News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Dybdals Black Templars! 30/6 King Arthur mk 2

Started by Dybdal, 14 December, 2012, 23:55:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dybdal

++Incoming message++

Begi. the C.....e

Burn t.. wi...
++End++

Hvad er dog det der står? Hvad betyder det?
Well det må i vente på at finde ud af. ;) Lover det ikke tager for lang tid :D

Kapersfingeren

Nr 2 linie er:

Burn the witch

Jaenz

Dybdal

I havde selvfølgelig ret drenge. Den var ret nem men i skulle jo have en chance.
Men lovede jeg ville skynde mig. Men der kom jo lidt ting i vejen. Men har da en update til jer.
Jeg har valgt at stoppe mine Grey Knights på ubestemt tid. Og begynde på et nyt projekt: Black Templars!
Jeg gider ikke bruge det gamle dex da jeg ikke synes om det. Jeg manglede muligheden for at lave nogle rigtige KNIGHTS.(Ja jeg ved godt DA er på vej og de ser ud til at blive de nye Knights). Så jeg kiggede lige lidt rundt i de forskellige dexes og syntes Space Wolves passede ganske fint. De kan lave cavalry og termies med sværd og skjold. Dette tvinger mig jo ud i at converte. Det har jeg ikke noget imod. Det bliver det kun federe af.
Space wolves regler passer sådan set fint nok til det jeg vil opnå. Jeg skal i bund og grund bare holde mig fra Rune priest aka libriarians da dem kan vi ikke lide jo..

NÅ! Men i vil vel se lidt billeder? Værsgo:
Det meget underligt at det første jeg lavede var en Vindicator(EN TANK!?! MIG MALE EN TANK FØRST!?)

Og nu sagde jeg cavalry og converte.. bum bum.

Kan se jeg lige skal touche up på den enes hoved.

Og så lige et close up af min "hammer"

ABJensen

De ser fede ud  ;D, og det var da en utrolig ren hvid farve du har fået på de skuldre
If you are only allowed to play the best. What is the purpose of more than one choice?

Dybdal

Caramite white.. eller hva den nu hedder den base hvid. Den er fantastisk. Men takker meget for rosen :D

Dybdal

Til dem der er intresseret har jeg lavet en liste som jeg synes ser sjov ud. Ikke super effektiv men sjov.

HQ
Logan grimnar

Troops
10 Grey Hunters med 2 meltas og en drop pod
10 Grey Hunters med 2 plamsa guns
5 wolf guards i TDA med storm sheilds 3 swords og 2 hammers. 1 wolf guard i power armor med en combi plasma(som går med plasma squadet)

Fast Attack
4 Thunderwolves med storm sheilds og 1 hammer

Heavy Support
Vindicator
5 long fangs med 4 missils.

Taktikken er at thunderwolves og termies med Grimnar spænder frem ad i midten sammen med drop poden der selvfølgelig deep striker nær en tank. Mens plasma squadet rykker frem i den ene side og vindien gemmer sig nok bag thunderwolves eller tager den modsatte side.
Satser på at termies og thunderwolves stjæler opmærksomheden fra vindien sådan at den kan overleve lidt selvom det er den eneste tank.

the damned artificer

Damn det ser godt ud indtil videre! Og den chain mace er alt alt ALT for sej!

Consider this idea stolen.... Det kunne nemt ende med et par World Eaters dukkede op med sådan nogle :P

Dybdal

Tak. Er også selv helt vild med den.
Dét er bare de chain ting til bolters fra FW.
Kan også laves til økser.

Tore Bolhøj

Det er første gang jeg ser en chain mace! Lækker, lækker lækker
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

duckdive

Tror også jeg låner ideen til mine Death Guard. ;)
Tjek min blog Projekt 40K

Paaschburg

Den unit ser godt ud med farve på :)
Mathias Paaschburg, Odense - Silver SurferMit Galleri - Cadia's Red Eagles  maleblog

Belial

Min første tanke var "BT med SW regler... suk"

Men de demi-gryphs er bare en fed idé, passer godt til Templars-looket og de er virkelig gennemførte.

Dybdal

Mange tak for rosen drenge. Rart at se dét ikke kun er migselv der er vild med de demi gryphs.
Chain macen er bestemt en af de ting jeg er stolt af.
Paashburg: de er ikke helt så teched up som jeg egentlig ville men synes ikke de behøvede så meget igen.
Belial: havde dét også lidt på fornemelsen at folk bare tænker jeg bare vil bruge et stærkt dex. Dét har aldrig været idéen. Riddere er på heste eller lignede ikke bikes som DA.
Idéen er de ska minde om knights.

Belial

Det gør de sandelig også. Ser fedt ud.

Jeg tror forøvrigt, at jeg har en del af de gamle chain-attacments, så mon ikke et par af mine DA skal have sådan en fin chain mace. Den ser cool ud. :)

Master Ciaphas

Errm...Black Templars...og så en Space Wolf liste men ingen Space Wolves...does not compute.

Dybdal

Belial: ja dét burde være muligt. Ser frem til at se dine resultater.
master ciaphas: dét er jo count as. har tænkt mig at holde mig nogenlunde til fluffet

Omalley69

Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Dybdal

Så er der sku en update..
har fået bestilt lidt grej fra FW og oh boy oh boy.. What pretties! bestilte catablahblah termies, black templar skjolde og brass iconer og en contemptor dreadnought og til sidst den der power weapon pack. SUPER fedt!

Jeg har fået lavet min Grimnar count as. Eller High king Arthur :P

Samt hans riddere om det runde bord

og dreadnoughten

Har givet den en heavy flamer så den kan tælle som Bjørn også

Det næste der skal males er termies. Dreaden er pt på ventelisten da jeg gerne vil have en brugbar hær inden jeg maler den. Derudover skal der lidt brass iconer på.
Har faktisk puttet nogle icons på Grimnars fist. Men glemte sku lige at tage billede af det.
Men hvad synes i?

Psykomamba

Det ser rigtig godt ud, glæder mig rigtig meget til at se det hele med farver. Laver selv en alternativ udgave af Space Wolfs så suger til mig af ideer, og du har en masse fede :)
Jeg udvider langsomt min Vostroyan Firstborn hær i denne blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=638.0

Dybdal

Mange tak for rosen :D
Er glad for jeg kan give andre ideer :P Hvilken slags alternativ SW hær laver du?

Psykomamba

Jeg udvider langsomt min Vostroyan Firstborn hær i denne blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=638.0

Dybdal

De er sku godt nok seje. Er vild med løve cavalryet.
Men få dem lige smidt op her på pf! Så vi andre også kan følge med :D

Psykomamba

Tak for det :) Er blevet ret glade for dem..
Har overvejet det, synes måske bare det blev lidt rodet sammen med min anden lille blog :) Må overveje om jeg skal have noget lidt større :P

the damned artificer

Det ser sgu godt ud, godt arbejde ;) Så må vi se hvornår deres 4 brødre får sig nogle våben og noget gult maling :P