News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Dystopian Legions

Started by strangefellow, 27 January, 2013, 14:48:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

strangefellow

Vi er et par stykker der har kastet os over DL. Vi har kun prøvet et enkelt test-spil med start boxe indtil videre. Jeg er godt nok imponeret over spillet indtil videre. Figurerne er super sprøde og fulde af VSF karakter, reglerne er intuitive og muligheden for at spille special-event kort gør spillet uforudsigeligt.

Er der andre der har erfaringer med dette spil eller leger med tanken om at kigge på det?

Eremitae

Er selv lige faldet over det - holy smokes det ser nice ud :)

Hvor spiller I henne?

strangefellow

Vi spiller hovedsageligt i Vordingborg på sydsjælland.

Eremitae

Lidt langt væk desværre :P

Hvad er jeres indtryk af spillet? Synes virkelig det ser spændende ud.


strangefellow

De enkelte gange vi har nået at spille har vi været meget positive over det. Mekanikken med forhåndsplanlagt aktiveringsrækkefølge er super lækker da man skal tænke sig godt om, nok især når hærene bliver større. Eneste ulempe p.t er at det stadig er et "ungt" spil og figurerne stadig kommer drypvis