News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Figur/tilbehør loppe-marked i København 13 januar

Started by kpl.blutch, 01 January, 2013, 19:49:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DarkAngel

Jeg regner med at komme forbi og købe og sælge lidt sager en times tid.

Olfert

Er der flere pladser som sælger tilbage?
Jeg er ihvertfald interesseret i at sælge en masse fra det falske spil (40k).  ::)

Loddnack

Er det åbent for hvem som helst at komme forbi denne loppe-marked, eller hvordan fungerer det?

zKoTTe

Hvis jeg har plads nok på det bord jeg fik til rådighed, så kan du ihvertfald bare joine mig :)
Morten Juel Søndergaard

kpl.blutch

Olfert og DarkAngel @ I er velkomne :)

Loddnack @ Ja da :)

Christoffer

Werge

Hvis ikke mit natarbejde slår mig ihjel inden, så kan det godt være, at jeg kigger forbi (dog kun som interesseret)
/Søren Werge
Billed- og malenørd

Min maleblog - Space Marines, maleudfordringer, terræn og andet: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=63812.0

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

DarkAngel

Har et sæt space hulk med fra 2009 dog med subsitutfigurer. Ellers nogle bøger, plakater og self figurer og penge.

Player1

Jeg overvejer også at tage en bunke Black Library bøger med. Jeg bytter gerne til nogle andre BL fantasy bøger jeg endnu ikke har læst.

Silva

Jeg har en masse 'godteposer' med der vil koste fra 5-30 kr. alt efter indhold. Derudover en landraider til 40 bobs, en æske ubrugte uruk hais stadig på sprue og to uåbnede blistere med hhv. Lurtz og en eldar harlequin fætter. Som kronen på værket sælger jeg en malet Heresy Miniatures dæmon, Azaroth...

I alt medbringer jeg for 895,- kr. i lave priser... Jeg er villig til at sælge det hele for 450,- samlet, så hurtigt som muligt ;) Og så kan en anden ellers overtage min bod  ;D

Derudover kommer en af mine kammerater med i min bod, der sælger en malet Bretonnia hær, garanteret også i enkeltvise units.

Vi ses i morgen.

- Silva

Jonz

Hvorfor ser jeg først dette nu?  :o

Har en helt flyttekasse i kælderen, primært 40k, som jeg gerne vil af med....
Nå, hvis jeg kommer op i tide, kan finde det, og tømmermændene ikke er for slemme (3x Not Likely) kan jeg møde op med det. Ellers må det blive til en salgstråd herinde senere.

/Jonz

- Rigtige mænd leger med 6mm soldater

kpl.blutch

mikkelS

Hvis I har mulighed for det, gider I smide en post herinde når I lukker ned, til os der først kan være der om eftermiddagen, så man ikke dukker op forgæves?

/Mikkel

kpl.blutch

Jamen regner da absolut ikke med, at vi slutter tidligere end klokken 17.00

Christoffer

DonTooth

Er det sådan at hvis man nu tager bilen med der ind, og man nu ligger det i bilen, at hvis der skulle være nogle der fik solgt hurtigt, at man måtte tage det ind, det er ca 2 flyttekasser der er forberedt til salg af blandet warhammer?

Skal nemlig der ind og se om der er nogle der ligger inde med lidt high elves eller bretonnia ;)

Mvh
Henrik

kpl.blutch

Jamen tror sq godt, der osse kan blive plads til dig :)

Men må altså lige nævne parkerings-priser i Kbh K ::)

Christoffer

DonTooth

Ja er klar over p-priserne, men nok den enste måde det kommer derind op ;)

kpl.blutch

Gør det ? Har ikke selv bil, har bare hørt folk brokke sig :)

Christoffer

carstone

Jeg medbringer en dværgehær og en OnG hær og en sjat blandet...

Jeg bruger Marcus' plads :)

kpl.blutch

Werge

Til folk, der mangler parkering (og jeg ved, det er sent at melde det ud), er der masser af pladser på Riget der er 5 min væk.

Hvis man ikke er bange for at blive kropsvisiteret af strisserne på vej tilbage, selvfølgelig... :)
/Søren Werge
Billed- og malenørd

Min maleblog - Space Marines, maleudfordringer, terræn og andet: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=63812.0

mikkelS

Jeg når det desværre ikke alligevel. Håber det har været en succes, og en masse metal har skiftet ejere...

Quaade

Tak for superhyggelig dag. Det må vi gøre igen!
WarCor-Danmark. Er du interesseret i at prøve eller høre mere om Infinity the Game, send mig en PM og vi finder ud af noget!