News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Næste projekt....

Started by Hjarl, 01 March, 2013, 22:11:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hjarl

Som sagt har hele banden fået et par lag ekstra med airbrush. Er rigtig godt tilfreds med resultatet. Så er det tid til skygger og highlights plus en masse detalje gøgl. Dvs rent pensel arbejde her fra :D

Stadig kun mobil billeder med dertilhørende dårligt lys. Opladeren til mit spejlreflekskamera er blevet væk i en flyttekasse :( Håber sgu den dukker op igen...








Hjarl

Jeg havde et rigtig hyggeligt spil, med en gut ved navn Mikkel i går aftes. Mikkel spillede Space wolves med en masse missilelaunchers og nogle wolfguard termies med combivåben i drop pod, tilsat en god bunke grey-hunters. En relativt blød liste fint på niveau med den rene deathwing hær.

Af højdepunkter skal nævnes de 5 wolfguard termies der bliver assaultet af et alm deathwing 5 mands squad. De kæmper helt lige over 3 assault faser. Mit DW squad vinder med en enkelt overlevende heavy-våben gut. Han charger den tilbageblivende drop pod der havde leveret wolfguardsne, og dør i den efterfølgernde eksplosion da han smadre den med sin powerfist! Awesome poetic justice  ;D

Slaget ender i en ret solid deathwing sejr, da Mikkel ikke rigtig får sat alle sine Grey Hunters i arbejde hurtigt nok. (small-arms fire skal der til mod alle de termies)

Omalley69

Fedt! Deathwing har virkelig en plads i mit hjerte :P
Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Hjarl

Bare surt jeg er gået i stå nu jeg skal igang med detaljer :p Tyranidder kom væltende og krævede jeg skulle male på dem igen....så det gjorde jeg :D