News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Hvor skal ETC 2013 holdes?

Started by gertinc, 06 November, 2012, 11:23:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gertinc

Så er der vist ved at ske noget ang. afstemningen om hvor næste års etc afholdes:

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=43&t=107965&p=1295222#p1295222

Grækenland eller Serbien. Kaptajnerne skal stemme, men det skader vel ikke at tage en lille snak om det først.

mvh
Jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

gertinc

Bemærk at Grækerne vil afholde turneringerne fortløbende, Serberne vil have dem sideløbende, næsten alene af den grund synes jeg det serbiske bud er mest interessant da det bare er sjovere at kunne se lidt på det andet spil.

mvh
Jens

gertinc

Nu er voten blevet lavet om, der er mulighed for at det skal afholdes i begge lande (lyder fjollet).

Jeg synes at det serbiske bud om en samlet etc lyder bedst, derfor, til kaptajnernes inspiration:

1. a (Yes)
2. b (Serbia)

mvh
Jens

Troels C

Hvad siger folk?.

Tror måske lige der er en NWL finale som stjæler lidt opmærksomhed ;)

Ni

Umiddelbart lyder det serbiske forslag bedst, men det er i serbien... Jeg ved ikke en fis om serbien. Jeg tror ikke engang de var med til 40k i år, jeg så dem ikke i hvert fald. Det kan give meget bange anelser for hvordan de vil/kan håndtere 40k. Så hvis jeg skal afgive stemmen, så bliver det på grækenland. På trods af at det bliver delt op.
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

Vedel

Som udgangspunkt siger jeg Serbien efter at have kigget på de pågældende tilbud.
One rat to rule them all:-)

Azrael

Hvad er det i syntes der ser godt ud ved Serbiens bud?
Ja fantasy og 40k er samlet, men det er også det.

Jeg syntes Grækenlands virker meget mere gennemarbejdet og der er taget højde for det meste.

Tun

Jeg er også på Grækenland. Det eneste jeg så til Fantasy i år var da jeg hilste på Kent ude på et gangareal engang om lørdagen..

Kaltenberg

Pga. den omfattene turisme burde grækenland være billigere at tage til og nemmere at færdes i end Serbien.
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Daniel

Det skal også indtænkes at jeg formentligt skal valse rundt i en lyseblå flanel-heldragt igen. I Polen var det farligt. I Serbien - en nation af gaybashers - er det dødsensfarligt. Af den grund vil Grækenland være bedre, selvom der selvsagt er en risiko for andre typer af overfald...

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Ni

Det lader til at det er en stemme pr land pr spil. Jeg læner meget kraftigt til at stemme:

1. Yes (holde alle spil samme sted, dvs. ikke dele det op over flere lande)
2. Greece

Jeg ved at min med-kaptajn er med på den samme sang. Hvis der er nogle potentielle ETC-deltagere der synes det er helt åndssvagt så er det bare med at råbe op. Afstemningen slutter d. 20 november, så der er et par dage at komme med indsigelser i.

The rasmus

Rasmus Budde

El Rey

Quote from: Tun on 08 November, 2012, 12:05:03
Jeg er også på Grækenland. Det eneste jeg så til Fantasy i år var da jeg hilste på Kent ude på et gangareal engang om lørdagen..

Så er det jo også det hele værd.  8)

princelarming

Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Troels C

Burde man dele det op i fantasy og 40K?..

Vi har vel 2 stemmer ik (WHFB/40K)?

ButterBoy

Imarco

In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

ButterBoy

Troels jeg synes det kunne være fedt hvis vi kunne blive enige, og give begge stemmer på samme sted. Men hvis det ikke er muligt så må det jo blive en på hver

Ni

Kan jer der siger serbien, kan i ikke komme med noget mere om hvorfor? Jeg er slet ikke overbevist om at de er i stand til at håndtere 160 40k borde når de ikke engang kunne mønstre et hold til etc... Jeg er med andre ord overhovedet ikke tæt på at stemme serbien.

Troels C

Quote from: ButterBoy on 09 November, 2012, 17:28:35
Troels jeg synes det kunne være fedt hvis vi kunne blive enige, og give begge stemmer på samme sted. Men hvis det ikke er muligt så må det jo blive en på hver

Jeg synes det kunne være rigtig sejt hvis vi kom med et samlet svar som nation.

Kan nogen overtales til at lave en poll hvor alle mulighederne er tilstede? Så kan vi få et overblik. Det er lidt svært at sidde og tælle udsagn fra forskellige posts.

Hvad angår folks tvivl er jeg fuldt forstående overfor det. Jeg synes selv det er svært at danne mig en holdning udfra de grundlag som er blevet præsenteret.

Personligt hælder jeg til et græsk ETC. Men det er kun fordi man så kan forlænge/variere sit ophold med bade/hygge ferie. Det er sikkert også en mulighed i Serbien, men med et minimum af google map snilde kan man ret så hurtigt konkludere at deres (Serbiens) venue ikke er tæt på vandet.

Øl pris... Så længe det ikke er lige som i Schweiz så går det nok.

hvad man også skal holde for øje er at ingen af landene har afholdt ETC før. Det vil altså sige at det ikke er med sikkerhed at der bliver holdt hvad der er lovet. Hmmm. Hvad jeg mener er at det vist må komme mere an på mave fornemmelsen (i hvert fald for mig) end hvad der står i deres ellers meget fine præsentationer.

Go weekend nørdebrødre!

gertinc

Jeg synes det serbiske bud virker mere gennemarbejdet og seriøst, og samtidigt kunne jeg godt tænke mig at komme dertil .-)

Om grækerne eller serberne er bedst til håndtere arrangementet er vist hip som hap, jeg tror ærligt talt mere på serberne, da ting bare lader til at kunne gå galt i Grækenland.

På TWF er der en lang tråd om serbisk xenofobi, der lader til at være overdrevet. Novi Sad lyder som et rart sted .-)

Og grækenland er sindsygt varm.

Mvh
Jens

ButterBoy

Hvis folk er okay med det så opretter jeg en ny tråd hvor folk kan sige hvor de stemmer på. Og så bruger DK begge deres stemmer på det sted som vinder.

Ni

Jeg forstår det altså ikke... Hvordan man med åbne øjne kan stemme på et land der ikke engang kan stille et hold.

ButterBoy

Nu har de jo et hold til fantasy. Men kan slet ikke se hvorfor det skulle gøre dem til dårligere hosts at de ikke har et i 40k.