News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Hvad kan man tillade sig?

Started by Tidligere bruger, 20 September, 2003, 22:07:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peder

Du burde nok stryge andre fra den sætning  ;).

Quote from: sds on 23 September, 2003, 20:09:15
Ja men det gør du ikke Klyve. Hr Hitler lånte rigtigt meget fra andre store civilisationer og især romerne.
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

Hess

Hitler var lidt fan af Cæsar...  ;)
Michael Hesselberg

Peder

Konstruktionen med 'andre' implicerer at Det Tredje Rige var en stor civilisation. Der burde stå 'de' i stedet for 'andre'.

Kald mig bare pedant.
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

El Rey

Klyve

QuoteKonstruktionen med 'andre' implicerer at Det Tredje Rige var en stor civilisation. Der burde stå 'de' i stedet for 'andre'.

Helt enig...

Det Tredje Rige var et lille skod foretagende...
Sovjet Unionenderimod....  8)
Confront your enemies,
avoid them when you can,
a gentleman will walk,
but never run

Hess

Hmmm - gad vide hvilken race man kunne sammenligne med det gamle sovjet ... 'Nids?  ;D ;D
Michael Hesselberg

Peder

Valhallans.... de er rimelig russer-agtige. Stalinvast regimentet? Stalinvast er jo inspireret af... hmmm... Stalingrad?

Mht til Sovjet som en stor civilisation... jeg tror jeg vil undlade at kommentere, da det nok bare udarter sig til noget ubehageligt...  ;D jeg er ikke lige den største fan af Kammerat Stalin...
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

Klyve

Enig...

Den Røde Hær = Valhallans...

MASSER af infantri med lidt kampvogne som støtte... Og hvad er der nu galt med Stalin?...  >:(

Klyve :P
Confront your enemies,
avoid them when you can,
a gentleman will walk,
but never run

BB

Som den onde moderator - synes jeg at denne diskution er ved at bevæge sig ud på et sidespor - så derfor inden at denne tråd bliver til en politisk debat mellem ideologier vil jeg gøre opmærksom på at denne debat handler om "Hvad kan man tillade sig?"

Med venlig hilsen
BB