det alene handler om pris, har nogle af "vores" spillere mange dubletter, som du kan købe billigt. Der er hundredevis at vælge imellem.

Håber det hjælper :)

mvh

Henrik

saulmortis

Quote from: Sporh on 29 October, 2012, 11:09:01
Hvis det alene handler om pris, har nogle af "vores" spillere mange dubletter, som du kan købe billigt. Der er hundredevis at vælge imellem.

Håber det hjælper :)

mvh

Henrik

Er der nogen herinde der sælger en masse blandet figs. til en ikke alt for stor pris? Gerne nogen af de kendte fra DC og Marvel universet.
Giv gerne et antal figurer, pris. og et par navne. Det spiller ingen rolle hvordan de er i spillet det handler bare om jeg får fat i en masse forskellige figurer.

Skal man have en startpakke for at spille?

Mvh Bjarke

Kloen

ja, man skal bruge reglerne til at spille - teoretisk kan man printe dem ud fra hjemmesiden, men der følger maps (spillebræt) og andet godt med i en starter.
Hvis du sætter et budget har jeg så mange overskudsfigurer sat jeg let kan sætte noget blandet sammen til dig indenfor det fremlagte budget :-)
"'We hold these truths to be self-evident, they said, 'that all men are created equal.' Strange as it may seem, that was the first time in history that anyone had ever bothered to write that down. Decisions are made by those who show up!"
Pain is weakness leaving the body!
http://clixreports.com/

Jesped

Hej Bjarke

jeg har en masse (100+) gamle figurer jeg aldrig kommer til at spille med.

De fleste vil ikke kunne begå sig mod nyere figurer, men hvis man kun spiller gamle figurer, så betyder det jo ikke så meget.

Der er mange forskellige, især Marvelfigurer som Spider-Man, Fantastic 4, Daredevil osv.

Umiddelbart ligger de bare og fylder, så det betyder ikke så meget for mig, hvad jeg får for dem.

heartkaare

Jeg sidder lige nu og overvejer at sælge alle mine udgåede figure. Der er massere rigtig gode i mellem og gode priser. Jeg sender en liste op snart.

Boyer

Hej

Du skal måske overveje at starte med Batman Alfa reglerne, da de er noget mere simple og jeg ved af personlig erfaring, at det måske er det rigtige sted at starte.

Reglerne til dem kan du finde her
http://www.hcrealms.com/docs/heroclix_official/DCalphaRules_LO.pdf

http://www.hcrealms.com/docs/heroclix_official/HCAlpha_PAC.pdf

Det kommer selvfølgelig helt an på hvor gamle børnene er, men jeg vil starte med dem, hvis jeg skulle introducere børn til spillet. det giver også et hurtigere spil med mere flow.

Hilsen Boyer

saulmortis

Quote from: heartkaare on 29 October, 2012, 14:42:38
Jeg sidder lige nu og overvejer at sælge alle mine udgåede figure. Der er massere rigtig gode i mellem og gode priser. Jeg sender en liste op snart.

Fedt venter spændt!

heartkaare

saulmortis
Jeg ved ikke helt hvordan du har tænkt dig. Jeg tror at hvis jeg sælger alle mine udgåede figurer ville det være over 1000 kr. Men jeg kan godt opskrive nogen forslag til hvilke figurer du kunne købe for f.eks. 200 kr.  Hvis du har en anden måde eller et andet prisniveau i hoved kan vi også finde ud af det.