News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

APOCALYPSE SLAG! (Billedtung)

Started by Dybdal, 14 January, 2013, 17:48:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dybdal

Jeg fik fat i min bror og 2 kammerater om at nu skulle vi satme spille noget apocalypse. Jeg er flyttet til Odense som er langt væk fra brormand og company så det er ikke fordi vi får spillet så meget. Men når vi gør. Så gør vi det ordentligt!
Vi spillede med ca 30.000 points. Det var fandme mange figurer! vi nåede 2-3 ture enden vi stoppede da vi alle var udkørte og trætte. Det tager satme lang tid at spille bare en tur!

Inden da fik jeg taget lidt billeder af begge mine hærer som jeg stilte op med(alt jeg har!)

Ultramarines:

Det var alt mit ultramarines. En del kan ses i min tråd om den her i bloggen. Meget er dog også nyt. Et project jeg er stoppet på for en del tid siden..
Grey Knights følger..

Dybdal

Dybdal

Og så er der forskellige stemningsbilleder fra kampen. Alt var med. Også umalet.
Der er ikke rigtig nogen orden i disse billeder

Det var mine ultramarines og grey knights sammen med min vens necrons og salamanders spacemarines og min brors IG(med Eldar FW avatar og warhound titan samt 2 baneblades)
Imod min brors chaos og deamons samt min vens tau, og space wolves (to giga deamons samt 2 baneblades.)

Belial

I må have jer et bord mere næste gang. Det ser lige lovlig crowded ud.

Flotte hære i toppen. :)

Dybdal

Ja der var lige trængt! Vi kunne godt have brugt et mere.
Tak for rosen..

Konstantin the Apostate

Nammenam! ApocalypseOg som Belial Siger, nogen rigtig sprøde figurer! :)
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul