News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Året der gik 2012

Started by meller, 22 December, 2012, 15:43:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

meller

Tænkte lige jeg ville ligge ind alt det jeg har fået lavet i år :)
det er tilsammen blevet til 6209 point hvis intet har nogle opgraderinger :)
Min indsats blev også belønnet med at jeg vandt Mal en handske http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=53806.0

de fordeller sig således:

Lizardmen: 3544 point

Dwarf: 1945 point

Vampire counts: 720 point














King_Cuttuk

Du er satme produktiv, flot arbejde!

Taoregorn

Imponerende mængde 28mm og resultatet ligeså.

Nu har du fået spejdermærket i produktivitet.

Næste års mål må være at højne kvaliteten på den enkelte figur så.    8)

meller

Tak til jer begge :) jeg er også selv meget tilfreds, og ja næste år bliver der nok ikke malet lige så mange figure, nu har jeg jo nogle rimeligt spilbare hære, så nu haster det ikke med at få lavet en masse figure, så kan jeg jo også bruge mere tid på hver enkelt figur, og forhåbentligt få nogle pænere figure :) Men hvem ved hvad næste år bringer, nu har jeg 3 hære jeg er igang med og vil gerne havde dem alle spilbare inden slutningen af næste år, og også gerne med ekstra figure så jeg kan variere listerne, og mon ikke jeg kunne finde på at gå igang med endnu en hær :) Jeg er blevet forelsket i et par stykker, bla. skaven, goblins, high elf og tomb kings :) kan også lide wood elf, men som det ser ud nu er de vidst ikke værd at spille, men der er dog stædig god chance for jeg kan finde på at gå igang med dem :) Jeg har svært ved at lære andre hære at kende, ved bare at spille mod dem, så jo flere jeg selv kan spille med jo bedre :) og jeg elsker at male, så det er jo bare at komme igang :)