News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Greenstuff skills? eller mangel på dem? :)

Started by meller, 11 January, 2013, 23:32:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

meller

Jeg har længe været i tvivl om hvor vidt jeg ville lave denne tråd. Jeg kan godt lide at eksperimentere, og ville prøve at lave noget der ikke helt høre til nogle af mine hære. og her kan man godt se det er den første figur jeg selv laver, og fordellan jeg syntes det er svært :) jeg har lavet en "guid", eller ja hvad det er, fordi den er ikke ret god da jeg jo ikke er ret god til det, men søger sådanset også hjælp til at blive bedre :) Jeg har helt klart store problemer med detaljerne :) tror også mit værktøj er alt for grovt, så måske skulle jeg skaffe noget mere og finere, selvom man nu kan komme lang med fingrene og en kniv :)
















Art2rpg

Rart at se at også andre forsøger sig.
jeg har lavet en guide til det samme, så kig endelig forbi min hjemmeside og læs min guide. Måske der er noget der som Du kan bruge.

http://www.art2rpg.dk/articles.php?article_id=1
Cheers all - Tegner, Maler og Illustrator
Kenneth Kay
www.art2rpg.dk

meller

fed guide, dog syntes jeg du springer mange trin over, kunne være fedt at se det hele :-)
jeg opgave lidt projektet da mine størrelses forhold er helt skæve, også prøvede jeg nok med for mange ting af gangen... men kan være jeg skal forsøge igen en dag :-)
men mine ambitioner er nok lidt for høje til hvad jeg rent faktisk kan  ::)

Art2rpg

Tak for Dine ord.
blev nysgerrig på hvad Du mener bliver sprunget over.
er det billeder eller nogle info om steps ?
Cheers all - Tegner, Maler og Illustrator
Kenneth Kay
www.art2rpg.dk

meller

hehe jo jeg vil godt se hele figuren sårn step for step :-p
der er meget af det du bare forklare, der kunne det være fedt med billeder, hehe et billed siger mere end 1000 ord ;-) det bare lidt nemmere at forstå så, men da det er noget "kunstnerisk" bliver man nød til at se det for at være helt med på det :-)

Art2rpg

Tak for tilbagemeldingen. Du har jo nok ret. Har nok ikke været for flink med billederne - men vil lige se om ikke der kom et par ekstra i kassen.
Cheers all - Tegner, Maler og Illustrator
Kenneth Kay
www.art2rpg.dk

meller

#6
Nu er jeg ved at havde fået en del erfaringer med modificering osv af modeller, og for en del tid siden, begyndte jeg at lave en model i forbindelse med en D&D kampange, måske figuren fortjener at blive lavet færdig.
det er planen det er en gnom der skal ride på en ged. Gnomen er en opfinder og er derfor en del teknisk :-) Jeg har tegnet en del planer over hvad jeg tænkte, men jeg prøver nok at dreje det en smugle mere over i en dværg så dan kan få en plads i min dværgehær også :-)