News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Jeg vil samle DINE figurer!

Started by salun, 07 January, 2013, 20:01:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

salun

Der er jo stor forskel på hvorfor folk er i den her hobby, og hvad folk hader og elsker ved den.
Nogle elsker at male, men gider bare ikke det med at sidde og samle modellerne først - jeg derimod elsker at sidde og samle modellerne, men få sjældent tage mig sammen til at svinge penslen, så det tænker jeg at der må være folk der kan få glæde af :)

Så jeg stiller mig hermed til rådighed til at klippe af sprues, lime og pinne modeller for folk - måske også lidt GS-arbejde, men der er jeg endnu ikke helt sikker på fingrene...
Og så lidt små-konvertering hist og pist, med div. spændende bits, jeg jo håber at få fingrene i hen ad vejen.

Det eneste jeg vil have for det, er hvad der bliver tilovers af bits (som så evt. ryger i Bits-tranportable kassen, når den kommer forbi), og så at du selv betaler porto og forsendelse til og fra mig.
Smid mig en PM hvis det er noget der har interesse, så tager vi den derfra :)

@mods: hvis I mener den her hører til under salg, så flytter I den bare - har ikke lagt den der, for at overholde reglen med max 1 tråd hver, og det er jo noget modellerings-stads ;)

Lasse

Det lyder som et godt tilbud.
Flytter du også lige til København?  :P
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

paaske

salun

Det står desværre ikke lige i kortene, Lasse, men måske kan man arrangere et eller andet med at at de kommer med når jeg skal besøge familie derovre fra tid til anden ;)

Og forøvrigt kan man da også godt hitte ud af at jeg indkøber figurerne i den lokale Dragons Lair, så folk sparer den ene omgang porto :)

King_Cuttuk

Sjovt jeg har det på samme måde, bare med maling. Jeg gider ikke samle og converte men jeg maler gerne :D

Lige før vi skal slå pjalterne samme ;D

Jeg ved Emil her på Forummet har en warpwolf jeg skulle male men som ikke var pinnet og manglede en del da den nåede frem til mig i posten, måske han er interesseret i at du fixer hans warpwolf og sender den videre til mig så jeg kan male den.

salun

Det lyder som en fornuftig ide, det med at slå pjalterne sammen :)
Jeg skal jo bare vide hvor jeg skal sende de ting jeg samler hen, så om det er retur til ejeren, eller til dig, eller sweatshop med fritidshjemsbørn der er høje på sukker, det er mig et fedt - sådan mere eller mindre...

Og Emil har lige skrevet og spurgt, så den skal nok blive badet og klippet og friseret og få sløjfer efter alle kunstens regler, så den kan blive klar til hundeudstilling... eller noget ;D

salun

De første par aftaler er kommet i hus - er der ikke også nogen derude der skal have samlet nogle 40K modeller? ;)

Især de ny Dark Angels ser ret lækre ud, når nu de udkommer ;D

Sheldorin

King_Cuttuk

Lyder godt Salun. Hvis det er ok med Emil kan du bare sende ulven til mig når den er færdig-samlet så skal jeg nok smide lidt farve på.

Hvis du fremover får bestillinger på noget der skal samles er du velkommen til at sende dem i min retning hvis de skal have den malet.

salun

Det har vi allerde aftalt, så jeg venter bare på det bidske bæst :P

Og det vil jeg da gøre, selv om det jo mere er units jeg sigter mod at samle, end det er spændende enkelt modeller... med mindre folk smider sådanne i min retning ;)

King_Cuttuk

Quote from: salun on 13 January, 2013, 00:48:09
Det har vi allerde aftalt, så jeg venter bare på det bidske bæst :P

Og det vil jeg da gøre, selv om det jo mere er units jeg sigter mod at samle, end det er spændende enkelt modeller... med mindre folk smider sådanne i min retning ;)

Ja der m,å jeg nok indrømme jeg står af. Jeg maler ikke units gratis :D

salun

Så er første 'bestilling' endelig overstået - forsinket af diverse personlige grunde, men at mit TV nu endelig virker, og jeg er flyttet fra arbejdsbordet til spisebordet (aka spillebordet aka rodebordet) har hjulpet gevaldigt på hastigheden. Top Gear og figur-samling går ligesom bare op i en højere enhed 8)

Så jeg er klar til at sætte samlebåndet i gang for andre igen ;D

Højt på ønskelisten står nogle af de nye Chaos modeller til Fantasy, og de nye Dark Angels Terminators.
Dark Eldar, Marines (både loyalist og Chaos) og Empire har også stor interesse.
Udenfor listen står hvadsomhelst fra Mantic ;) (men tak til Daniel for at give mig en mulighed for at prøve at samle dem, og bare rolig, jeg skal nok samle alle 80 >_< )

King_Cuttuk

Hey

Jeg har købt sådan en fætter HER

Kunne du tænke dig at samle en eller flere af dem? :)

Zephyr

Hej

Nogen interesse i at samle Beastmen Besigors?

Selvfølgelig er de næppe hverken "ny" chaos eller empire, men jeg bliver bare så ked af det hver gang jeg kigger på dem...

Jakob

salun

Om-nom-nom ;D

Lækre sager i disker op med, begge to - giv hid :D

Jeg sender jer lige en PM med adresse.

Carny

Hvis man nu skulle bruge en magnetiseret wraithlord, ville det friste?
(der vil i sagens natur ikke være så mange bits til overs, men jeg vil gerne smide en empire-sprues eller to oveni?

salun

Det kunne man måske godt finde ud af, jo - men jeg tror lige jeg må vente med at tage flere bestillinger ind p.t., da jeg har både en IG-hær og en Necron-hær på trapperne (note to self - don't mix 'em up... to much ;)).

Hvis det ikke er noget der haster, så kan du bare sende en PM, så ordner vi det praktiske den vej rundt :)

Player1

Kan du ikke smide nogle billeder op af det du får samlet, Stefan?

salun

Jeg skal prøve at huske det, jo...
Har i hvert fald nok at tage billeder af, med både en Necron hær, en IG hær og lidt andet der er kommet ind af døren i denne uge :)

salun

Så er der stort set tømt ud i figurer der skal samles - har lige et par superheavy IG kampvogne jeg er gået død i, nogle Bestigors, og ~50 IG tilbage - så jeg er åben for nye spændende projekter.
Kom glad ;D

Ønskelisten består p.t. nogle af de nye Chaos modeller til Fantasy, og de nye Dark Angels Terminators.
Dark Eldar, Marines (både loyalist og Chaos) og Empire har også stor interesse.
Udenfor listen står hvadsomhelst fra Mantic ;)

Og hvis det er noget hvor jeg kan få lov at lege, og mere gå efter at lave unikke modeller, end rank-and-file, så vil det da være endnu sjovere - veteran units o.lign. :)

Player1

Billeder, billeder, BILLEDER!

Madsb

Hvordan har du de med 15mm kampvogne til fow?

salun

Det kan jeg vel godt kaste mig ud i, jo :)

Men der er jo bare en frygtlig mangel på bits i sådan nogle ;)

Madsb

Jeg kommer forbi Odense 9-10. maj, så sig til inden :)

salun

Jamen så tager du dem bare med der :)
Fredagen vil passe mig bedst, da jeg ikke p.t. har andre planer der, ud over at motionere hunden ;)

Og skulle du nu tilfældigvis have nogle bits der alligevel bare ligger og flyder, så er du velkommen til at tage dem med også ;D