News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Velkommen til markedspladsen

Started by kOOn, 26 November, 2012, 13:39:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kOOn

Velkommen til markedspladsen.

Det er gået op for mig hvor mange figurer jeg ligger inde med som jeg aldrig vil få malet.

Der er både overskud fra diverse projekter, en del strandede projekter og så alt det jeg bare ikke kunne lade være med at købe.

Der er ikke sat pris på figurerne, så send mig et bud.

Men vær nu lidt realistisk, hvis du byder mig 10,- for en figur der koster meget mere på ebay, så skal du ikke forvente et positivt svar.
På den anden side ligger de her fordi jeg ikke gider holde styr på ebay.

Men en del af de figurer jeg ligger op her er udgåede modeller jeg har samlet op i tidens løb.

Reglerne er som følger:

Jeg vil kun undtagelsesvis handle for under 100,- og så kommer du både til at betale for porto og emballage.

Når vi er enige om prisen, så kan vi mødes et sted i København eller jeg kan sende.
Du betaler portoen, jeg sørger for en passende emballage.

Yderligere information
Da det her er helt nyt, så vær lidt tålmodig.
Jeg skal lige have taget billeder, skrevet det hele ind etc.

Og da jeg er en ret travl herre, så kommer det altså dryppende efterhånden.

Jeg vil i nogle tilfælde starte med en kort introduktion til hvad jeg har liggende, så kan du jo altid rykke mig lidt for nogle billder.

Hjemmeproduktion
Jeg har i nogle tilfælde konverteret på de figurer der er sat til salg eller lavet egne baser jeg selv har støbt af.
Det skal du ikke betale ekstra for, men du skal heller ikke forvente at jeg vil være instillet på at producere yderligere.

Mvh. Kim
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind