News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Dybdals Black Templars! 30/6 King Arthur mk 2

Started by Dybdal, 14 December, 2012, 23:55:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dybdal

Tak tak. Ja dét bliver spænende at se nu når vi har lavet vores egen lille secound founding:p

Dybdal

Ny leder = Ny avatar :D

Nå men jeg har fået malet lidt:
Squad:

Kong Arthur

Alle sammen

Hvad synes i?

joakim balsgaard

MVH Joakim Balsgaard

Snake eyes warhammer i Hillerød

JanusHedemann

Ja puha, det er sgu fedt det der :)

Kan godt li at de er så 'massive' i deres positur.
Det er sådan lidt: "Jeg giver mig ikke en tomme - Svans !" attituden :)

/J

carstone

Flotte dukker som altid.

Baserne bliver jeg tilgengæld når til at komplimentere. De står virkeligt godt til farvevalget på dukkerne efter min mening. Rigtig lækkert!

Dybdal

Mange tak for de yderst pæne ord:D
Carstone: de baser er faktisk bare de samme som jeg plejer at male. Simpelthen fordi dét er nemt og hurtigt. At de så passer godt her til er jo bare skide godt:D
Janus hedemann: ja der er catablahblah rustningen der gør dét sammen med forgeworlds black templar skjolde. Pretty badass!

the damned artificer

De er jo vold lækre! Sigismund and Dorn would be proud ;)

Hvis du skulle pimpe kaptejnen lidt mere kunne et våbenskjold på hans skulder være rigtigt fedt :D

Dybdal

ja er også selv ret stolt over dem.
Ja kunne man godt men synes bare det er lidt GK agtigt :P

Tyrech

Hov, jeg har først lige opdaget at du har fået dit helt eget "Sub Board". Jeg undrede mig også over hvor din Ultramarines maletråd var blevet af. Lækkert at indhente, alt det du har været igang med siden sidst.

Specielt veludførte tabards på de Terminators og spændende brug af Cataphractii modellerne!

the damned artificer

Quote from: Dybdal on 06 February, 2013, 20:06:24
ja er også selv ret stolt over dem.
Ja kunne man godt men synes bare det er lidt GK agtigt :P
Ja og nej, det er meget ridderligt, og de hedder jo grey knights og black templars er en rimelig voldsom reference til riddere vil jeg sige, så jeg synes den er helt legit og behøver overhovedet ikke minde om GK :D
Synes selv det der kendetegner GK mest er deres psychic hoods og force weapons, for ridder temaet er mere BT's kendetegn imo :D

Her er så lige et eksempel fra de gamle index astartes artikler, af en IF captain som har et heraldry shield, hvilket man sagtens kunne tage med til en second founding chapter :P

Index astartes filen erher 

Dybdal

Tyrech: fedt du kan huske mine ultra marines. De er efterhånden lidt gamle. Har fået malet en hel hær i mellem tiden:P
Tda: slam! Så smider du bare sådan en gang logik i hovedet på mig. Så må jeg jo se på om jeg har et fedt våbenskjold han kan få. For du har jo helt ret:p

the damned artificer

I'm a dangerous, dangerous man... Applying logic to 40K and all... ;) Hehe, men tror det kunne se fedt ud :D

Belial

De er herre blærede. Dem kan du roligt være stolt af.

Tyrech

Quote from: Dybdal on 07 February, 2013, 12:30:56
Tyrech: fedt du kan huske mine ultra marines. De er efterhånden lidt gamle. Har fået malet en hel hær i mellem tiden:P

Det må man sige, du har været flittig ;)

Dybdal

Efter at have leget lidt med et heraldry skjold ved skulderen på Kong Arthur besluttede jeg at lade ham være som han er. Synes han ser bedst ud as is.
Nå men der er jo også en rigtig update. Har fået malet et helt squad initiates med sword brethren leder. 2 plasmaer og en combi plasma.
Min kæreste har også været så sød at lave en baggrund til mig som jeg synes er blevet mega sej. så frem over kommer mine billeder med en sej baggrund :D

Hvad synes i? Næste update bliver et squad med meltas :D

Bartholdy

De er super fede. Jeg ser frem til at se et army shot med hele banden!
Dukkepusher i Faraos Cigarer
Jeg er skulptør - besøg min Facebook side

Dybdal

Tak tak :D
Det kommer når jeg har fået malet de første 1500 points :D

duckdive

Tjek min blog Projekt 40K

Belial

Dybdal

Takker meget for rosen :D Er virkelig glad for i synes om det :D

JanusHedemann

Super lækre modeller :)

Lad os få nogle flere, og billeder af det dur har malet sammen :)

J

the damned artificer

Det ser godt ud :D Ham sergeanten ser lidt bleg ud :P

Når du siger din kæreste har lavet en baggrund til dig, er det så en fysisk bagrund, og hvis ja, I hvilket materiale ? :D

Dybdal

Billedet gør dét lidt værre end dét er. Har brugt elf flesh som sidste highlight. Så dét burde ikke være alt for blegt.
Dét er en fysisk baggrund. Lavet i photoshop og printet ud på a3.

the damned artificer

Tænkte nok det var billedet der snød lidt, og hun lyder da som en keeper ;D

Friis

ser svedigt ud Dybdal... og ja serg. ser lidt bleg ud, men han minder mig om noget Dimmu Borgir Black metal amok \m/  8)