News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

En Swarmlord og andre nye ting + gruppebilleder :D

Started by Hjarl, 14 January, 2013, 20:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hjarl

Jeg er i gang med et større forstærkningsprojekt til mine Tyranids. Derfor har jeg lige malet sådan en basse her :)






Omalley69

Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Ghost


Hjarl

OOOOOMnomnomnom Khorn lord på juggernaught smager godt syntes swarmlord :D specielt når komboen af ironarm og enfeeble betød at juggerlorden ikke var stærk nok til at kunne slå igen:D

Han have en god debut... (det hjalp heller ikke min modstander, Kenneth/flashgit, at hans terninger ikke lige var på hans side den aften)

Flashgit

Det var jo sådan set underordnet at min lord var for svag til at slå igen, da hans ini jo er 5 og dermed aaaalt for langsom til at slå igen.

Men du kan vente dig, kan du. Næste gang tager jeg en hvis hr. The Betrayer med, og så kan du tage dit enfeeble crap og (næsten med sikkerhed) stikke det op hvor du er højest når du plukker jordbær.
Så mødes de to bare på midten, og helst i en ruin (du har ikke granater vel?) ;D
Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

aren

Hr betragter dør desværre ligeså nemt;-) Abbey eller DP med biomancy så kan der være en chance;-) men forstår temaet med khorne;-)

Flashgit

Sgidda også derfor at han skal campe i terræn, således at den bums af en spermlord ikke kan udnytte sin høje ini.  ;D

Ellers kan jeg kun se en taktik: Evade, avoid and escape 8)
Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

Hjarl

Quote from: Flashgit on 18 January, 2013, 20:16:08
Det var jo sådan set underordnet at min lord var for svag til at slå igen, da hans ini jo er 5 og dermed aaaalt for langsom til at slå igen.

Men du kan vente dig, kan du. Næste gang tager jeg en hvis hr. The Betrayer med, og så kan du tage dit enfeeble crap og (næsten med sikkerhed) stikke det op hvor du er højest når du plukker jordbær.
Så mødes de to bare på midten, og helst i en ruin (du har ikke granater vel?) ;D

Jeg glæder mig også til en rematch :D

aren

Hehe..  Kharn kan måske lave et hul i ham, og så er han væk;-) desværre.. Abbey får dog også problemer, selvom han slår først..

Flashgit

#9
Well i så fald må jeg jo bare rende fra ham.

Cowardice... eeeerhm discretion is the better part of valor ;D

Edit: hvis man virkelig vil fucke ham op er det så ikke bare at tage Typhus og 35 kultister der er blevet zombiefied?
De kan ikke slå en bule i Swarmlordens bløde hat, men de kan holde ham beskæftiget i et godt stykke tid, for ikke at sige hele spillet.
Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

aren


Hjarl

Quote from: Flashgit on 19 January, 2013, 11:55:05
Well i så fald må jeg jo bare rende fra ham.

Cowardice... eeeerhm discretion is the better part of valor ;D

Edit: hvis man virkelig vil fucke ham op er det så ikke bare at tage Typhus og 35 kultister der er blevet zombiefied?
De kan ikke slå en bule i Swarmlordens bløde hat, men de kan holde ham beskæftiget i et godt stykke tid, for ikke at sige hele spillet.

En blød dyne af fearless ting at slå i, det kan han ikke lide....

Flashgit

*Gnider sig i skægget* Hmmmm, interesting...

Og jeg har endda en flok hjemmelavede guardsmen zombies fra min hedengange Lost and the Damned hær. ;D
Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

Hjarl

Så fik jeg også lige taget et par mobil billeder af en ny Tervigon. Og der er hastigt én mere på vej...






Ghost

Den er super :) Får den anden også crushing claws?

Hjarl

Quote from: Ghost on 24 January, 2013, 18:39:10
Den er super :) Får den anden også crushing claws?

Ja. Jeg syntes de 25 point er rigtig godt givet ud i 6th pga synergien med smash. Så det bliver claws til begge to...

Omalley69

Hvad er det crushing claws gør som er brugbart i 6. ed? +d3 angreb på ini1 eller sådan noget?
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

vejby

Quote from: Omalley69 on 25 January, 2013, 10:49:05
Hvad er det crushing claws gør som er brugbart i 6. ed? +d3 angreb på ini1 eller sådan noget?

Smash, hvor du lægger CClaws +d3 angreb til EFTER, du har halveret antal angreb. På den måde mister tervien vist ingen angreb ved at lave smash og dens init sutter i forvejen. Det er ren bonus.
Maling 2023: 28/41 modeller

Omalley69

...til 25 point med ws 3, og man wounder i forvejen t4 på 2+.

Det har sine fordelen imod høj av, karakterer og monstre.
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

princelarming

Den taber et angreb - har 3 på profilen, som så halveres og rundes op til 2, når den laver Smash.

Med Warp Speed kan det blive helt vammelt mange angreb!
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Hjarl

Så fik jeg lige taget lidt gruppebilleder af nogle af de nye ting jeg fik malet op til ETC kvalifikationsturneringen i Århus, i forrige uge (som du kan læse mere om her http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=64404.0.)

















På arbejdsbordet står de to sidste tyrant guards, samt 20 gargoyles. Håber jeg kan få dem færdige i løbet af de næste 14 dage, inden EC i kbh sidst på måneden.